Wat je even kwijt wil #24

Klaar voor toverland :slight_smile:

Thanks @anon39978576 en @Rozecoupeschaar

19 likes

Waar heb dit gezien? Heb je een link?

Ik zit een beetje in een dilemma… Op dit moment gebruik ik dezelfde schoenen voor sportlesjes als voor hardlopen, maar ik ben het zat om elke keer die schoenen helemaal schoon te moeten maken voor de sportlessen, omdat je daar eigenlijk alleen binnenschoenen mag gebruiken. Nu heb ik fijne sportschoenen gevonden voor 35 euro. Zal ik ze kopen? Het voelt een beetje onzinnig, omdat ik dus al prima schoenen heb… Help.

Ik maak nooit mijn buitenschoenen schoon voor de sportlessen :stuck_out_tongue: niemand die er op let.
Wat voor soort doe je? Want door al die groepslessen en op de grond liggen zijn mijn dure hardloopschoenen wel meer verpest. Dn met kracht/squads enzo kun je beter juist platte sportschoenen aan doen dus dan is een ander paar schoenen wel handig. Dan houd je je dure (denk ik?) hardloopschoenen nog een tijd goed.

Dank voor je reactie! Dan ga ik de moeite niet nemen haha.

Volgens mij ben ik nu op m’n 22e eindelijk uit de puberteit :joy: M’n gezicht is gewoon eindelijk bijna helemaal smooth! Ben nu ook 1,5 maand gestopt met de pil dus zal er ook wel mee te maken hebben

3 likes

Kun je iets van een headset of oordopjes kopen daar? Zodat het geluid iets gedampt word.

Waarom wordt niet gewoon alle vlees en kaas en verse producten zoals smeersels vacuüm verpakt? De houdbaarheid wordt daar zoveel beter van. Dan hoef je minder weg te gooien en zodoende minder verlies en minder verspilling.

2 likes

Beetje jammer dat Jan niet ik zn naakte niksie op de cover staat.

ja bij de hema, sorry was niet duidelijk. Maar dan kun je je hopelijk beter afsluiten en focussen op muziek.

1 like

Ik moet zo naar een supermarkt maar daarvoor moet ik me aankleden en de fietssleutel zoeken
Ik lig al een uur dit alles uit te stellen

Ik ben echt ineens super down vandaag. Het is ook helemaal niet perse gezellig op kantoor dus dat verbeterd het niet.

Ja! Die SerpaDesign is wel echt keizer glasbak hoor, zo mooi allemaal.

1 like

Of even naar de bibliotheek? Geen idee of dat in de buurt is. Of even op een bankje buiten in een rustig stukje? En je dan concentreren op het geluid van de vogels/ het blad van de bomen wat heen en weer gaat/ etc. Ik hoop dat je snel iets minder gespannen bent.

2 likes

Mijn ongesteldheid is te laat maar ik ben ondertussen wel al een week aan het PMS’en. Ik vind het zo irritant want ik weet dat ik de emoties die ik heb niet te serieus moet nemen, want hormonaal verklaarbaar, maar ik haat het om me zo lang down te voelen. Ik wil gewoon vrolijk zijn :imp:

1 like

Mijn haar is weer geknipt. :heart: Ik denk echt dat ik tot nu toe altijd gratis naar de kapper ben geweest (sinds ik uit huis ben). :sweat_smile:

6 likes

Ik: meh heb afgelopen nachten maar kut geslapen
Vriend: moet je bij mij slapen, mijn bed ligt lekkerder
Ik: okƩ is goed wanneer
Vriend: wacht anders mag je mijn bed wel kopen, slaap ik op de grond!!

Romantisch schat, echt bedankt. Fijn ook dat je hem te koop aanbiedt, daarnaast liever op de grond dan naast me ligt. Romanticus van me.

26 likes

Wat @ellegirltalk zegt heb ik ook. Ik maakte mijn schoenen niet schoon maar vond het wel zonde om mijn goede hardloopschoenen daarvoor te gebruiken. Zag toevallig bij decat.hlon een paar van 30e en heb die meegenomen voor sportles, prima toch?

1 like

Oh Zou juist wel een cheap paar ernaast kopen! Ik vind 35 euro niks en dan houd je je hardloopschoenen goed.

Ik zou even langsgaan om te vragen hoelang ze nog bezig zijn, en gewoon eerlijk zeggen dat je slecht slaapt en dat je er dan 's morgens rekening mee kunt houden dat je dus niet kunt slapen dan. En of ze de komende tijd elke keer 's morgens beginnen, misschien is dat ook niet elke dag.
Ik vind het best aso om in de zomerperiode 's morgens vroeg te gaan klussen met enorme herrie, dan hebben mensen toch vakantie en willen ze een beetje uitslapen en dat kan dan niet. Ik ben hier wel heel snel geĆÆrriteerd in hoor, maar kan er gewoon niet bij dat mensen het teveel moeite vinden om buren even te informeren.

1 like