Wat je even kwijt wil #28

Vanavond uit eten, zo een zin in!!

1 like

Te lang.

Ik ben keer naar optreden van Ronnie geweest, was met een paar anderen de oudste. En gingen op de foto (met wie ik was wilde heel graag op de foto, ik niet zo) en toen moesten ook nog twee kinderen van 10 jaar erbij op.
En toen begon ik akward te zeggen dat ik + met wie ik ben de leeftijd van zijn publiek wel omhoog halen. Hihaho en een boks geven :expressionless: hij reageerde heel normaal.
Ik had me ook vol gegooid met mixdrankjes omdat ik me zo oud voelde en eindelijk weekend was. Sta ook met drank vast en aangeschoten hoofd op de foto bij die kinderen.

Was wel echt leuk optreden en kon ondanks mijn kleine lengte alles goed zien achterin omdat die kinderen zo klein zijn haha.
Geen idee dat er zoveel kinderen zouden zijn vooraf. Begon namelijk om 20.30 niet 14.00 in de middag.

Langer verhaal dan de bedoeling, maar ga! Zijn optreden is leuk, hij is leuk!

1 like

Super bedankt! En ook @Willem
Ik heb mijn verhaal even kunnen spuien in dat topic en hier en bij vriendinnen en er even om zitten huilen en nu gaat het ook gewoon wel weer prima hoor. Er zijn veel ergere dingen dan die verjaardag maar het is gewoon meer inderdaad zo’n: ‘Waarom kan het nooit normaal gevoel.’

Maar goed. Ik ben echt super opgelucht. Echt fijn dat ik het even kon delen.

5 likes

Externe CD-romdrives hebben gewoon een USB-kabel, die kun je wel op je Macbook aansluiten toch (evt. met een verloopstukje)?

1 like

Volgens mij is de werkstress mij te veel geworden - ik ben vrijdagavond een beetje geknakt. Ik voel me nu al 2 dagen een soort oververmoeide zombie zonder denkcapaciteit. Ik denk dat ik er maandag niet onderuit kom om een gesprek aan te gaan op het werk. Helaas is mijn leidinggevende net zo gestresst als ik (al dan niet erger).

Hee waar is @Hvo eigenlijk gebleven?

Oke ik ga dus vanavond met @anon95331300 naar Lange Frans en Baas B en ik ben zo zo zo zo benieuwd.

8 likes

Snap ik! Maar mijn macbook heeft geen gewone USB aansluiting, vandaar. En heb geen verloopstukje, tot nu toe nog niet nodig gehad
 Al begin ik nu te twijfelen of ik het moet kopen. Tegenwoordig kan alles digitaal hmmm

Ik ga van puzzelen naar tekenen naar lezen en zo door :heart_eyes:

9 likes

We zijn onderweg naar huis maar zo leuk als ik de bezoekjes aan mijn ouders vond, zo niet leuk vind ik ze nu. Er is alleen maar gezeik. Kan wel janken gewoon.

Vannacht appte ineens een gast die ik al jaren niet meer had gesproken of ik nog single was en of ik een foto van mn tieten wilde sturen. Eh nee. Ik vroeg of hij het uit had, maar nee meneer heeft gewoon 2 jaar een relatie. Hij ging ook nog zeuren en allemaal complimenten geven. Wat een ei.

1 like

Hebben jullie gemerkt dat het echt warm is buiten? Waar is m’n zomerjas? Ik raak in de war van dit weer. Wel lekker hoor

6 likes

Zo ik merkte het ook ja! Ik had geen jas aan, maar een trui en ik vond het al warm.

1 like

Ik weet echt niet of ik zin heb om straks naar de kermis te gaan en te ‘feesten’ of lekker op de bank expeditie robinson kijken 
 heb in beide wel en geen zin tegelijkertijd :sweat_smile:

Ik heb ook alleen USB-C en die adapter niet supervaak nodig, maar voor die €5 die zo’n kabeltje kost is het ook niet echt rendabel om een nieuwe externe HD of een nieuw e-readersnoer etc te kopen. Ook voor onderweg op vakantie even je koptelefoon of telefoon opladen aan je Macbook is het handig.

Oh wat vervelend!
Enig idee hoe laat je huisgenoten thuis komen?

Ik had een tester gekregen van een of andere hoofdhuidmassageolie en heb dat net ingemasseerd en nu is het aan het intrekken en het voelt echt zooo lekker tingling. :massage_woman::bowing_woman:
Ik ruik alleen wel naar anti-muggenkaars maar dat neem ik maar voor lief.

1 like

Ja klopt! Gewoon zout er in gieten totdat het overstroomt van zout, dat water is normaal.

Haha ik heb de eerste keer ook mijn vader gebeld “huh hij is kapot er zit water in!!!”