Het is niet alsof ze elke avond dronken zijn zodra de kindjes op bed liggen en ik zou ook nooit zoveel drinken dat ik niet meer kan nadenken. Maar een glaasje of 2 moet gewoon kunnen toch. Zou betekenen dat je als ouders zijnde nooit even lekker samen een wijntje kan drinken want stel je voor dat
Tuurlijk, eigenlijk moet het gewoon kunnen om samen een wijntje te drinken.
Ik ben dat gewoon niet gewend om ‘gezellig’ een wijntje te drinken. Ik associeer wijn/alcohol waarschijnlijk te snel met de aangeschoten en minder bewust van de omgeving. En wat ik eerder zei, worst case scenario.
Ik vertelde m’n ex gisteren dat Adriaan van Bassie en Adriaan ook de baron speelt en bassie ook vlugge Japie en zijn oprecht geschokte NIET!! was zo mooi. Het raakte hem echt diep. Beetje jammer dat ik daarna wel de hele avond bassie en Adriaan met hem moest kijken (Adriaan had wel een goede biceps vroeger en kon wel acrobatisch zijn voordat ie dikkig werd) maar ik werd ook weer herinnerd aan de hele nare ‘bassieworst’ opmerking bij B&W lang geleden maar die vond ik toen zo walgelijk dat het me nooit echt losgelaten heeft en nu denk ik er alweer twee dagen met vlagen aan. Echt jammer.
Dat kan niet altijd! Als het wel kan gaat het zo
Maar je kan ook een screenshot maken en dat in je story posten?
Kan alleen als je zelf getagd bent in die story dacht ik
Maar gargamel was toch getekend? Was er een real life gargamel?
Ik dacht trouwens heel lang dat hij kakamel heette.
Hahah hebben ze een slotje?
Ik repost dagelijks stories en doe het altijd zo…
Ohhh de stem! Ok, nu snap ik het.
Hoe heb je het nog gefixt?
Zojuist de eerste 3 afleveringen van het nieuwe seizoen van greys anatomy gekeken. Heerlijk!
Ik vind ze normaal wel grappig maar vind dit een beetje te ver gaan…
deze is ook wel op de rand hoor (laatste zin)
Tss wat erg ook eigenlijk
Ik vind het altijd zo leuk wanneer je om de rekening vraagt na een avondje uit eten dat ze dan met een shotje/likeurtje aankomen aan tafel. Net echt een super lekkere perenlikeur gehad
Misselijkmakend, sorry
Oeh 1 van mijn gekko’s is voor het eerst aan het vervellen (sinds ik ze heb) en ik vind het zo spannend haha. Oeh en ik heb ze morgen alweer een maand.
Ik kijk ze inderdaad via een website waarvan ik niet zeker durf te zeggen dat die safe is. Daarom kijk ik die via mijn oude telefoon waar ik verder niets meer mee doe behalve dus films/series streamen. Die link wel van meiden van hier ontvangen dus ga er van uit dat ie wel veilig is maar kan daar geen garantie voor geven. Als je wilt kan ik het wel in een PB naar je sturen
Ja het is wel iets wat je goed moet kruiden inderdaad! Ik gooi er altijd megaveel kruiden in ook.
Het is gelukt hoor hij is ingeleverd, thanks!!!