Dat kan niet altijd! Als het wel kan gaat het zo
Maar je kan ook een screenshot maken en dat in je story posten?
Dat kan niet altijd! Als het wel kan gaat het zo
Kan alleen als je zelf getagd bent in die story dacht ik
Maar gargamel was toch getekend? Was er een real life gargamel?
Ik dacht trouwens heel lang dat hij kakamel heette.
Hahah hebben ze een slotje?
Ik repost dagelijks stories en doe het altijd zo…
Ohhh de stem! Ok, nu snap ik het.
Hoe heb je het nog gefixt?
Zojuist de eerste 3 afleveringen van het nieuwe seizoen van greys anatomy gekeken. Heerlijk!
Ik vind ze normaal wel grappig maar vind dit een beetje te ver gaan…
deze is ook wel op de rand hoor (laatste zin)
Tss wat erg ook eigenlijk
Ik vind het altijd zo leuk wanneer je om de rekening vraagt na een avondje uit eten dat ze dan met een shotje/likeurtje aankomen aan tafel. Net echt een super lekkere perenlikeur gehad 
Misselijkmakend, sorry 
Oeh 1 van mijn gekko’s is voor het eerst aan het vervellen (sinds ik ze heb) en ik vind het zo spannend haha. Oeh en ik heb ze morgen alweer een maand. 
Ik kijk ze inderdaad via een website waarvan ik niet zeker durf te zeggen dat die safe is. Daarom kijk ik die via mijn oude telefoon waar ik verder niets meer mee doe behalve dus films/series streamen. Die link wel van meiden van hier ontvangen dus ga er van uit dat ie wel veilig is maar kan daar geen garantie voor geven. Als je wilt kan ik het wel in een PB naar je sturen
Ja het is wel iets wat je goed moet kruiden inderdaad! Ik gooi er altijd megaveel kruiden in ook.
Het is gelukt hoor hij is ingeleverd, thanks!!!
Woehoeeeee 
ik heb zin in patat, maar geen zin om de jongen van de snackbar ietwat aangeschoten onder ogen te komen. Worstel hier nu al drie kwartier mee.
Er is ergens een feestje maar de muziek is ZO ONWIJS KUT. Met een super harde bass en alles lijkt op elkaar, ging al met koppijn naar bed maar nu ontploft mijn hoofd helemaal. Ben ook niet in mijn eigen huis dus geen idee waar ik ergens paracetamol kan vinden.