Wat je even kwijt wil #28

Ik ben daar te dik voor, mijn armen komen niet tot op mn rug :joy:

1 like

Wij zaten in het Birger Jarl hotel naar aanleiding van een tip van @Evenveel geloof ik en dat hotel was erg goed bevallen!

2 likes

Woww zo vroeg opgestaan. Hoe laat ga je dan slapen? 5u opstaan klinkt echt als een heeeel ver van mijn bed show.

Dat betekent dat wat ik zei waar is.

Ik ben ook vrij dik en volgens mij zijn mijn armen in verhouding wat korter dan zou moeten, maar ik krijg mijn bh ook in 1 vingerbeweging open. Ik wou dat ik wat meer maling kon hebben aan alles en gewoon bhloos door het leven kon. Wat een droom.

Ja snap ik, wat een circus is t ook.

Ik vind het zo’n raar verhaal ook, hoezo kon die gast dan wel tot 3x toe naar een bar toe en bier bestellen?

En zo ver leefden ze niet van de grote weg, ze moeten haast wel verkeer hebben gehoord en wat dan ook.

8 of 9 uur. :upside_down_face:

Ik had dit laatst ook met een pakje en toen bleek dat de bezorger al alle pakjes aan het begin ā€˜afvinkte’ en ze toen allemaal in 1x weg bracht

Misschien komt hij dus nog?

Hij bestelde geen bier maar ging op het terras zitten toch?

Sorry allemaal heel zielig, maar LOLLLL dat die man bekend stond als ā€˜Jozef de Oostenrijker’ en dan zn gezin in zn kelder vast hield. :sob::joy:

Wat zijn de kansen?!

43 likes

Ik heb inmiddels een melding gekregen dat ie morgen komt!

1 like

Bizar verhaal…

Sowieso hoe kunnen die kinderen 9 jaar niet buiten komen, volwassen zijn maar niet weten dat er andere mensen bestaan? Dan zijn ze 9 jaar geleden toch wel buiten geweest?

Ik snap het echt totaal niet

3 likes

Er stond ook in dat stuk dat ze een geit en moestuin hadden, maar dan heeft die man dat denk ik alleen gedaan. Maar dachten die kinderen dan niet van hey waar komt die verse geitenmelk vandaan

Een trap achter een kast in de woonkamer zou toegang bieden tot een kelder. Daar verbleef het gezin volledig afgesloten van de buitenwereld, naar verluidt in afwachting van ā€˜het einde der tijden’. Het gezin zou onbekend zijn bij buren. Ze leefden zelfvoorzienend, met een moestuin en een geit.

Na een aantal jaar wachten op het einde der tijden ben je er toch wel een keertje klaar mee?

Na 20 jaar nog geen Armageddon, maar morgen komt ie echt hoor!!

5 likes

Idk

Heb inmiddels wel de themesong van Kimmy Schmidt in Mn hoofd.

7 likes

HahahahaHh als er nu ineens ook een spaans vrouwtje uit die kelder komt he…

1 like

Ik beleef er nu al veel te veel lol aan dat het wss om een Oostenrijkse man gaat, want ik heb nu weer ammunitie voor een extra jaar aan grappen op een Oostenrijkste vriend van me. Hoop dat het klopt, moet nog ff afwachten.

4 likes

Anton?

Cynthia - de forens - Schultz in de Volkskrant:

Cynthia - de forens - Schultz op haar site:

:joy::+1:

23 likes

Oh wat een irritante vrouwen zeg bij Steenrijk Straatarm. Ik weet niet of iemand van hier het kijkt, maar normaal kijk ik het heel graag alleen de manier waarop ze praten en de air die er omheen hangt… ik ga direct naar bed denk ik kan dit echt niet aan.

4 likes