Hahaha same. Ik zou zelfs bij meerdere vrije dagen zulke bezoekjes uitstellen en verdelen, zodat ik elke dag minstens 1 x buiten kom. Maar nog steeds binnen, so far so good?
Ik wil eigenlijk weer eens een keertje een rijles nemen om bij te kletsen met mijn instructeur hahaha
Ik wou dat ik zo actief en (letterlijk) outgoing was als jullie @Karl_Lagerfeld @GroenTakje. Als ik 4 dagen buiten ben geweest voor werk vind ik het een verademing om weer 3 dagen op de bank te mogen liggen. Ik doe echt bijna niks op mijn vrije dagen haha. Hoe kom je aan zoveel energie? Send me some please
@Zemraluani ik moest het topic leeg laten dus ik wil hier even mijn stem toelichten het is niet omdat ik je niet aardig ik vind maar ik ben gewoon heeeel erg slecht in topografie!!
Je hebt nog ruim 5 uur om te oefenen!
Kom kom. Beetje opportunistisch he, alleen meedoen als je er goed in bent!
Ik rijd dagelijks auto en heb zo af en toe nog wel eens dat ik een bord zie en denk: hmm, volgens mij betekent dit dat maar ik heb eigenlijk geen flauw idee, en dan gewoon doorrijden.
Ja zit nog binnen maar heb alles wat ik moest doen al gedaan. Dus ben bang dat ik toch stiekem naar ikea en de sportschool zal gaan
Maar dan leer je!
Ik ben dus ziek (griep, denk ik), maar dat ben ik nog nooit geweest (bewust). Zelfs mijn huid doet zeer! En ik heb zoveel huidâŠ
Als ik weet dat ik de volgende dag vrij ben zorg ik dat ik genoeg boodschappen in huis heb zodat ik de volgende dag niet naar buiten hoef. En dan gaat het ook niet zo zeer om het feit dat ik niet naar buiten wil, maar ik heb op een vrije dag ook niet zo een zin om me aan te kleden, of uberhaupt te bewegen (lopen).
Ik doe ook heel weinig op vrije dagen, maar vind even boodschappen doen en een stuk wandelen of hardlopen dan wel lekker. Ik voel me niet fijn als ik de hele dag binnen zit en frisse lucht mis ofzo. Verder lig ik rustig de rest van de dag op de bank, hoor.
Haha ik vind dit heel schattig!
Ik ben echt zoo moe, ik haal echt woorden door elkaar ik zei net tegen een man âIk hoor u langzaamâŠâ ipv zacht
Hahaha stay strong! Nagels lakken, Netflix, stofzuigen, kleding uitzoeken, fotoalbum maken.
@Lemongrab Ik denk dat het vooral mân mindset is. De vraag is niet Ăłf ik de deur uitga, maar wanneer. Voel me anders niet voldaan. En hoeft niet perse energie te kosten, kan ook lopend naar de supermarkt zijn dan!
Ik had nog even de illusie dat ik op mân vrije middag nog de stad in kon gaan, zijn zelfs de winkelstraten afgesloten
He, je bent nog nooit in je hele leven ziek geweest?? Hoe dan? Wel vervelend! Veel beterschap
Ik ga binnenkort 24 uur lang een dienst meedraaien met de brandweer, dus ook slapen en eten op de kazerne. Heb er zin in.
Jammer. Ik ben in tilburg, anders kwam ik
Heh een oudere gymdocent van een andere school stond net op een locatie waar ik nu ben tegen me te zeuren dat haar school steeds zwarter werd. En vroeg of onze school nog veel blanke kinderen had. En dat ze maar af moest wachten hoe t ging omdat het steeds zwarter wordt. Ik zat echt een beetje ongemakkelijk te luisteren, ik vond het zo extreem veroordelend en racistisch. Maar toen ik iets wilde zeggen was ze opeens gevlogen naar dâr leerlingen. Zo. Weird.
Het forum houdt weer bij waar ik ben met lezen volgens mij!