Wat je even kwijt wil #28

Welke stad?

Haha thanks, dan weet ik dat ik van te voren geen andere snack hoef te kopen :smiley:

1 like

Ik ben blij (oke nog steeds wel beetje balen van mijn pasje) maar ik heb dinsdag een gesprek voor vrijwilligerswerk bij een woonzorglocatie echt vlak naast mijn huis. Ik wil gewoon graag nuttig bezig zijn tot ik werk heb gevonden samen met UWV en ik ben goed met oudjes dus waarom ook niet. :smiley: Wie weet wanneer ik eens werk heb… Kan ik beter dit doen tot die tijd. Ja heb er echt zin in!

12 likes

Wanneer is het concert?

21 maart, dus duurt nog wel even! @Luzarl gaat ook, dus hoef sowieso niet alleen nu :grin:

1 like

Ik had een lekker recept uitgeprobeerd een paar weken geleden met macaroni en kaassaus en broccoli. Uiteindelijk was mijn broccoli na 50 minuten nog STEEDS niet gekookt. Nu wil ik hetzelfde gerecht maken met een groente waar ik niet een eeuwigheid op hoef te wachten. Hebben jullie een idee?

1 like

Ja het wilde echt maar niet koken. En het was ook specfiek die pan, want mijn pannetje macaroni kookte binnen no time. Toen deed ik de broccoli op DATZELFDE pitje, niks veranderd aan de temperatuur en het wilde maar niet. Misschien moet ik het in kleinere stukken doen en in een kleine pan. Ik ga het vanavond met bloemkool proberen denk ik.

1 like

Ugh m’n ogen zwemmen maar ik ben trots op mezelf, sinds 9 uur vanochtend bijna ongestoord doorgeschreven. Dat de honden uitlaten nog eens m’n traktatiepauze zou zijn haha.

5 likes

Eerst even in de waterkoker doen, dan kookt het binnen 5 minuten

2 likes

Heuy, ik ga dit ook proberen!!

Haha ik vind het soms echt grappig hoeveel mensen verschillen, mij kost het juist moeite om het huis uit te gaan soms. Maar als je dan bijvoorbeeld een dag vrij hebt en niks gepland, ga je dan bijvoorbeeld boodschappen doen gewoon om het huis uit te komen? Of een wandeling maken? Of hebben degenen die dit hebben gewoon altijd iets gepland? Als introvert moet ik daar echt niet aan denken. Ik vraag me weleens af hoe de wereld zou zijn als iedereen hetzelfde was, als iedereen was zoals ik dan zou zelfs Amsterdam ofzo op zondag uitgestorven zijnšŸ˜‚ maar ja gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Ik neem bijvoorbeeld ook nooit de eerste stap dus dan zouden er ook geen relaties zijn :’)
Maar geniet van je dagje thuis!

4 likes

Breda! Ben je er ook?

1 like

Ja nu klink ik echt als een actief persoon en dat valt wel mee in het echt maar verzin meestal wel iets om te doen! Naar een grote supermarkt of naar ikea ofzo. Vind het anders zonde van mijn dag ofzo?

Ik hoor nu van iemand die haar theorie heeft gehaald weer allemaal weetjes over verkeersborden etc. Nu word ik vet onzeker, want heb 5+ jaar geleden mijn theorie gehaald en rijd heel weinig (heb geen auto). Weet zoveel niet meer! Wil nu eigenlijk even een soort opfriscursus of een boek ofzo weer gaan lezen.

Ohja @zwaardvis hoe gaat ie met jou en je kies? :slight_smile:

Hahaha same. Ik zou zelfs bij meerdere vrije dagen zulke bezoekjes uitstellen en verdelen, zodat ik elke dag minstens 1 x buiten kom. Maar nog steeds binnen, so far so good?

Ik wil eigenlijk weer eens een keertje een rijles nemen om bij te kletsen met mijn instructeur hahaha

Ik wou dat ik zo actief en (letterlijk) outgoing was als jullie @Karl_Lagerfeld @GroenTakje. Als ik 4 dagen buiten ben geweest voor werk vind ik het een verademing om weer 3 dagen op de bank te mogen liggen. Ik doe echt bijna niks op mijn vrije dagen haha. Hoe kom je aan zoveel energie? Send me some please

5 likes

@Zemraluani ik moest het topic leeg laten dus ik wil hier even mijn stem toelichten het is niet omdat ik je niet aardig ik vind maar ik ben gewoon heeeel erg slecht in topografie!!

5 likes

Je hebt nog ruim 5 uur om te oefenen!

Kom kom. Beetje opportunistisch he, alleen meedoen als je er goed in bent!

2 likes

Ik rijd dagelijks auto en heb zo af en toe nog wel eens dat ik een bord zie en denk: hmm, volgens mij betekent dit dat maar ik heb eigenlijk geen flauw idee, en dan gewoon doorrijden.

3 likes