Oh ik voel me schuldig, maar twee vrouwen zaten in de verkeerde bioscoopzaal en ik moest stiekem lachen om hun gezicht toen ze realiseerden dat ze verkeerd zaten
Alleen toen ik 12 was een keer. Maar wat ik nu ervaar is mijn zeer onbekend. Daarmee ben ik heel blij, nu.
Het is maar goed dat ze niet naast mijn stond. Ik vindzelf juist het tegenovergestelde en ben juist blij dat het witte, elitaire hier langzamerhand verandert in wat meer diversiteit.
What the fuck, echt niet oké dit man. Medelijden met haar leerlingen. Ik zou zelf denk ik overwegen om een klacht in te dienen.
Tof, vanuit je eigen baan?
Lief dat je er naar vraagt gisteren was wel dramatisch
TMI
het stopte maar niet met bloeden dus ik lag de hele nacht wakker, ik moest terugkomen voor nieuwe hechtingen + ik kreeg koorts
maar inmiddels gaat het beter en ben ik de hele dag een beetje soep aan het eten (love soep)
Er kwam een monteur voor de wasmachine maar die kon eigenlijk niks doen omdat hij het benodigde onderdeel niet meer op voorraad had. Jammer genoeg had ik al een kop koffie (in een grote mok ook nog) voor hem ingeschonken en toen is hij echt een uur blijven plakken met die koffie terwijl hij ondertussen echt alles over zijn leven vertelde. Dat zijn hypotheek even veel was als mijn huur maar dat zijn badkamer even groot was als mijn woonkamer, en hoe die dan precies ingericht was met jacuzzi en zonnebank onder de douche en wc en bidet. Hij ging ook nog erg zijn best doen om filmpjes op zijn telefoon te zoeken zodat hij kon laten zien hoe zijn badkamer er dan uit zag. Die kon hij niet vinden maar wel fotoâs van zijn huis, zijn 3 autoâs, caravan, het huis van de buren en wat die dan kostte en alles laten zien. Ik kreeg fotoâs van de wc en bidet te zien??? En wat zijn kinderen deden en dat de vriendin van zijn zoon 3 keer zoveel verdiende als zijn zoon en dat kon niet goed gaan en hoe hij was opgegroeid met 8 broers en zussen en blaaaaaablablabla hahaha. Hij vroeg 1 keer wat doe jij eigenlijk voor werk? En toen gaf ik antwoord en toen meteen door, o ja mijn vrouw ook en dit en dat. Hij was wel aardig maar dit was too much ok doeiii
Ik had net een VSCO girl in de kapsalon en nu heb ik live skksksksksk gehoord. Wel handig te herkennen want ze zei zelf âik ben een vsco girlâ. Ze vond me geloof ik al meteen leuk want ze was erg enthousiast over mijn scrunchie die dus helemaal in de vsco stijl past.
Huhhh wat is slkrkrkkekrk?
En in welke context zei ze ik ben vsco girl
Nee het is sksksksks
Haha ja, ik werd laatst door mijn zusje uitgelachen omdat een bord iets anders betekende dan ik dacht. Ik heb mijn rijbewijs al een paar jaar en zij nu een jaar.
Ik wil trouwens @vuilnisglitter bedanken! In het plantentopic zag ik je lampen en die vond ik zo mooi dat ik ledstrips heb gekocht en nu heeft mijn vriend het hele huis omgetoverd tot ledstripparadijs
Schijnbaar hetzelfde als âhahahahaâ alleen dan âskskskskskskâ. Ze deed het op random momenten. Ook de aankondiging van âik ben VSCO girlâ was random en tegen ieder willekeurig mens dat binnen kwam. Toen er een meisje van haar leeftijd binnen kwam was het helemaal feest en ging het serieus alleen nog maar over TikTok en âOMGGGG KEN JIJ VSCO GIRLS???! Ik ben er een!â.
Dit is serieus niet eens overdreven. Was een lief meisje hoor maar het was allemaal heel veel en heel schreeuwerig.
Ik vind voor 17uur
Ja ik ook @Rozevarken, maar wetenschappers kennende kan dat net zo goed 3 uur 's nachts betekenen (bij mijn docenten iig).
Ja ik vind het op zich ook wel zonde van mijn dag maar dat gevoel zal nooit op kunnen tegen mijn luiheid. Helaas.
@Lemongrab knap dat je dit doorstaan hebt
Ja bedankt. Moest daarna even op bed liggen om bij te komen. Over twee weken komt hij weer terug als het onderdeel binnen is Denk dat mân vriend dan maar een dagje moet thuisblijven. Kan hij alles weer opnieuw vertellen incl slideshow.
ik heb nu vakantie en ik doe echt vrij weinig. slaap elke dag uit tot 11u en daarna moet ik van mezelf voor een activiteit de deur uit. gister ben ik naar een grote supermarkt gegaan en beetje bijzondere boodschappen gedaan daar en vandaag heb ik een pakketje naar het postkantoor gebracht. ik moest eigenlijk nog naar het tankstation wat halen maar dat is nu de activiteit voor morgen. heb op de planning staan om morgen een mooie wandeling te maken. mocht dat onverhoopt niet doorgaan door het weer etc dan heb ik ik ieder geval het tankstation op de planning staan! vrijdag en zaterdag heb ik uitgebreide plannen dus meerdere activiteiten en zondag heb ik met een vriendin afgesproken dus dan heb ik ook iets te doen. klinkt echt triest als ik het zo typ maar zo werkt het voor mij wel goed
Ik heb zoân buurvrouw gekkie. Dat is een vrouw die altijd enorm negatief is op anderen, en het altijd heeft over karma etc. Ze kickt op andermans ellende, en heeft mij vroeger toen ik een jaar of 14 was âgepestâ op twitter, omdat ik volgens haar teveel naar Justin Bieber tweette Haar dochter waar ik 8 jaar mee scheel trok wel veel met mij op. Nu is het zo dat mijn buurvrouw ineens veel ellende over zich heen krijgt, en heel ziek is. Niemand mag daar wat over vragen, en iedereen op facebook wil alleen maar informatie en niemand is âechtâ Ze zet gofund me paginaâs op nadat ze een dure vakantie boekt, etc. Maar nou begint ze ineens contact met me te zoeken, en wil ze mijn nummer. Vind dat altijd zo vaag
Niemand mag contact met haar opnemen, maar zij wilt nu wel alles van mij weten, inclusief de vraag of ik binnenkort al ga samenwonen. Hou je lekker bezig met je eigen leven
Heb dr 7+ jaar niet gesproken.
Ik biecht wel op dat ik haar eigenlijk alleen op facebook heb omdat ik het soms heerlijk vind om me te ergeren aan haar posts. Het is altijd zo ontwetend en dom, dat ik vaak zit te genieten van ergernis.
Ik had een teamuitje waar ik niet heen ben geweest omdat ik die dag al lang terug vrij had gevraagd. Kreeg net mailtje met verslag en dat er toen aan het eind een Rituals pakketje is uitgegeven en dat de collegaâs die er niet bij konden zijn ook een pakketje kunnen krijgen, dat je dan je adres moet doorgeven.
Maar op de een of andere manier voelt het erg hebberig om te gaan mailen dat ik het pakketje wel wil hebben.