Ik heb gisteravond voor het eerst in m’n leven gesquasht. Pff… en vandaag voelt m’n hele lichaam heel erg zwaar.
Hou dat vast! Ik werk bij de radio en heb ook altijd het gevoel gehad alsof de juiste kansen op de juiste momenten kwamen haha
Wow hoe leuk dat milieubewust zijn nu trendy is onder kinderen.
Gothic is in Nederland behoorlijk uitgestorven als je naar feesten en dansavonden kijkt. Liefhebbers kunnen nog wel hun hart ophalen in Duitsland. Groetjes een gematigde zwartdenker.
Op tumblr had je wel een nieuwe op gothic geënte subcultuur die pastelgoth heette maar die geven niet om de muziek alleen om cutesie pastel outfits met een edge.
Pas op straks komen nog hybride varianten op de markt de vscordashian.
Ja of een e-girl. Dat is blijkbaar ook in. Een soort Billie Eillish ‘ik doe het met je vader’ stijltje.
Een jongen deed net iets aan de zijkant van de NS poortjes waardoor ze allemaal tegelijk opengingen (en open bleven), echt next level zwartrijden dit
Ben echt benieuwd wat hij precies deed, volgens mij ergens tegenaan trappen ofzo. Hij was er iig bekend mee
mijn nichtje is ook zo, mutsje op, dikke eyeliner, zwart geverfd haar, vans checkerboard schoenen, veel kettingen op met poppetje en slotje. haha zo leuk om te zien heerlijk!
toen ze eens op stond zagen we dat ze een billie eilish shirt aan had. ook mijn man zei er wat van. die muziek vinden wij ook leuk.
oh sorry!! dat is niet leuk natuurlijk dat je oom en tante dat ook leuk vinden zei ik toen,
maar het was meer dat iedereen het tegenwoordig leuk vind. dat is stom.!!!
hahahaha puber.
Ik ga vandaag met een vriendin een dagje naar Utrecht maar het gaat de hele dag regenen Ik ben echt blij dat de zomer met al die idioot hete temperaturen over is maar dit is wel echt het andere uiterste met zo idioot veel regen. Meteen een ontzettende kleding crisis en echt een intens ochtendhumeur vanochtend. Hopelijk wordt het nog wat vandaag.
Ik zou het nu doen, na de 20e ben je te laat. Wat slordig dat je geen bevestiging hebt gekregen.
Ik werd om kwart over 10 wakker en lig nu nog lekker in bed
Sorry ik zal na vandaag stoppen met mijn berichten over 1 onderwerp maar ik heb nu college en zit helemaal zenuwachtig te zijn omdat ik hierna dat sollicitatiegesprek heb. Het is dat ik dit college niet mag missen maar de concentratie is ver te zoeken
Godver NEE ik ben net begonnen met Poldark en de hoofdpersoon (die ik vrij aantrekkelijk vind) doet me ineens denken aan mijn praktijkopleider van m’n opleiding. Neeeeeee.
Dit doet me denken aan de keer dat iemand die ik ken figureerde in een serie. Ineens was het spannende van de serie af hahaha
Highlights over je hele hoofd is wel veel werk met inzetten maar vind dat zelf ook een soort massage
Het is even afwachten voor volgend jaar nog (ivm overname postNL) maar voor nu heb ik een vast contract
Gefeliciteerd!!!
Ah zal ik doen!! Bij welk radiostation werk je?
Ik pm je wel even
Als ik nu een uurtje hard werk, vind ik van mijzelf dat ik nog wel even de stad in mag gaan op zoek naar een broek. Ik wil een gestreepte broek die winterproof is en van mooie kwaliteit.