Wat je even kwijt wil #24

Ik heb nog een dagje vrij ivm verhuizing en zie nu dat er voorlopig geen treinen naar mn werk rijden. Heerlijk een keer zo’n gelukje. :grimacing:

Alleen bij officiele dingen waar mensen vragen wat zijn voornaam/voorletter is en hoe hij geregistreerd is dan. Het is niet vervelend in het dagdagelijkse leven maar wanneer we o.a. aktes moeten opmaken, contracten geregeld moeten worden (nee het is geen fout dit is inderdaad de geregistreerde naam van mijn partner en nu mijn achternaam). Bij banken worden zijn gegevens ook afwijkend geregistreerd, bij de ene verschijnt een random voorletter en bij de ander dan weer niet.

Eentje waarbij ze een helft van de onderkaak reconstrueren met bot uit het onderbeen! En ook aders in de hals moeten omleggen.

2 likes

Wtf. Ik nam net m’n magnesium tablet in maar ineens blokkeerde m’n keel en kon ik niet slikken? Daardoor bleef ‘ie steken in m’n keel waardoor ik moest overgeven. De helft van de tablet kwam eruit en de andere helft blijft hangen in m’n keel :anguished: Heb al 4 glazen water op maar hij blijft zitten. Hoesten helpt ook niet.

Misschien voelt het zo omdat er iets is beschadigd, maar is het tablet al door naar je maag.

NS: de trein kan niet vertrekken want er is geen machinist.
ongeduldig type die de bui al voelt hangen switcht na 7 minuten van trein
10 minuten later volgen de minder besluitvaardig reizers

En nu rijdt de trein waarin ik zit wel en staat de ander nog aan de kant. :joy:

7 likes

Denk dat dat het was inderdaad. Het gevoel dat er iets klem zit is nu weg maar nu doet m’n keel zeer :see_no_evil: Die tabletten zijn ook zo gigantisch :anguished:

1 like

Pffff, stel mijn tandartscontrole al weer veel te lang uit en nu geloof ik dat ik een gaatje heb, dus ik moest wel bellen nu. Maar brrrrrr, alleen al bellen zorgt voor zoveel angst. Kan gelukkig al morgen al komen voor controle.
Had altijd gehoopt dat ik als volwassene niet meer bang zou zijn voor de tandarts.

Huh ja idd wat irritant. Waarom is dat? :worried:

Ik ben zelf dus op 01/01 geboren en heb hierdoor wel vaker de vraag gekregen of ik geadopteerd ben. Als kind snapte ik dat nooit, tot ik hierover las haha.

1 like

Ik heb ook gisteren gebeld voor een controle en zit me nu ook alweer op te vreten. Terwijl ik een super leuke, rustige tandarts heb. Maar die man is bijna op pensioenleeftijd en dan ga ik al helemaal janken want ik wil geen andere. Kom al 30 jaar bij deze :sob:

1 like

Dankje!

@monkeyslut haha je bent bij alle plekken geweest waar een vriend van mij ook was als ik naar hem was geweest had ik je wss tegen gekomen! Ik weet niet of ik voot de rest nog ga moet werken helaas maar misschien nog een xtje spontaan ofzo.

1 like

Ik ga vandaag naar Toverland :smile:
Met een collega/vriendin en haar kindjes.

Rest alleen de vraag: wat doe ik aan? :sweat_smile:

7 likes

Dit soort berichten vallen me nu meer op omdat ik zelf ook iets aan mijn hart lijk te hebben (kom sinds april bij de cardioloog, krijg een hele zwik onderzoeken). Heeft hij ivm zijn hartafwijking ook een groene kaart? Dan kun je naar de eerste harthulp, al staat bij mijn groene kaart dat ik bij een drukkend gevoel gewoon 112/HAP moet bellen.

Heb je/heeft hij uiteindelijk nog gebeld of is het vanzelf gezakt?

Is dat nog grotendeels binnen? Doe sws laagjes aan en iets van een comfi broek/legging.

1 like

Gaaf! Die ingreep doen we helaas niet in mijn ziekenhuis :stuck_out_tongue:

1 like

Gewoon een broek met een shirtje en dan een jasje wat je makkelijk aan en uit kan doen. Zou ik doen in ieder geval. Het word hier (half uurtje van toverland vandaan). Max 22 graden en grotendeels bewolkt. Denk dat voor buiten en shirt te koud is en binnen en jas te warm.

1 like

Vandaag is mijn laatste dag vakantie voordat ik weer moet werken. Is mn zomervakantie weer voorbij en ik loop echt te mokken als een klein kind. Heb er echt super slechte zin van. Mn vriend wil wat leuks gaan doen maar heb nergens zin in. Zit mezelf echt in de weg :sweat_smile:

2 likes

@vuilnisglitter Wat cool! Heb je de kanalen van SerpaDesign en The Bio Dude ook gevonden in je black hole? Ik kan echt uren naar die filmpjes kijken. Wil zelf helemaal geen terrarium maar vind het zo leuk! Voordeel van deze gasten, ze maken alles bio actief dus je hoeft je terrarium nooit schoon te maken :smiley:

poly-interpretabel idd.

2 likes