Wat je even kwijt wil #28

Ah ik baal een beetje… Ik ben mijn pasje voor de ondergrondse container kwijtgeraakt. :cry: Nu kan ik gaan dokken, grr.

Ik vind fulltime (onregelmatig) werken zo raar? Soms heb ik echt dat ik m’n haren uit m’n hoofd wil trekken omdat ik (nu al, na nog geen eens een maand) vakantie wil. Maar goed, het geld is wel leuk (-:

1 like

Zit te twijfelen om een kaartje voor Kraantje Pappie in Tilburg te kopen, maar dan moet ik alleen en dat houd me wel een beetje tegen.

2 likes

Ik wil wel met je mee, ik woon in Tilburg

1 like

Een belangrijke vraag: zijn de nacho’s bij de Pathé lekker?
Ik vind die bij de Kinepolis echt niet te vreten, dus wil mezelf behoeden voor een miskoop

1 like

Ja! Met kaassaus.

1 like

Welke stad?

Haha thanks, dan weet ik dat ik van te voren geen andere snack hoef te kopen :smiley:

1 like

Ik ben blij (oke nog steeds wel beetje balen van mijn pasje) maar ik heb dinsdag een gesprek voor vrijwilligerswerk bij een woonzorglocatie echt vlak naast mijn huis. Ik wil gewoon graag nuttig bezig zijn tot ik werk heb gevonden samen met UWV en ik ben goed met oudjes dus waarom ook niet. :smiley: Wie weet wanneer ik eens werk heb… Kan ik beter dit doen tot die tijd. Ja heb er echt zin in!

12 likes

Wanneer is het concert?

21 maart, dus duurt nog wel even! @Luzarl gaat ook, dus hoef sowieso niet alleen nu :grin:

1 like

Ik had een lekker recept uitgeprobeerd een paar weken geleden met macaroni en kaassaus en broccoli. Uiteindelijk was mijn broccoli na 50 minuten nog STEEDS niet gekookt. Nu wil ik hetzelfde gerecht maken met een groente waar ik niet een eeuwigheid op hoef te wachten. Hebben jullie een idee?

1 like

Ja het wilde echt maar niet koken. En het was ook specfiek die pan, want mijn pannetje macaroni kookte binnen no time. Toen deed ik de broccoli op DATZELFDE pitje, niks veranderd aan de temperatuur en het wilde maar niet. Misschien moet ik het in kleinere stukken doen en in een kleine pan. Ik ga het vanavond met bloemkool proberen denk ik.

1 like

Ugh m’n ogen zwemmen maar ik ben trots op mezelf, sinds 9 uur vanochtend bijna ongestoord doorgeschreven. Dat de honden uitlaten nog eens m’n traktatiepauze zou zijn haha.

5 likes

Eerst even in de waterkoker doen, dan kookt het binnen 5 minuten

2 likes

Heuy, ik ga dit ook proberen!!

Haha ik vind het soms echt grappig hoeveel mensen verschillen, mij kost het juist moeite om het huis uit te gaan soms. Maar als je dan bijvoorbeeld een dag vrij hebt en niks gepland, ga je dan bijvoorbeeld boodschappen doen gewoon om het huis uit te komen? Of een wandeling maken? Of hebben degenen die dit hebben gewoon altijd iets gepland? Als introvert moet ik daar echt niet aan denken. Ik vraag me weleens af hoe de wereld zou zijn als iedereen hetzelfde was, als iedereen was zoals ik dan zou zelfs Amsterdam ofzo op zondag uitgestorven zijn😂 maar ja gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Ik neem bijvoorbeeld ook nooit de eerste stap dus dan zouden er ook geen relaties zijn :’)
Maar geniet van je dagje thuis!

4 likes

Breda! Ben je er ook?

1 like

Ja nu klink ik echt als een actief persoon en dat valt wel mee in het echt maar verzin meestal wel iets om te doen! Naar een grote supermarkt of naar ikea ofzo. Vind het anders zonde van mijn dag ofzo?

Ik hoor nu van iemand die haar theorie heeft gehaald weer allemaal weetjes over verkeersborden etc. Nu word ik vet onzeker, want heb 5+ jaar geleden mijn theorie gehaald en rijd heel weinig (heb geen auto). Weet zoveel niet meer! Wil nu eigenlijk even een soort opfriscursus of een boek ofzo weer gaan lezen.

Ohja @zwaardvis hoe gaat ie met jou en je kies? :slight_smile: