Wat je even kwijt wil #24

Altijd als ik iets over Lady Gaga zie moet ik aan dat filmpje denken dat ze duizend keer zegt dat ze ITALIAN is

4 likes

Ik heb echt geen zin in de vaatwasser. Er staat afwas vanaf vrijdag. :face_vomiting:

Ik ben de laatste tijd constant moe. Afgelopen weekend nachten van 12 en 10 uur slaap gehad en afgelopen nacht gewoon 8 uur maar ben ziek naar huis gegaan en op bed weer 3 uur geslapen. Nu ben ik gewoon alweer (of nog steeds?) moe en ga ik maar weer naar bed.

Dit is toch niet normaal? Ik functioneer gewoon niet eens meer fatsoenlijk en Mn huis is hierdoor ook een teringbende.

Iemand tips tegen deze extreme vermoeidheid misschien???

Niet eens “er kunnen 100 mensen in een kamer zijn”

5 likes

Hahahahahaha ohja kut die was er ook nog

1 like

Open deur misschien, maar kan het zijn dat je veel te druk bent (geweest)? In periodes waar ik heel veel werkte/heel druk was voor studie/veel aan de hand had in m’n persoonlijke leven, had ik in die periode zelf vaak nergens last van, maar als alles dan weer wat rustiger werd stortte ik helemaal in en kon ik ook dagen slapen. Sowieso kan je van stress natuurlijk heel moe worden op de lange termijn. Als je denkt dat dat het niet is zou je ook eens de HA kunnen bellen om misschien eens te checken op tekorten, of iets als bloedarmoede. Verder vooral proberen gezond te eten en als het lukt ook elke dag even te bewegen, al is het een stukje wandelen. Hoop dat het snel beter gaat!

In tegenstelling tot de meeste mensen hou ik er niet van om 's ochtends te sporten. Voel me dan zo loom de rest van de dag. Maarja, moet maar morgen

Er zit een grote mot in mijn studio en ik vind dat zo eng. Ik ben nu moed aan het verzamelen om hem onder een glas te vangen, maar hij zit heel hoog op mijn gordijn, dus dan moet ik eerst met dat gordijn gaan wiebelen in de hoop dat hij dan naar een plek wegvliegt waar ik hem wel kan vangen. Maar dat durf ik eigenlijk ook niet want dan gaat hij weer alle kanten opfladderen.

Nou ik ben een tijd geleden van baan gewisseld en daardoor een stuk meer rust gevonden maar zit wel weer in het traject voor psychische hulp etc. Heb al vaak genoeg mijn waardes laten controleren maar die zijn altijd gewoon goed. Aan mijn dagelijks beweging kom ik de laatste tijd echt niet omdat ik me nu zo slap en futloos voel.

Note to self: Gvd August waarom lees je het ‘onverklaarbare gebeurtenissen’-topic als je al niet kan slapen :angry:

1 like

Er zit maar één ding op, je studio in brand steken.

4 likes

Ah oke, vervelend dat je die rust niet terugmerkt in hoe je je fysiek voelt. Zo rottig als je je zo ‘op’ voelt. Ik heb zo even geen advies verder maar ik hoop dat er snel verbetering in komt! :heart:

@Violoncello misschien helpt de gedachte dat een mot eigenlijk gewoon een lelijke, beetje chubby vlinder is?

2 likes

M’n vriend kwam vandaag thuis met de mededeling dat hij een terrarium heeft gekocht! We hadden het laatst over de aquaria die ik vroeger had en zaten filmpjes op te zoeken van bakkies met kikkers etc en hij was blijkbaar geïnspireerd haha.
Nu ben ik verdwaald in een youtube black hole en wil ik kikkertjes en allemaal spannende plantjes aah.

6 likes

Ik was bij vunzige deuntjes aan t tongen met 3 mensen.

Ik hoor mezelf tispy altijd roepen tegen mensen waar ik een klein gesprekje mee heb “volg mr op insta ik ben famous
”

8 likes

Bij matrixx at the park bij zon kleiner podium. Ik heb voor t eerst in mn leven wel mn make up eraf gehaald haha.
Ik dacht trouwens wel bij sommige meisjes zou dit monkeyslut zijn. Moetik ik nu veenmol fluisteren
 maar ik weet hoe jij eruit ziet en je was het niet haha

Ik zag je story met je rode lippenstift. Stond je heel goed!

1 like

Ik heb echt last van mn nachtdienstbtrein. Blij dat het bijna 7 uur is en ik naar huis naar mn bed kan

Succes met de reis!! Hopelijk is t snel voorbij en kun je lekker genieten!

1 like

Ik heb heel veel gewerkt afgelopen week, pijn aan mijn poten sinds zondag. Nu heb ik vandaag 14+ uur in het vliegtuig gezeten en nu heb ik echt van die cankles :flushed: lig nu met mn voeten op een kussen in bed. Hoop dat dat een beetje helpt

Edit: vliegtuig mét baby 1 stoel voor me :hocho:

2 likes

Misschien een tip voor de terugreis: compressie sokken.