Wat je even kwijt wil #28

Helemaal niet raar, ik draag graag zwangerschapsleggings van de H&M.
Vind een gewone legging altijd zo strak zitten om mijn middel.

1 like

Engels bij de kleuters?

Ja

Jeej kei goed!!

1 like

Ik ga denk ik een webshop/blog beginnen en heb net een logo gemaakt en ben best wel enthousiast😁

11 likes

Ik heb zo een ontzettende zin in Mac Donalds of KFC
 zal ik dat gewoon halen als avondeten? Lig overigens nog steeds ziek op de bank en dan heb ik altijd zin in ongezond eten wanneer ik me beter begin te voelen

2 likes

Als je er zo’n zin in hebt, doen!

1 like

Ik moet vandaag m’n scriptie over griep afmaken en inleveren en drie keer raden wie zich nu voelt alsof ie griep heeft???

20 likes

Oh zo lekker! Hou echt van linzensoep

Ahww, wat een narigheid. Heel veel succes vandaag!

1 like

Haha hoe heet dat ook alweer dat je (denkt dat je) de aandoening krijgt waar je over leert?

Grapje, vervelend dat je ziek bent! Superfijn wel dat je scriptie er bijna op zit, gauw een fles gemberthee-met-honing openknallen :wink:

1 like

Net zat een man tegenover me in de trein die me zo zat aan te staren en ik hem, echt vet ongemakkelijk. Ik herken hem ergens van maar wie het is
 waarschijnlijk heeft hij hetzelfde :joy:

2 likes

Ik overwoog laatst om een zwangerschapsjurkje te kopen omdat dat minder knelt rond m’n buik en ik heb eigenlijk nog steeds spijt dat ik het niet gedaan heb, dus ik zeg doen!

@Dommel zeker als je ziek bent is het belangrijk dat je in ieder geval eten binnen krijgt, toch? Als je lijf zo schreeuwt om KFC zou ik het gewoon doen. Ik luister altijd maar naar wat m’n lichaam wil op zulke momenten haha beter iets ongezonds dan helemaal niks!

1 like

Ik maak meestal avondeten voor meerdere dagen en bewaar dat dan in de koelkast, maar nou vind ik het bij sommige maaltijden minstens zo lekker om het de volgende dag koud te eten.

Dus nu zit ik koude stamppot boerenkool te eten. Het moet er bijzonder sneu uitzien, ik eet het ook nog eens zo uit een plastic bewaarbakje. Maarja, ik vind het echt heel lekker :woman_shrugging:

7 likes

Kandidaatsziekte toch? Omdat geneeskunde bachelorstudenten dat altijd hadden?

Ik denk dat ik gewoon een verkoudheid heb though, de vriendinnen met wie ik m’n halve weekend hebben het ook. Ik hoop dat ik niet heb waar ik over schrijf want dan komt er een hoog-pathogeen grieppandemie en dat lijkt me voor niemand ideaal haha

Gvrdmm haat postnl. Ik krijg een melding dat mijn pakket is bezorgd maar niet hier in ieder geval en er staat op het briefje verder niks en ook niet in de app (alleen "bezorgd’). En nu :sob: moet ik nu mijn buren af? Zie me al gaan bij de Engelsman: HELLO YOU MAY OR MAY NOT HAVE A PACKAGE FOR ME???

1 like

Zo, even na half 3 vertrokken bij vriendin en over 20 minuutjes ben ik eindelijk thuis. :partying_face:

Nice! Welk boek is dit?

Ik heb dit laatst ook eens gehad en toen lag het pakketje achter de poort. Zonder dat ik daarvan wist. (Vond hem een paar dagen later). En hoor ook wel eens; door een raampje gegooid, onder/achter de auto, over de heg/schutting. Is dat een optie? Of als je een buurt groepsapp hebt even daar vragen.

Ik woon in een bovenwoning dus dat gaat niet :confused: ik word echt boos als zoiets gebeurd trouwens hoezo zou je dat doen??