Wat je even kwijt wil #28

Oh shit dan gaat dat allemaal niet nee. Ja raar hè? Ik snap het ook niet.

1 like

Ik sta er eigenlijk nooit bij stil, tot ik een man tegenkom die hetzelfde heet (kwam er vandaag bijv achter dat een man die in m’n pand werkt ook Ilja heet). Kwam ook een keer een naamgenoot tijdens uitgaan tegen, zijn en mijn vrienden vonden het helemaal grappig en toen ‘moesten’ we een ad-wedstrijdje doen. M’n vriend filmde en ik had gewonnen maar toen ik het filmpje terug keek was het vet duidelijk dat hij me liet winnen :unamused:

Tldr: het boeit me niet zoveel en het levert weleens grappige situaties op

5 likes

17 likes

Buren ook niet… Nouja ik wacht nog tot donderdag en anders ga ik bellen!

1 like

Ik wilde couscous klaarmaken, maar zag maden in het pak. Maar ik had echt zin in couscous, dus heb er twee maden uitgeplukt en de couscous in de pan gegooid. Volgens mij zat er verder niks in en de couscous zag er prima uit. Heb de rest van het pak wel weggegooid…

15 likes

wow next level anti-voedselverspilling.

19 likes

Nee, ik zag er echt geen meer. En anders heb ik lekker extra eiwitten. Heb de couscous wel in een pan met kikkererwtenstoofpot meegekookt, niet op de originele manier bereid.
Ik twijfelde zelf ook wel, naar het smaakt echt prima!

1 like

Weetje wat ik dus echt niet snap

Mensen die hun eigen Bh niet blind kunnen uittrekken. Maakt niet uit hoeveel haakjes, ik pop dat ding met 2 vingers open.

En volwassen vrouwen die hun Bh op hun buik draaien om dicht te maken en dan weer terugdraaien. Kan ik ook niet bij, het is zo makkelijk joh.

Maar misschien had ik gewoon stripper moeten worden met mijn bhskills.

19 likes

Over hoeveel haakjes hebben we het? 2 is easy, 4 - 6 is wel pro vind ik.

@Fredje
Als het heeft gekookt kan het sowieso geen kwaad toch? Maar vind het wel knap van je haha.

Ik heb het dus nog nooit geprobeerd of ik het op de rug vast kan maken… draai het dus nog steeds om wanneer ik het op de buik vast heb gemaakt :sweat_smile: losmaken lukt me wel met 1 hand

Iemand tips voor hotel/appartement/airbnb in Stockholm?!

Ik ben daar te dik voor, mijn armen komen niet tot op mn rug :joy:

1 like

Wij zaten in het Birger Jarl hotel naar aanleiding van een tip van @Evenveel geloof ik en dat hotel was erg goed bevallen!

2 likes

Woww zo vroeg opgestaan. Hoe laat ga je dan slapen? 5u opstaan klinkt echt als een heeeel ver van mijn bed show.

Dat betekent dat wat ik zei waar is.

Ik ben ook vrij dik en volgens mij zijn mijn armen in verhouding wat korter dan zou moeten, maar ik krijg mijn bh ook in 1 vingerbeweging open. Ik wou dat ik wat meer maling kon hebben aan alles en gewoon bhloos door het leven kon. Wat een droom.

Ja snap ik, wat een circus is t ook.

Ik vind het zo’n raar verhaal ook, hoezo kon die gast dan wel tot 3x toe naar een bar toe en bier bestellen?

En zo ver leefden ze niet van de grote weg, ze moeten haast wel verkeer hebben gehoord en wat dan ook.

8 of 9 uur. :upside_down_face:

Ik had dit laatst ook met een pakje en toen bleek dat de bezorger al alle pakjes aan het begin ‘afvinkte’ en ze toen allemaal in 1x weg bracht

Misschien komt hij dus nog?

Hij bestelde geen bier maar ging op het terras zitten toch?