Wat je even kwijt wil #28

Haha ik vind dit heel schattig!

1 like

Ik ben echt zoo moe, ik haal echt woorden door elkaar :hot_face: ik zei net tegen een man ‘Ik hoor u langzaam…’ ipv zacht

1 like

Hahaha stay strong! Nagels lakken, Netflix, stofzuigen, kleding uitzoeken, fotoalbum maken.

@Lemongrab Ik denk dat het vooral m’n mindset is. De vraag is niet óf ik de deur uitga, maar wanneer. Voel me anders niet voldaan. En hoeft niet perse energie te kosten, kan ook lopend naar de supermarkt zijn dan!

Ik had nog even de illusie dat ik op m’n vrije middag nog de stad in kon gaan, zijn zelfs de winkelstraten afgesloten :slightly_smiling_face:

He, je bent nog nooit in je hele leven ziek geweest?? Hoe dan? Wel vervelend! :thumbsdown: Veel beterschap

1 like

Ik ga binnenkort 24 uur lang een dienst meedraaien met de brandweer, dus ook slapen en eten op de kazerne. Heb er zin in.

32 likes

Jammer. Ik ben in tilburg, anders kwam ik :blush:

Heh een oudere gymdocent van een andere school stond net op een locatie waar ik nu ben tegen me te zeuren dat haar school steeds zwarter werd. En vroeg of onze school nog veel blanke kinderen had. En dat ze maar af moest wachten hoe t ging omdat het steeds zwarter wordt. Ik zat echt een beetje ongemakkelijk te luisteren, ik vond het zo extreem veroordelend en racistisch. Maar toen ik iets wilde zeggen was ze opeens gevlogen naar d’r leerlingen. Zo. Weird.

Het forum houdt weer bij waar ik ben met lezen volgens mij!

4 likes

Oh ik voel me schuldig, maar twee vrouwen zaten in de verkeerde bioscoopzaal en ik moest stiekem lachen om hun gezicht toen ze realiseerden dat ze verkeerd zaten

Alleen toen ik 12 was een keer. Maar wat ik nu ervaar is mijn zeer onbekend. Daarmee ben ik heel blij, nu.

Het is maar goed dat ze niet naast mijn stond. Ik vindzelf juist het tegenovergestelde en ben juist blij dat het witte, elitaire hier langzamerhand verandert in wat meer diversiteit.

What the fuck, echt niet oké dit man. Medelijden met haar leerlingen. Ik zou zelf denk ik overwegen om een klacht in te dienen.

1 like

Tof, vanuit je eigen baan?

Lief dat je er naar vraagt :two_hearts: gisteren was wel dramatisch

TMI

het stopte maar niet met bloeden dus ik lag de hele nacht wakker, ik moest terugkomen voor nieuwe hechtingen + ik kreeg koorts :thumbsup:

maar inmiddels gaat het beter en ben ik de hele dag een beetje soep aan het eten (love soep)

2 likes

Er kwam een monteur voor de wasmachine maar die kon eigenlijk niks doen omdat hij het benodigde onderdeel niet meer op voorraad had. Jammer genoeg had ik al een kop koffie (in een grote mok ook nog) voor hem ingeschonken en toen is hij echt een uur blijven plakken met die koffie terwijl hij ondertussen echt alles over zijn leven vertelde. Dat zijn hypotheek even veel was als mijn huur maar dat zijn badkamer even groot was als mijn woonkamer, en hoe die dan precies ingericht was met jacuzzi en zonnebank onder de douche en wc en bidet. Hij ging ook nog erg zijn best doen om filmpjes op zijn telefoon te zoeken zodat hij kon laten zien hoe zijn badkamer er dan uit zag. Die kon hij niet vinden maar wel foto’s van zijn huis, zijn 3 auto’s, caravan, het huis van de buren en wat die dan kostte en alles laten zien. Ik kreeg foto’s van de wc en bidet te zien??? En wat zijn kinderen deden en dat de vriendin van zijn zoon 3 keer zoveel verdiende als zijn zoon en dat kon niet goed gaan en hoe hij was opgegroeid met 8 broers en zussen en blaaaaaablablabla hahaha. Hij vroeg 1 keer wat doe jij eigenlijk voor werk? En toen gaf ik antwoord en toen meteen door, o ja mijn vrouw ook en dit en dat. Hij was wel aardig maar dit was too much ok doeiii :wave:

10 likes

Ik had net een VSCO girl in de kapsalon en nu heb ik live skksksksksk gehoord. Wel handig te herkennen want ze zei zelf ‘ik ben een vsco girl’. Ze vond me geloof ik al meteen leuk want ze was erg enthousiast over mijn scrunchie die dus helemaal in de vsco stijl past.

43 likes

Huhhh wat is slkrkrkkekrk?

En in welke context zei ze ik ben vsco girl

Nee het is sksksksks

5 likes