Wat je even kwijt wil #28

Net zat een man tegenover me in de trein die me zo zat aan te staren en ik hem, echt vet ongemakkelijk. Ik herken hem ergens van maar wie het is… waarschijnlijk heeft hij hetzelfde :joy:

2 likes

Ik overwoog laatst om een zwangerschapsjurkje te kopen omdat dat minder knelt rond m’n buik en ik heb eigenlijk nog steeds spijt dat ik het niet gedaan heb, dus ik zeg doen!

@Dommel zeker als je ziek bent is het belangrijk dat je in ieder geval eten binnen krijgt, toch? Als je lijf zo schreeuwt om KFC zou ik het gewoon doen. Ik luister altijd maar naar wat m’n lichaam wil op zulke momenten haha beter iets ongezonds dan helemaal niks!

1 like

Ik maak meestal avondeten voor meerdere dagen en bewaar dat dan in de koelkast, maar nou vind ik het bij sommige maaltijden minstens zo lekker om het de volgende dag koud te eten.

Dus nu zit ik koude stamppot boerenkool te eten. Het moet er bijzonder sneu uitzien, ik eet het ook nog eens zo uit een plastic bewaarbakje. Maarja, ik vind het echt heel lekker :woman_shrugging:

7 likes

Kandidaatsziekte toch? Omdat geneeskunde bachelorstudenten dat altijd hadden?

Ik denk dat ik gewoon een verkoudheid heb though, de vriendinnen met wie ik m’n halve weekend hebben het ook. Ik hoop dat ik niet heb waar ik over schrijf want dan komt er een hoog-pathogeen grieppandemie en dat lijkt me voor niemand ideaal haha

Gvrdmm haat postnl. Ik krijg een melding dat mijn pakket is bezorgd maar niet hier in ieder geval en er staat op het briefje verder niks en ook niet in de app (alleen "bezorgd’). En nu :sob: moet ik nu mijn buren af? Zie me al gaan bij de Engelsman: HELLO YOU MAY OR MAY NOT HAVE A PACKAGE FOR ME???

1 like

Zo, even na half 3 vertrokken bij vriendin en over 20 minuutjes ben ik eindelijk thuis. :partying_face:

Nice! Welk boek is dit?

Ik heb dit laatst ook eens gehad en toen lag het pakketje achter de poort. Zonder dat ik daarvan wist. (Vond hem een paar dagen later). En hoor ook wel eens; door een raampje gegooid, onder/achter de auto, over de heg/schutting. Is dat een optie? Of als je een buurt groepsapp hebt even daar vragen.

Ik woon in een bovenwoning dus dat gaat niet :confused: ik word echt boos als zoiets gebeurd trouwens hoezo zou je dat doen??

Oh shit dan gaat dat allemaal niet nee. Ja raar hè? Ik snap het ook niet.

1 like

Ik sta er eigenlijk nooit bij stil, tot ik een man tegenkom die hetzelfde heet (kwam er vandaag bijv achter dat een man die in m’n pand werkt ook Ilja heet). Kwam ook een keer een naamgenoot tijdens uitgaan tegen, zijn en mijn vrienden vonden het helemaal grappig en toen ‘moesten’ we een ad-wedstrijdje doen. M’n vriend filmde en ik had gewonnen maar toen ik het filmpje terug keek was het vet duidelijk dat hij me liet winnen :unamused:

Tldr: het boeit me niet zoveel en het levert weleens grappige situaties op

5 likes

17 likes

Buren ook niet… Nouja ik wacht nog tot donderdag en anders ga ik bellen!

1 like

Ik wilde couscous klaarmaken, maar zag maden in het pak. Maar ik had echt zin in couscous, dus heb er twee maden uitgeplukt en de couscous in de pan gegooid. Volgens mij zat er verder niks in en de couscous zag er prima uit. Heb de rest van het pak wel weggegooid…

15 likes

wow next level anti-voedselverspilling.

19 likes

Nee, ik zag er echt geen meer. En anders heb ik lekker extra eiwitten. Heb de couscous wel in een pan met kikkererwtenstoofpot meegekookt, niet op de originele manier bereid.
Ik twijfelde zelf ook wel, naar het smaakt echt prima!

1 like

Weetje wat ik dus echt niet snap

Mensen die hun eigen Bh niet blind kunnen uittrekken. Maakt niet uit hoeveel haakjes, ik pop dat ding met 2 vingers open.

En volwassen vrouwen die hun Bh op hun buik draaien om dicht te maken en dan weer terugdraaien. Kan ik ook niet bij, het is zo makkelijk joh.

Maar misschien had ik gewoon stripper moeten worden met mijn bhskills.

19 likes

Over hoeveel haakjes hebben we het? 2 is easy, 4 - 6 is wel pro vind ik.

@Fredje
Als het heeft gekookt kan het sowieso geen kwaad toch? Maar vind het wel knap van je haha.

Ik heb het dus nog nooit geprobeerd of ik het op de rug vast kan maken… draai het dus nog steeds om wanneer ik het op de buik vast heb gemaakt :sweat_smile: losmaken lukt me wel met 1 hand

Iemand tips voor hotel/appartement/airbnb in Stockholm?!