Wat je even kwijt wil #28

Ik blijf stuk gaan om zo’n video waar mn zus in bed ligt en mn nichtje dan een tekening/whateverffrutstel van het kdv brengt. “Gefeliciteerd lieve mama kus van (…)” leest mn zus dan op. Maar het boeit mn nichtje geen ene fuck en ze gaat zo snel mogelijk van het bed af. Ja ik ben de gemene tante die dat grappig vindt. :rofl:

1 like

Vandaag is m’n ‘weekend’, en ik was er helemaal klaar voor om de hele dag niks te doen maar toen had ik ineens vet veel energie en zin om dingen te doen? Dus ik heb de was gedaan, het huis opgeruimd, naar de kringloop geweest, een print aan de muur gehangen en naar de zeeman geweest voor een nieuw hoeslaken. Nu ga ik alsnog met een heel voldaan gevoel op bed liggen met thee en eten en YouTube, komt het toch nog goed

32 likes

Heerlijk gevoel is dit he! Geniet ervan.

1 like

Meh ik zou willen dat ik wat van jouw energie had. Vandaag is ook mijn weekend waarin ik veel voor school zou doen (heb vandaag een deadline voor mezelf gesteld), maar in plaats daarvan kwam ik halverwege de ochtend pas thuis van m’n scharrel, heb met moeite boodschappen gedaan en vervolgens heb ik First Dates en Chateau Meiland zitten terugkijken :woman_shrugging:t2:

1 like

De etterbakjes van naast ons steken vuurwerk af. Ik heb nu de neiging om de politie te bellen en ze erbij te naaien.
En pa en ma vinden het wel prima. Pa staat ze zelfs aan te moedigen.

Voor de mensen met een uniseks naam:

Vind je het (soms) vervelend om een uniseks naam te hebben?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is het raar om een zwangerschapsjeans te kopen als je niet zwanger bent? dat soort van extra stuk dat je over je buik kan trekken lijkt me echt chill.

(Ik koop nu niets maar heb echt veel te veel tijd om verlanglijstjes te maken, haha.)

6 likes

Ik heb de dag lesgeven overleefd. Het ging redelijk. Gymles was heel leuk maar ze hadden echt geen zin in Engels vandaag.

18 likes

Ah irritant is dat ja, dat je allerlei voornemens hebt maar het er gewoon niet uitkomt. Misschien nu nog maar even goed van genieten en dan vanavond proberen productief te zijn?

1 like

Helemaal niet raar, ik draag graag zwangerschapsleggings van de H&M.
Vind een gewone legging altijd zo strak zitten om mijn middel.

1 like

Engels bij de kleuters?

Ja

Jeej kei goed!!

1 like

Ik ga denk ik een webshop/blog beginnen en heb net een logo gemaakt en ben best wel enthousiast😁

11 likes

Ik heb zo een ontzettende zin in Mac Donalds of KFC… zal ik dat gewoon halen als avondeten? Lig overigens nog steeds ziek op de bank en dan heb ik altijd zin in ongezond eten wanneer ik me beter begin te voelen…

2 likes

Als je er zo’n zin in hebt, doen!

1 like

Ik moet vandaag m’n scriptie over griep afmaken en inleveren en drie keer raden wie zich nu voelt alsof ie griep heeft???

20 likes

Oh zo lekker! Hou echt van linzensoep

Ahww, wat een narigheid. Heel veel succes vandaag!

1 like

Haha hoe heet dat ook alweer dat je (denkt dat je) de aandoening krijgt waar je over leert?

Grapje, vervelend dat je ziek bent! Superfijn wel dat je scriptie er bijna op zit, gauw een fles gemberthee-met-honing openknallen :wink:

1 like