Even een durf te vragen:
Studeert hier iemand aan KU Leuven die mij wil helpen om iets te zoeken in de thesis repository?
Ik wil een kast uit de woonkamer weg hebben dus heb net bijna alle spullen uitgezocht en weggegooid, maar nu moet ik dus nog schoonmaken en m ook echt uit elkaar halen en nu heb ik geen zin meer. Waarom gebeurd dit echt ALTIJD.
Thanks maar hardloopschoenen waren niet echt duur + ik heb ze vorig jaar gebruikt om te hiken in Namibie en ZA, dus ze zijn vast al verneukt. Als ik door blijf gaan met hardlopen, koop ik wel nieuwe hardloopschoenen.
Snap ik.
Vond het bij de documentaire over Kees (die autistische man) ook zo ontzettend zielig dat zijn vader niet in zijn buurt kon komen, hem mocht aanraken of in dezelfde ruimte mocht eten.
Snap dat het aan de aandoening ligt, maar ik vond het zo zielig voor die man dat hij dan in een andere kamer moest lunchen in zn eentje want Kees wilde wel met zn moeder eten.
@Zemraluani ik heb weleens zo’n TLC-achtige docu gekeken over mensen met het Prader-Willi-syndroom en kreeg toen hetzelfde gevoel.
aah prachtig! Wat tof ook dat ze de terugkoppeling naar jou geven!
Ben benieuwd wie dat gedaan heeft, super lief!
Maar heeft dan iemand van hier een mailtje gestuurd en daarbij dit topic genoemd? Wel lief maar ook een beetje raar. Toch…
Hmmm nouja, fijn dat ze er zo achteraan gaan in ieder geval!
Is er hier ook iemand die lesgeeft in het voortgezet onderwijs die ik even wat vragen mag stellen? 
Ik lig ziekig op bed en er is zojuist een pakketje bezorgd in Mn brievenbus. Nu wil ik het heel graag gaan halen maar dan moet ik me aankleden en helemaal naar beneden gaan…
Ik heb vanmorgen gesport, maar daarna ongeveer 4 uur geslapen in totaal en ik snap mezelf niet. En vannacht weer wakker liggen vast.
Vraag maar raak!
Dit vind ik nog veel enger. Echt een realisatie dat dit forum gewoon internet is en alles te achterhalen is.
Het belangrijkste is wel dat jij het waardeert gelukkig 
Ik vind t best wel creepy eerlijk gezegd.
Ik vind het echt fuuucking creepy om heel eerlijk te zijn? Je weet dat informatie die je op een openbaar forum deelt niet geheim zal blijven maar dat iemand dan ook echt nog naar je werkgever gaat bellen en het over dit forum heeft (want anders zou het niet over dat Actiontopic gaan) gaat echt een paar stappen te ver. Dat iets lief bedoeld is betekent niet per definitie dat het ook goed gekeurd moet worden. Ik zou nu nog wel 4 keer nadenken voor ik nog specifieke info zou posten, je weet duidelijk dus echt niet wat iemand met je informatie doet.
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel een beetje schrik van wat ik de afgelopen dagen allemaal gedeeld heb… ik moet dus voorzichtiger zijn.
Zou het wel waarderen als diegene die die mail heeft gestuurd het dan ook zou zeggen, áls diegene hier al meepost.
Ik denk dat het na deze reacties niet gaat gebeuren haha. Maar ik vind het wel een beetje vreemd en eng
Jij hoeft je niet te verantwoorden voor het gedrag van anderen. Dat het toevallig goed voor jou heeft uitgepakt is heel fijn! Maar jij bent “het probleem” niet.
Ja sneu, maar ik zou het ook niet waarderen als mijn moeder dit doet of mijn partner. Super beschamend juist. En dat kun je je zelf neem ik aan toch ook wel indenken?