Wat je even kwijt wil #28

Gisteravond m’n hele borst/rug ingesmeerd met vicks vaporub en een zakdoek ingesmeerd met menthol en daardoor vannacht toch heerlijk geslapen!

1 like

Eerste dag terug op t werk en het systeem ligt eruit joepie.

1 like

Mijn nieuwe dekbedovertrek wordt vandaag bezorgd en ik heb zoveel zin om vanavond thuis te komen en het bed ermee op te maken. Heb gisteren ook al een hoeslaken in een bijpassende kleur gekocht :grin: Ik heb er nu een hele lichte op en die was leuk voor de zomer maar ben hem nu helemaal zat, en verder heb ik alleen een hele oude verwassen zwarte voor tijdens het wassen van de andere :’)

2 likes

Heeel erg de behoefte aan macdonalds, maar ook echt de behoefte om een paar kilo af te vallen.

15 likes

Dit is mijn mood 24/7

14 likes

@Luzarl

Om even in het topic waar ik dit had willen plaatsen verder te gaan:

Ik heb geen duidelijke hoeveelheden, omdat ik maar wat bij elkaar geflikkerd heb.

Ik heb een kleine pompoen geschild en in stukjes gesneden en daarna met olijfolie, peper, en zout in de oven geroosterd op 180 graden voor ongeveer 30-40 minuten.
Terwijl dat in de oven stond, heb ik een witte ui en zes (je mag ook minder doen, maar #yolo) tenen knoflook fijngesneden en samen met een voordeelbak in stukjes gesneden champignons in een pannetje aangebakken.
Daarbij heb ik van deze kruiden een theelepel gedaan: koriander, komijnzaad, kruidnagel, nootmuskaat, kaneel, peper, en zout. Ook heb ik een kwart tot een half bakje (van die langwerpige plastic bakjes uit de koeling) verse tijm en roosmarijn gehakt en er ook bij gegooid.
Toen dat een beetje aan het sudderen was (door het vocht uit de champignons), heb ik er nog twee theelepels bloem bij gegooid om het te binden en ongeveer een half klein flesje (zo’n schattige mini-fles, ik denk iets van een 0.25L?) droge witte wijn (en toen nog iets meer toen bleek dat ik erg scheutig geweest was met de bloem) erbij gedaan.

Op het laatst heb ik de stukjes pompoen die inmiddels uit de oven waren nog even meegebakken in het pannetje en daarna heb ik het in een ovenschaal gedaan, die ik al met bladerdeeg had bekleed. Daarna afdekken met bladerdeeg, een kruis in het midden snijden zodat de lucht eruit kan, bestrijken met melk, en voor opnieuw 30-40 minuten in een 180 graden oven.

7 likes

Ik was vanmorgen naar een studio kijken en ik wil hem zó graag. Het is niet eens iets bijzonders, best klein, maar de sfeer voelde zo goed en het was op een fijne locatie. Blijf er maar aan denken.

De kans dat ik hem krijg is heel klein (nummer 20 op de wachtlijst van Woningnet) dus nu zit ik al de hele ochtend op kantoor naar woningen/kamers (ook in FB groepen) te zoeken en ik word er zó moedeloos van. Ik wil echt niet meer bij m’n moeder wonen, het is hoog tijd maar het wil gewoon niet vlotten en ik baal :thumbsdown:

2 likes

Vanavond heb ik een standje op de Ladies Night van de bios en ik hoopte dat ik me daar de hele dag vrolijk door zou voelen.

Maar eigenlijk ben ik best bang dat mensen niet meezingen en ik daar voor schut sta. (Kan dit wel relativeren maar mijn hele lichaam zegt: je gaat je in een gevaarlijke situatie begeven vanavond en dat is kwetsbaar en dus geef ik je paniek.)

En nog erger, ik ben met mijn focus niet eens de hele tijd bij die Ladies Night, maar vooral bij m’n date die sinds dit weekend veel minder contact zoekt. Ik haat dit en zou impulsief nu willen stoppen met daten omdat dit soort dingen me zo triggeren om onzeker te worden en ik heb daar geen zin in.

Bah. Had juist zoveel zin in vandaag :pensive:

Kunnen we anders niet massaal als forum inbellen en meezingen?
Komt vast goed!!

1 like

Lief, dankjewel!

Er komen wat vrouwen van de cursus met me mee zingen, dus ben als het goed is niet de hele tijd alleen. Maar zij vinden het ook spannend, dus ik moet als docent de ‘sterke en enthousiaste’ zijn vind ik…

Haha ja doen! Via Facetime ofzo :joy:

1 like

Ik ga vandaag proberen om eens de hele dag thuis te blijven. Heb mn haar gewassen en mijn pyjama aangetrokken ben benieuwd hoe succesvol het gaat worden :joy:

10 likes

Nee! Ik heb mezelf als ZZP’er aangemeld en een paar cursisten zijn zo lief om vrijwillig mee te gaan :blush:

@Karl_Lagerfeld geniet ervan vandaag!

1 like

Ah ik baal een beetje… Ik ben mijn pasje voor de ondergrondse container kwijtgeraakt. :cry: Nu kan ik gaan dokken, grr.

Ik vind fulltime (onregelmatig) werken zo raar? Soms heb ik echt dat ik m’n haren uit m’n hoofd wil trekken omdat ik (nu al, na nog geen eens een maand) vakantie wil. Maar goed, het geld is wel leuk (-:

1 like

Zit te twijfelen om een kaartje voor Kraantje Pappie in Tilburg te kopen, maar dan moet ik alleen en dat houd me wel een beetje tegen.

2 likes

Ik wil wel met je mee, ik woon in Tilburg

1 like

Een belangrijke vraag: zijn de nacho’s bij de Pathé lekker?
Ik vind die bij de Kinepolis echt niet te vreten, dus wil mezelf behoeden voor een miskoop

1 like

Ja! Met kaassaus.

1 like

Welke stad?