Wat je even kwijt wil #28

Klopt <3 , en dat weet ik en lukt overdag vrij aardig. Zolang ik maar bezig blijf.

Ik was billen van bejaarde mensen voor geld en heb een mooie auto en ga op dure vakanties dus vind het een beetje raar dat je dat als tegenargument geeft in dit gesprek? Komt best wel denigrerend over eigenlijk.

3 likes

Klinkt in ieder geval plezieriger dan piemelbrie.

@Lentex ik zal heel hard voor je duimen dat de controle positief is. Sowieso is FF er altijd voor je :heart:

2 likes

Gadverdamme hahaha

Pff je hebt gelijk, wat kut. Oprecht sorry! Ik zal het meteen aanpassen.
Ik ken een jongen die dat ook doet en die heeft het financieel moeilijk terwijl het wel hard werken is. Daarom zei ik het. Maar totaal stom natuurlijk om dat meteen op iedereen te betrekken. Echt sorry.

Sorry als ik je eetlust heb verpest. Ik maak nog wel een crackertje met hummus. :joy:

1 like

Oeps automatisch in wjekw gepost, ik ga m’n vraag even verplaatsen

1 like

Ja mijn vriend gaat nu Spider-Man tekenfilm kijken omdat ik niet kan kiezen, hij komt net binnen en confisqueert meteen de tv. :woman_shrugging:t3:

Mag ook niks hier

Haha moet toch steeds nog beetje van binnen huilen als iemand dit topic linkt want dan krijg ik een melding en mijn vakantie ging uiteindelijk niet door. :broken_heart:

Ah wat jammer! Geen zicht op een nieuwe poging die kant op?

Momenteel niet helaas. Wellicht als ik weer een vriendje krijg maar moet die mij niet weer week voor vakantie dumpen.

Oh, shit dat dat gebeurde! Ik hoop dat je er alsnog een keer komt en deze nare herinnering kunt vergeten

1 like

:heart::heart:

1 like

Schijnbaar is er vandaag controle op mijn werk geweest. En ik heb de afgelopen weken echt onder matig gepresteerd. Nu kan ik niet slapen en bang dat ik echt in de shit kom.

Ik vind dat altijd zo knap dat die mensen dan nog weten wie je bent! Ik vergeet soms mensen al na een dag of drie nadat ik ze heb gezien :sweat_smile:

2 likes

ik wil graag een platenspeler zodat ik gelegitimeerd LPs kan kopen maar dan wordt ome DUO niet héél gelukkig denk ik

1 like

Ome DUO komt daar niet achter toch?

Oké ik kende die Gaby Blaaser dus totaal niet, nu zit ik ff Beau te kijken, maar zij was dus dat onschuldige meisje ook van Spangas :thinking:

Ah ja. Ieder z’n ding :upside_down_face:

2 likes

haha m’n toekomstige ik wel

1 like