Maar @Lula hoe heet dit boek nou I want it
Ik had dit van de week ook. Was gewoon thuis, brievenbuspost en was het afgeleverd bij de supermarkt
Morgen naar de kapper - tandarts - lunchen/iets drinken met mn zusje - fysio - uurtje voor mezelf - eten met mn beste vriendin - naar de bios.
Jep
Klinkt als een heerlijke dag.
Ik moet morgen eigenlijk naar kantoor, best een eind rijden en ik ben bang voor ellende met dat kloteprotest en gezeik op de weg. Kan iemand me geruststellen dat de vorige x op de a73 richting Nijmegen en a50 richting de veluwe de boerenellende allemaal wel meeviel :’)?
Ik heb aan t oppassen en er is geen wijn??? Man man
Jaa joh… heb ik de fff@^#^#&@&@&kk&#&#cking wasmachine niet goed aangezet kan ik nu nog een uur wachten. Waarom gaat alles mis als ik ongesteld of moe ben.
Vandaag bij de tandarts geweest en ik kan m’n lol op…
Kiespijn is dus idd mijn verstandskies die er scheef onder groeit en mijn tandvlees irriteert.
Maar ik kan dus beter niet nu mijn kies laten verwijderen omdat ik zwanger ben ( verdoving werkt bij mij heel slecht nu en mag alleen paracetamol en dat is niet sterk genoeg voor de napijn)
Dus nu kan ik lekker spoelen spoelen en spoelen tot na de bevalling en ondertussen hopen dat ik niet doodga van de kiespijn
Ook niks sterkers?
Op tandarts na wel idd
Ja maar geen cola ofzo… Plus wil ook niet de drankvoorraad plunderen maar wil gewoon een glas witte wijn!!! Verdomme
Je zult echt wat sterkers moeten pakken hoor, oppassen gaat anders echt niet, je moet met zwaarder geschut komen!
Gatver wat is die bodybuilder op ned drie irritant zeg.
Zoals alles altijd lastiger is zonder alcohol
Exact!
Huh, ben je bij het oppassen bij goede bekenden of niet?
Jaaa ken ze goed! Ze hebben normaal altijd wijn in huis en anders halen ze het voor me
Ooh haha ik dacht al, anders wel een beetje gek bij een onbekend gezin
Wow, lief en gedurfd. Mijn gedachten is van shit wat als er iets gebeurt en het drankje valt verkeerd.