Wat je even kwijt wil #28

Ik vind ze normaal wel grappig maar vind dit een beetje te ver gaan…

3 likes

deze is ook wel op de rand hoor (laatste zin)

Tss wat erg ook eigenlijk

Ik vind het altijd zo leuk wanneer je om de rekening vraagt na een avondje uit eten dat ze dan met een shotje/likeurtje aankomen aan tafel. Net echt een super lekkere perenlikeur gehad :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Misselijkmakend, sorry :no_mouth:

Oeh 1 van mijn gekko’s is voor het eerst aan het vervellen (sinds ik ze heb) en ik vind het zo spannend haha. Oeh en ik heb ze morgen alweer een maand. :heart:

3 likes

Ik kijk ze inderdaad via een website waarvan ik niet zeker durf te zeggen dat die safe is. Daarom kijk ik die via mijn oude telefoon waar ik verder niets meer mee doe behalve dus films/series streamen. Die link wel van meiden van hier ontvangen dus ga er van uit dat ie wel veilig is maar kan daar geen garantie voor geven. Als je wilt kan ik het wel in een PB naar je sturen

Ja het is wel iets wat je goed moet kruiden inderdaad! Ik gooi er altijd megaveel kruiden in ook.

Het is gelukt hoor hij is ingeleverd, thanks!!!

8 likes

Woehoeeeee :facepunch:

1 like

ik heb zin in patat, maar geen zin om de jongen van de snackbar ietwat aangeschoten onder ogen te komen. Worstel hier nu al drie kwartier mee.

1 like

Er is ergens een feestje maar de muziek is ZO ONWIJS KUT. Met een super harde bass en alles lijkt op elkaar, ging al met koppijn naar bed maar nu ontploft mijn hoofd helemaal. Ben ook niet in mijn eigen huis dus geen idee waar ik ergens paracetamol kan vinden.

1 like

Ik heb gisteren mn hielen kapot gelopen met schoenen die ik al lang niet had gedragen. Ik was vergeten hoe erg het is bij deze schoenen en nu doet het zooo’n pijn. Kan ik op blote voeten gaan werken? :woman_shrugging:t2:

IK WIL NIET OPSTAAN :cry:

1 like

Ik ook niet!!! Moet nu echt anders ben ik zo te laat. Maar ik. Wil. Nietttt.

1 like

Bij voorbaat al chagrijnig door de boeren in Den Haag, zullen wel geen trams rijden straks. (Ja, ik weet het, first world problem)

3 likes

Haha ik ook hoor. Gelukkig hoef ik niet met de tram maar heel de stad zal wel weer op z’n kop staan

Ik ook😭. Nee maar ik heb niet eens ooit geprobeerd of ik het vast kan maken zonder het eerst op m’n buik te doen. Kan vast wel maar wil geen moeite doen. Lijkt me irritant.

1 like

Ik moet best een stuk de stad in, dus dat wordt vanavond 40 minuten naar het station wandelen vrees ik.:woman_shrugging:t3:

Ahhh, zo vervelend, sterkte alvast!