Wat je even kwijt wil #28

Bij voorbaat al chagrijnig door de boeren in Den Haag, zullen wel geen trams rijden straks. (Ja, ik weet het, first world problem)

3 likes

Haha ik ook hoor. Gelukkig hoef ik niet met de tram maar heel de stad zal wel weer op z’n kop staan

Ik ook😭. Nee maar ik heb niet eens ooit geprobeerd of ik het vast kan maken zonder het eerst op m’n buik te doen. Kan vast wel maar wil geen moeite doen. Lijkt me irritant.

1 like

Ik moet best een stuk de stad in, dus dat wordt vanavond 40 minuten naar het station wandelen vrees ik.:woman_shrugging:t3:

Ahhh, zo vervelend, sterkte alvast!

GRRRR de levering is weer veel te laat dus sta ik weer te niksen op werk

Ik heb echt nul sympathie voor dat boerenprotest maar dan zie ik nu op NOS livestream die eensgezindheid en dan word ik daar toch emotioneel van he :confused:. Maar goed, dat heb ik ook bij een WK/EK/samenkomen van veel mensen voor een willekeurige gelegenheid :thumbsup:.

9 likes

Ik moet morgen naar Hoofddorp voor een afspraak en ik moet verdorie al om 6.30 in de trein zitten. Normaal gesproken is dit toch wel gewoon een uur later. Ik huil nu al voor morgenochtend.

1 like

Oh god het is herfst vakantie… aka hele trein vol koffers.

1 like

mn mevrouw van nu komt niet opdagen. Nog even en ik ga haar ook niet meer zien. Maar ik haat het altijd als mensen dan ruim 20 minuten te laat zijn en dat ik ze dan toch nog moet zien terwijl ik er eigenlijk niet meer genoeg tijd voor heb.

1 like

Klinkt wel chill maar is die havermout dan al wel goed? Als in niet rauw/onverteerbaar? Omdat je het niet opwarmt/overnight laat staan? Ik kan ook niet ontbijten dus dit is ook voor mij misschien wel de moeite waard

Ik gooi havermout altijd gewoon ā€˜rauw’ in een sapje/smoothie en dat smaakt prima hoor. Wordt ietsje fijner gemalen en zachter maar als je niet van stukjes in drinken houd (zoals bijv die vliesjes in sinaasappelsap) dan kan je het beter niet doen.

1 like

Heb je ook kriebel in je keel? Veel drinken. Thee met honing en water, koud water vind ik ook altijd helpen.

Oh ja het gaat me niet zozeer om de structuur maar dacht altijd dat rauwe havermout niet zo gezond was/slecht verteerbaar. Maar misschien is dat alweer achterhaald? Geen idee.

Ik ben nog steeds zo blij dat ik heb gekozen om nog een kort traject te volgen om voor de klas te mogen staan. Ik krijg hier juist energie van, terwijl ik een kantoorbaan heel vermoeiend vond. Alleen maak ik mij soms druk of ik het wel allemaal ga halen. Ik ben hier aan begonnen terwijl ik nog niet volledig was hersteld, maar ik kon echt niet langer wachten. :joy: Als ik alles met een zesje ga halen is het ook prima. Maar ik ben zo eigenwijs dat ik toch steeds perfectie probeer na te streven.

15 likes

Is een zes(je) is zo’n situatie niet al behoorlijk dicht bij perfectie?

2 likes

Ik heb bassieworst gegoogeld, echt dom van mij.

1 like

Een 7 is dan eerder perfectie .:wink:

1 like

Heel mooi van je!

1 like

Zo leuk om te lezen :kissing_heart:

1 like