Wat je even kwijt wil #28

OMG jaloers! Volgens mij is Ronnie zo’n lieve jongen

1 like

Ik heb precies het zelfde, en zit nu nog steeds twijfelt op de bank.
Maar ik heb geen zin om mensen tegen te komen, dus dan moet ik al op de scooter een heel stuk rijden door de kou om het bos in te gaan.

Afgelopen 3 weken amper naar buiten geweest.

Gister kwam ik thuis en de ketel maakte een kut geluid. Dus mn vriend was hem aan het fixen en ik moest even bijschijnen met mn mobiel. Maar ik klikte perongeluk op google spraak gedoe en toen zei mn vriend " Het is niet zo makkelijk". En toen ik later op mn mobiel keek zag ik wat ik gedaan had en dat google had gereageerd met “Dat gevoel ken ik”

35 likes

Dit klinkt echt als wat ik wil hoe mn zaterdag eruit ziet over 10 jaar

1 like

Sinds wanneer heb jij een vriend :smirk:

5 likes

Aaaah JEMIG. Mijn router is kapot, heb een nieuwe die ik MOET installeren met CD-rom. Mijn macbook heeft niet zo’n ingang, dus heb een week moeten wachten. Nu heb ik een tering zware oude laptop mee waarvan 1/3 van het scherm kapot is. DOET DE MUIS HET OOK NIET. Moet ik nu serieus naar de action ofzo om een muis voor 3 seconden te kopen? :(((((

Je kan een externe cd rom drive kopen!

Jaaa kan, maar dat kost meer dan een muis denk ik. Bovendien heeft mijn macbook ook geen ingang daarvoor, dus dat werkt ook niet voor in de toekomst haha. Maar thanks :blush:

Vanavond uit eten, zo een zin in!!

1 like

Te lang.

Ik ben keer naar optreden van Ronnie geweest, was met een paar anderen de oudste. En gingen op de foto (met wie ik was wilde heel graag op de foto, ik niet zo) en toen moesten ook nog twee kinderen van 10 jaar erbij op.
En toen begon ik akward te zeggen dat ik + met wie ik ben de leeftijd van zijn publiek wel omhoog halen. Hihaho en een boks geven :expressionless: hij reageerde heel normaal.
Ik had me ook vol gegooid met mixdrankjes omdat ik me zo oud voelde en eindelijk weekend was. Sta ook met drank vast en aangeschoten hoofd op de foto bij die kinderen.

Was wel echt leuk optreden en kon ondanks mijn kleine lengte alles goed zien achterin omdat die kinderen zo klein zijn haha.
Geen idee dat er zoveel kinderen zouden zijn vooraf. Begon namelijk om 20.30 niet 14.00 in de middag.

Langer verhaal dan de bedoeling, maar ga! Zijn optreden is leuk, hij is leuk!

1 like

Super bedankt! En ook @Willem
Ik heb mijn verhaal even kunnen spuien in dat topic en hier en bij vriendinnen en er even om zitten huilen en nu gaat het ook gewoon wel weer prima hoor. Er zijn veel ergere dingen dan die verjaardag maar het is gewoon meer inderdaad zo’n: ‘Waarom kan het nooit normaal gevoel.’

Maar goed. Ik ben echt super opgelucht. Echt fijn dat ik het even kon delen.

5 likes

Externe CD-romdrives hebben gewoon een USB-kabel, die kun je wel op je Macbook aansluiten toch (evt. met een verloopstukje)?

1 like

Volgens mij is de werkstress mij te veel geworden - ik ben vrijdagavond een beetje geknakt. Ik voel me nu al 2 dagen een soort oververmoeide zombie zonder denkcapaciteit. Ik denk dat ik er maandag niet onderuit kom om een gesprek aan te gaan op het werk. Helaas is mijn leidinggevende net zo gestresst als ik (al dan niet erger).

Hee waar is @Hvo eigenlijk gebleven?

Oke ik ga dus vanavond met @anon95331300 naar Lange Frans en Baas B en ik ben zo zo zo zo benieuwd.

8 likes

Snap ik! Maar mijn macbook heeft geen gewone USB aansluiting, vandaar. En heb geen verloopstukje, tot nu toe nog niet nodig gehad… Al begin ik nu te twijfelen of ik het moet kopen. Tegenwoordig kan alles digitaal hmmm

Ik ga van puzzelen naar tekenen naar lezen en zo door :heart_eyes:

9 likes

We zijn onderweg naar huis maar zo leuk als ik de bezoekjes aan mijn ouders vond, zo niet leuk vind ik ze nu. Er is alleen maar gezeik. Kan wel janken gewoon.

Vannacht appte ineens een gast die ik al jaren niet meer had gesproken of ik nog single was en of ik een foto van mn tieten wilde sturen. Eh nee. Ik vroeg of hij het uit had, maar nee meneer heeft gewoon 2 jaar een relatie. Hij ging ook nog zeuren en allemaal complimenten geven. Wat een ei.

1 like