Wat je even kwijt wil #28

Er zit gewoon een gekkie op mijn verdieping op de grond met een gasfles z’n ballonnen te doen :face_with_raised_eyebrow: Gaat 'ie tegen mij een verhaal vertellen dat hij wel slim is hoor en hij doet ook gewoon HBO maar hij komt hier voor het uitzicht uhmmmmmmmm je hebt hier niks te zoeken behalve de uitgang.

Dat durfde ik natuurlijk niet te zeggen. Nu hoor ik de hele tijd dat graftakke geluid dat hij die ballon opblaast.

4 likes

Ik vind het ZO stom dat ik gisteren mijn chilly bottle niet heb opgehaald van het pakketpunt. Ik denk hem dan nu ook echt extreem nodig te hebben natuurlijk want dan kon ik in bed liggen met m’n ongestelde pijnlijke kut met een halve liter warme thee. Ipv dat heb ik nu thee in een drinkbeker voor een kleuter.

1 like

Ik voel zo’n intens geluk dat ik nu thuis ben en lekker niks hoef te doen met dit koude weer. En dat mijn vriend shoarma heeft gemaakt :heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Ach als 10 jarigen in Thailand alle actionproducten in elkaar mogen fabrikeren, moet een 10 jarig Nederlands meisje ook wel een weekendbaantje in de action kunnen krijgen toch?

16 likes

Kijken er hier mensen naar het WK atletiek? Ik kijk al een paar dagen maar zie er zo weinig over op het forum!

2 likes

Nou, ik heb het overleefd, en we gingen naar de arcadehal! Haha. @WBJNE @ellegirltalk. Was leuk maar na een uur waren we allebei totaal overprikkeld, holy shit wel grappig maar echt intens zoiets. Toen zijn we maar spontaan een stadswandeling langs allemaal leuke hofjes gaan maken.

8 likes

Weet iemand nog webshops die snel leveren? Als in dat ik vandaag wat bestel en dat het er maandag is, of is dat een utopie?:sweat_smile: Ik ga maandagavond op vakantie en ik heb ineens bedacht dat ik een plissé midi of maxi rok wil.

Aah wat leuk!! :heart: Klinkt als een goede afwisseling zo

1 like

Haha ik hoop eigenlijk dat het er bij mijn permanent aan zit :’)

Ik ben net terug van vakantie en heb het echt koud nu :neutral_face: wil bijna de verwarming aanzetten maar dat mag nog niet van mezelf.

1 like

Hier is ie ook al aan geweest. Kreeg het ook met dikke trui en dekentje niet warm. Zonder vakantie :wink:

1 like

Bijenkorf met bijbetaling op zondag en wehkamp vaak ook nog wel heel snel maandag.

1 like

Omg stuur eens foto

1 like

Ik moet morgen mn moeder ophalen bij de kustmarathon en ik ben zo nerveus. Ben bang dat het niet gaat lukken met parkeren of dat ik haar niet kan vinden ofzo bwehhhh

1 like

Ik had zo’n grote blaar onder m’n voet dat ik er niet eens meer op kon staan :expressionless:

Dat is echt m’n beste aankoop van de afgelopen tijd! Zorg wel dat je thee niet te heet is, het blijft echt heel lang warm.

1 like

Duikbril?

Heel duidelijk een punt afspreken waar jullie elkaar zien. Dan hoef je elkaar iig niet te gaan zoeken.

Ik heb geen idee hoe het er uit ziet, dus dat is een beetje lastig… maar we hebben onze mobiel bij

Kustmarathon in zeeland waarschijnlijk

1 like