Hahhahahahaha okay, ja, ik zal wel weer even kalmeren 
Ik ben echt blij dat ik m’n haar korter heb laten knippen. Veel gemakkelijker en het ziet er nu ook veel gezonder uit. Ik kan nog maar net een mini staartje maken maar ach
Mensen zoek dekking. Het is vliegende mieren dag😷 Ughhhh
waarom verwijder je je bericht erover? die volg ik ff niet haha 
ik vind het overigens ook een eng idee, maar fijn dat jij het waardeert @Chesirecat wat ik ook wel kan begrijpen! (en dat de Action dit zo sportief oppakt haha)
weer een besef-moment voor velen denk ik!
Kom maar door hoor 
Ik snap wel dat sommigen het een besefmoment noemen maar ik vind iets negatiefs over jezelf lezen (zoals in het verhaal dat @Lula aanhaalt) wel anders dan je als buitenstaander ergens in mengen. Want dat tweede is nu gebeurd. Als je iets leest dat jou aangaat kan ik me heel goed voorstellen dat je dat niet aan je voorbij laat gaan maar ik zou mengen in andermans zaken al gauw als bemoeienis voelen, ook al is het ongetwijfeld goed bedoeld. Ook al had iemand van de Action zelf dit ook kunnen lezen natuurlijk, maar dan krijg je een verhaal zoals de eerste en dan snap ik het toch iets beter. Ik denk dat daarom veel mensen er van opkijken
Ik zag gister op Instagram iets over how to not be awkward. Net getest maar hielp niet, drie bier hielp wel
Ik ben over een paar weken jarig, mijn zoontje ook. Nou had ik bedacht om het samen te vieren, leek me wel weer eens leuk. Beetje gepland al, gastenlijst gemaakt enzo, is mijn vriend het weer er totaal niet mee eens, hij haat verjaardagen en begint meteen te mokken dat hij er dan niet bij is enzo.
Ik ben echt pissed. Mijn verjaardag kan me gestolen worden maar mijn zoontje wordt 3. Waarschijnlijk kan hij het straks zo buigen dat we alleen mijn zoontjes verjaardag vieren ff snel, maar wel op zijn manier dus met de mensen die mijn vriend wil…
Af en toe kan ik die vent wel schieten met zijn dominante gedrag.
Niet aan toegeven! Jouw verjaardag, jouw zoon. Dan is hij maar weg. Gets wat naar.
Hmm, dat is best raar dat hij je dat niet gunt, toch? Het gaat er toch niet om wat híj wil in dit geval? Berichtte je van de week ook niet iets over dat jij de voortuin leuk wou maken en dat hij dat niet belangrijk vond/niet zag zitten en dus gebeurde het niet? Klinkt een beetje als zijn wil is wet?
Als jij graag je verjaardag viert met je zoontje zou ik dat gewoon doen! Op jouw manier:)
Ik zag net een wielrenner met beide handen van het stuur append rijden. Wilde bijna ‘ja, 95 euro!!!’ roepen maar deed het niet. Zal je net zien dat ie van de schrik valt en dan is mijn hele punt van het gevaar van telefoon in het verkeer teniet gedaan, haha
Het is behoorlijk zijn wil is wet helaas… hij is behoorlijk dominant.
Hebben we ook vaak woorden over, kan er vaak niet tegen
Wow, wat? Ik ben even onthutst.
Huh. Insta doet gek bij mij. Open de app en hij valt weg. Meer mensen last van?
Zou gewoon weer kunnen slapen. Wtf is er mis met me.
Nee nergens last van
Ik zit op mn nieuwe loungeset in mn nieuwe huis in de tuin en ik vind het ZO genieten. Hiervoor een flat met balkonnetje gehad en zat toch vooral binnen. Nu al meer buiten. 
Wauw wtf @Chesirecat je bericht is weg maar ik kan wel een beetje raden wat er is gebeurd. Heel raar??
Ik heb er ook geen last van.