Wat je even kwijt wil #28

Weet iemand een vegan recept dat een beetje speciaal is?

Ik eet vaak onbedoeld vegan, maar ik vind dat vaak maar simpel (curry’s bijvoorbeeld) en wil iets klaarmaken dat eruit ziet alsof het iets meer moeite heeft gekost. En wat verfijnt smaakt :stuck_out_tongue:
Ik wilde eerst iets met zalm maken, en anders pasta maar daar vind ik kaas lekker bij, maar het is dierendag dus wil vandaag helemaal geen dierlijke producten gebruiken.
Iemand leuk/lekker idee?

1 like

Oh nee wat vervelend! Is het een idee om samen met je vriend naar een parkeerterrein te gaan en daar zijn auto wat meer onder de knie krijgen? Ik kan me voorstellen dat je je ook wat meer op je gemak voelt als je weet hoe de auto reageert en hoe de koppeling is etc. Gewoon weer even oefenen!

@ellegirltalk Ik heb toevallig gisteren vegan zalm gemaakt van wortels met dit recept: https://delightfulvegans.com/recipe/vegan-smoked-salmon-carrot-lox/ Het is heel snel klaar en echt ontzettend lekker! Misschien kun je daarmee een pasta met zalm maken?

2 likes

Heeft iemand hotspots in Antwerpen voor lunch, diner en om op donderdagavond te stappen? Ga volgende week met een vriendin heen

Oja shit wel handig om te zeggen, ik heb geen oven tot mijn beschikking.
Ga dit wel eens proberen als ik die weer heb!

1 like

Ik heb een kat die een waakhond pretendeert te zijn. Misschien kunnen ze samen deelnemen aan een psychologische praatgroep.

6 likes

In de onderste staan sowieso wat tips, misschien in de bovenste ook wel als je op ‘Antwerpen’ zoekt? :slight_smile:

1 like

Haha ja dat is niet handig inderdaad! Je kan pulled ‘‘pork’’ maken van jackfruit en dit op tortillas doen. Of stoofvlees maken van jackfruit zoals rendang, boeuf bourguignon en de Hollandse variant!

1 like

Ik heb samen met een andere FF’er een blog vol tips voor Antwerpen: https://www.gidsvoorhetzuiden.nl/hotspots-in-antwerpen/

4 likes

Heb even nagedacht en ga toch iets maken dat ik vaker heb gemaakt (tempeh marineren en dan met groenten en sausjes enzo in rijstvellen). De dingen die jij vertelt moet ik wel echt eens proberen! Heb ze meteen naar mezelf geappt.

2 likes

Hallo, dag, ik ben Leeuwenhart. Netjes en spontaan maar niet té spontaan en eet graag samen maar ook alleen.

9 likes

En je hobby’s zijn koken en schoonmaken toch?

4 likes

De kleur is niet wat ik zocht :rage::rage::rage: grrr

1 like

Hahah Ja en geluidloos muziek luisteren. Ik bak graag heerlijk ruikend gebak en in ruil voor goedkope huur ben ik bereid eigenhandig het huishouden te draaien.

3 likes

Wel droog gehouden?

Ja dat wel Haha

En had naast nagellak ook een koolmonoxidemelder gekocht dus nu hoef ik niet meer bang te zijn dat ik doodga in mn slaap

1 like

Zo hé. Afgelopen dinsdag begonnen met een nieuwe functie. Meteen super druk.
Vandaag alweer overwerken e.d.

Is volgens mijn collega’s ook echt uit zonder wat er nu gaande is. Ach leer ik dat ook meteen.

Ja dat moet ik idd doen… Toevallig heb ik net weer even gereden en meteen sloeg de motor 80x af bij het beruchte stoplicht… Het stikt hier van de stoplichten, maar precies bij de twee naast mijn huis gaat het altijd mis. :confused: Maar goed, ik heb weer gereden.

2 likes

Welke zender zendt dit uit?

Ik voel me altijd te pauper en minderwaardig om make-up/parfumwinkels en De Bijenkorf in te gaan. Ik wil dus iets halen, maar zeker met het kutweer van deze week en het feit dat ik ook al de hele week rondloop met een versleten rugzak met bruggerhoeveelheden boeken erin maakt dat ik dus al de hele week niet de winkel in durf te gaan. Echt belachelijk want ja als ik teveel geld wil uitgeven aan een lippenstift ook al zie ik eruit als een zwerver dan zou dat natuurlijk geen donder moeten uitmaken.

4 likes

Ik heb morgen een soort van date. Weet niet of het echt een date is ofzo haha maar ik vind het wel erg spannend. :joy: Heb hem 1x eerder gezien en toen gewoon om te chillen maar nu gaan we samen onder een dekentje film kijken enz haha.

2 likes