Sorry ik zal na vandaag stoppen met mijn berichten over 1 onderwerp maar ik heb nu college en zit helemaal zenuwachtig te zijn omdat ik hierna dat sollicitatiegesprek heb. Het is dat ik dit college niet mag missen maar de concentratie is ver te zoeken
Godver NEE ik ben net begonnen met Poldark en de hoofdpersoon (die ik vrij aantrekkelijk vind) doet me ineens denken aan mijn praktijkopleider van m’n opleiding. Neeeeeee.
Dit doet me denken aan de keer dat iemand die ik ken figureerde in een serie. Ineens was het spannende van de serie af hahaha
Highlights over je hele hoofd is wel veel werk met inzetten maar vind dat zelf ook een soort massage
Het is even afwachten voor volgend jaar nog (ivm overname postNL) maar voor nu heb ik een vast contract
Gefeliciteerd!!!
Ah zal ik doen!! Bij welk radiostation werk je?
Ik pm je wel even
Als ik nu een uurtje hard werk, vind ik van mijzelf dat ik nog wel even de stad in mag gaan op zoek naar een broek. Ik wil een gestreepte broek die winterproof is en van mooie kwaliteit.
Jaa ik zag dit op facebook dat iemand dat had opgezocht en dat diegene gewoon nog actief is. Echt bizar. Ik snap niet dat in Nederland zo slecht word aangepakt.
Ik zit een beetje met een dilemma, ik heb 2 banen: 1. Loondienst; leuk werk en leuke collega’s, 2. Ben zzp-er, leuk werk maar geen directe collega’s
Nu is mijn uurtarief bij baan 1 echt vrij laag en verdien ik minstens 2 x meer bij mijn tweede baan. Ik twijfel soms om gewoon bij baan 1 te stoppen ondanks het leuke werk en de leuke contacten maar het voelt soms zo demotiverend om met een laag uurtarief te werken terwijl er zat werk is bij baan 2. Nu maakt mijn hoofd steeds overuren qua malen pfff
Als je het financieel kan: zou je niet bijvoorbeeld een paar dagen per week ergens een bureau kunnen huren zodat je meer in contact komt met likeminded zzpers? En dat een tijdje aanzien voordat je besluit om je loondienstbaan eventueel op te zeggen? Of zou je je contract bij baan 1 niet nog kunnen laten aanpassen. Minder uren zodat je je meer op het ZZPerschap kan richten?
Ik ga dus morgen voor een paar weken op vakantie, maar ik zie al weken slecht. Twee weken geleden naar de opticien geweest, sterkere lenzen gekregen, maar het helpt niet zoveel. Nu ben ik gisteren weer naar de opticien geweest, blijkt dat ik een forse cilinder afwijking heb en dichtbij en verweg dus wazig zie. Kijkt heel vermoeiend en helaas kan ik voordat ik weg ga nu geen nieuwe lenzen meer krijgen. Baal hier echt van!
Ik werk als zzp-er in de zorg dus ik heb vrij weinig met kantoor etc te maken. Anders was dat zeker een optie.
Fijn dat de oorzaak gevonden is, maar jammer dat het niet meer geregeld kan worden voor je vakantie. Ik heb een (kleine) cilinder in mijn bril, maar niet in mijn contactlenzen (die ik overigens zelden draag), maar het kijkt net of ik duizelig/dronken ben als ik wissel van bril mét cilinder naar contactlenzen zonder. En dan heb ik echt geen grote afwijking. Hopelijk zijn je klachten met de juiste lenzen snel verholpen!
Dat maakt het wel anders ja. Hoe veel dagen werk je niet in de zorg? Dan zou dat (tijdelijk) verder naar beneden kunnen schroeven en kijken of je het contact echt gaat/kan missen. Of zijn er andere dingen in je vrije tijd waar je juist extra die dosis gezelligheid/mensen om je heen kan halen? Ik roep nu maar gewoon wat dingen hoor
Ik heb vannacht van half 11 tot vanmorgen(middag?) kwart over 12 geslapen wel af en toe wakker geweest en vanochtend om 8 m’n werk gebeld maar jeetje wat voel ik me slap… gelukkig kikt de paracetamol wel in en heb ik net fatsoenlijk kunnen eten
Ja er zit in mijn bril gelukkig al wel een kleine cilinder, dus denk dat ik die gewoon veel op ga hebben. Wordt wel even wennen, want ik draag nu echt amper een bril. Ja het lijkt echt constant alsof ik duizelig ben, heel vervelend!
Heel fijn dat je zo meedenkt! Dat is ook een goede inderdaad, ik zou wel wat meer contacten willen hebben door een leuk clubje ofzo of andere dingen. Heb echt leuke vrienden maar we zijn allemaal zo druk.
Ik ben gewoon echt graag met mensen om mij heen, collega’s maken de dagen extra leuk. Gewoon het gezelschap wat je op het werk hebt
Als je er niet meer op kan lopen dan kan het kleine botje gebroken zijn. Is mij ook eens overkomen. Dus goed op je voet letten. Want als je botje scheef groeit krijg je misschien een probleem met je balans.