Maar dat kan toch ook gebeuren als je zelf moeder bent (of vader) en je drinkt een wijntje terwijl je kind(eren) thuis zijn?
Kan idd maar daarom zou ik nooit drinken als ik alleen met het kind ben. Ik ben geen moeder maar als mijn nichtje hier is dan drink ik echt niet.
Ik zou maar een taxi moeten bellen omdat ik teveel gedronken heb en het kind naar de dokter moet.
Kamer planten en uiteindelijk accessoires
Hij is voor mij de enige reden dat ik blijf kijken
Huh. Ik vind niet per se dat je moet drinken met kinderen erbij hoor maar er zijn toch genoeg ouders zonder auto of rijbewijs.
Ik ben nogal van worst case scenario
De ouders van mijn oppaskindjes halen ook heel vaak drank voor mij in huis. Ze drinken zelf ook gewoon als de kindjes op bed liggen
Oh ja ik drink wel. Tuurlijk zorg ik ervoor dat ik gewoon nog kan (en mag) rijden als ik aan t oppassen ben, maar kan me niet voorstellen dat als ik ooit zelf kinderen heb ik nooit meer aangeschoten (of dronken) thuis ben.
Echt? Alle twee ook gewoon.
Ik kom waarschijnlijk uit een omgeving waar dit niet normaal is.
Mensen dichtbij mij die (veel/vaak) drinken veroordeel ik er ook op. Daarvan denk ik jezus, je kan toch wel even zonder?
Het is niet alsof ze elke avond dronken zijn zodra de kindjes op bed liggen en ik zou ook nooit zoveel drinken dat ik niet meer kan nadenken. Maar een glaasje of 2 moet gewoon kunnen toch. Zou betekenen dat je als ouders zijnde nooit even lekker samen een wijntje kan drinken want stel je voor dat
Tuurlijk, eigenlijk moet het gewoon kunnen om samen een wijntje te drinken.
Ik ben dat gewoon niet gewend om âgezelligâ een wijntje te drinken. Ik associeer wijn/alcohol waarschijnlijk te snel met de aangeschoten en minder bewust van de omgeving. En wat ik eerder zei, worst case scenario.
Ik vertelde mân ex gisteren dat Adriaan van Bassie en Adriaan ook de baron speelt en bassie ook vlugge Japie en zijn oprecht geschokte NIET!! was zo mooi. Het raakte hem echt diep. Beetje jammer dat ik daarna wel de hele avond bassie en Adriaan met hem moest kijken (Adriaan had wel een goede biceps vroeger en kon wel acrobatisch zijn voordat ie dikkig werd) maar ik werd ook weer herinnerd aan de hele nare âbassieworstâ opmerking bij B&W lang geleden maar die vond ik toen zo walgelijk dat het me nooit echt losgelaten heeft en nu denk ik er alweer twee dagen met vlagen aan. Echt jammer.
Dat kan niet altijd! Als het wel kan gaat het zo
Maar je kan ook een screenshot maken en dat in je story posten?
Kan alleen als je zelf getagd bent in die story dacht ik
Maar gargamel was toch getekend? Was er een real life gargamel?
Ik dacht trouwens heel lang dat hij kakamel heette.
Hahah hebben ze een slotje?
Ik repost dagelijks stories en doe het altijd zoâŠ
Ohhh de stem! Ok, nu snap ik het.
Hoe heb je het nog gefixt?
Zojuist de eerste 3 afleveringen van het nieuwe seizoen van greys anatomy gekeken. Heerlijk!