Wat je even kwijt wil #28

Op tandarts na wel idd :grin::grin:

1 like

Ja maar geen cola ofzo… Plus wil ook niet de drankvoorraad plunderen maar wil gewoon een glas witte wijn!!! Verdomme

Je zult echt wat sterkers moeten pakken hoor, oppassen gaat anders echt niet, je moet met zwaarder geschut komen!

Gatver wat is die bodybuilder op ned drie irritant zeg.

2 likes

Zoals alles altijd lastiger is zonder alcohol

Exact!

Ik heb mijn sneakers gepimpt. Zo blij mee :heart_eyes:

33 likes

Huh, ben je bij het oppassen bij goede bekenden of niet?

1 like

Jaaa ken ze goed! Ze hebben normaal altijd wijn in huis en anders halen ze het voor me :joy:

1 like

Ooh haha ik dacht al, anders wel een beetje gek bij een onbekend gezin

Wow, lief en gedurfd. Mijn gedachten is van shit wat als er iets gebeurt en het drankje valt verkeerd.

Maar dat kan toch ook gebeuren als je zelf moeder bent (of vader) en je drinkt een wijntje terwijl je kind(eren) thuis zijn?

1 like

Kan idd maar daarom zou ik nooit drinken als ik alleen met het kind ben. Ik ben geen moeder maar als mijn nichtje hier is dan drink ik echt niet.
Ik zou maar een taxi moeten bellen omdat ik teveel gedronken heb en het kind naar de dokter moet.

Kamer planten en uiteindelijk accessoires

1 like

Hij is voor mij de enige reden dat ik blijf kijken

Huh. Ik vind niet per se dat je moet drinken met kinderen erbij hoor maar er zijn toch genoeg ouders zonder auto of rijbewijs.

5 likes

Ik ben nogal van worst case scenario :joy:

1 like

De ouders van mijn oppaskindjes halen ook heel vaak drank voor mij in huis. Ze drinken zelf ook gewoon als de kindjes op bed liggen

1 like

Oh ja ik drink wel. Tuurlijk zorg ik ervoor dat ik gewoon nog kan (en mag) rijden als ik aan t oppassen ben, maar kan me niet voorstellen dat als ik ooit zelf kinderen heb ik nooit meer aangeschoten (of dronken) thuis ben.

Echt? Alle twee ook gewoon.
Ik kom waarschijnlijk uit een omgeving waar dit niet normaal is.
Mensen dichtbij mij die (veel/vaak) drinken veroordeel ik er ook op. Daarvan denk ik jezus, je kan toch wel even zonder?