Wat je even kwijt wil #28

Hoe komt dit dan? Heb je teveel gegeten of zijn het de kruiden?

Een week vrij zal hoop ik ook al goed doen!
Ja ik nam die dingen toen ik een tijd terug ook niet lekker sliep. Maar toen het weer beter ging weer mee gestopt. Vond wel dat het hielp, maar was misschien ook een beetje placebo haha. Ga zelf ook wel weer een potje halen denk ik

1 like

Ik hoorde gisterenavond mijn buren seksen en ik vond het zĂł ongemakkelijk. Ik denk dat hun bed tegen het gipswandje aanstaat, want het is voor ongeveer een kwartier lang alsof er een mini aardbeving aan de andere kant van de muur plaatsvindt (het is dus echt geen subtiele seks), Soms inclusief gekreun. Ze seksen gelukkig niet dagelijks, maar weet ook niet wat ik er aan kan doen behalve dat kwartiertje uitzitten?

Mensen die toch gaan roken voor de ingang van een ziekenhuis, terwijl het verboden is en er bordjes hangen. Als ik juist voor mijn gezondheid een gebouw instap wil, ik niet extra last krijgen van bepaalde klachten. Waarom zijn sommige mensen zo asociaal?

Vandaag weer een lange dag voor de boeg al was ik om 5 uur al opgestaan om te werken aan studieopdrachten.

4 likes

Voel me belabberd. Vanaf de schouders omhoog is ellende. Ben super moe en heb veel last van mijn longen. Ik vind de herfst heerlijk, maar dit is altijd jammer.

Het is gisteren flink in m’n rug geschoten en vandaag moet ik de hele dag op slechte stoelen zitten. Zin in.

@MakeFezHappen @cremeinyourcoffee
Veel succes vandaag!

1 like

Ik heb gister een reportage gemaakt en er werd net een stuk uitgezonden op Qmusic :slightly_smiling_face: omg

25 likes

Ah lief! Ik zou het wel leuk vinden om er mijn beroep van te maken ja. Maar ik heb ook heel vaak geluk en wordt altijd op het goede pad geleid door een onzichtbare kracht, haha.

2 likes

Ik probeerde in te checken met mijn pinpas :+1: En dan verbaasd zijn dat het niet werkt. OkĂ© het is dus zo’n dag

5 likes

Ik heb gisteravond voor het eerst in m’n leven gesquasht. Pff
 en vandaag voelt m’n hele lichaam heel erg zwaar.

Hou dat vast! Ik werk bij de radio en heb ook altijd het gevoel gehad alsof de juiste kansen op de juiste momenten kwamen haha

1 like

Wow hoe leuk dat milieubewust zijn nu trendy is onder kinderen.

5 likes

Gothic is in Nederland behoorlijk uitgestorven als je naar feesten en dansavonden kijkt. Liefhebbers kunnen nog wel hun hart ophalen in Duitsland. Groetjes een gematigde zwartdenker.
Op tumblr had je wel een nieuwe op gothic geënte subcultuur die pastelgoth heette maar die geven niet om de muziek alleen om cutesie pastel outfits met een edge.

1 like

Pas op straks komen nog hybride varianten op de markt de vscordashian. :sneezing_face:

5 likes

Ja of een e-girl. Dat is blijkbaar ook in. Een soort Billie Eillish ‘ik doe het met je vader’ stijltje.

1 like

Een jongen deed net iets aan de zijkant van de NS poortjes waardoor ze allemaal tegelijk opengingen (en open bleven), echt next level zwartrijden dit :roll_eyes:

Ben echt benieuwd wat hij precies deed, volgens mij ergens tegenaan trappen ofzo. Hij was er iig bekend mee

11 likes

mijn nichtje is ook zo, mutsje op, dikke eyeliner, zwart geverfd haar, vans checkerboard schoenen, veel kettingen op met poppetje en slotje. haha zo leuk om te zien heerlijk!
toen ze eens op stond zagen we dat ze een billie eilish shirt aan had. ook mijn man zei er wat van. die muziek vinden wij ook leuk.
oh sorry!! dat is niet leuk natuurlijk dat je oom en tante dat ook leuk vinden zei ik toen,
maar het was meer dat iedereen het tegenwoordig leuk vind. dat is stom.!!!
hahahaha puber.

7 likes

Ik ga vandaag met een vriendin een dagje naar Utrecht maar het gaat de hele dag regenen :frowning: Ik ben echt blij dat de zomer met al die idioot hete temperaturen over is maar dit is wel echt het andere uiterste met zo idioot veel regen. Meteen een ontzettende kleding crisis en echt een intens ochtendhumeur vanochtend. Hopelijk wordt het nog wat vandaag.

Ik zou het nu doen, na de 20e ben je te laat. Wat slordig dat je geen bevestiging hebt gekregen.

1 like

Ik werd om kwart over 10 wakker en lig nu nog lekker in bed :grin:

1 like