Wat je even kwijt wil #28

Haha ja, ik werd laatst door mijn zusje uitgelachen omdat een bord iets anders betekende dan ik dacht. Ik heb mijn rijbewijs al een paar jaar en zij nu een jaar.

Ik wil trouwens @vuilnisglitter bedanken! In het plantentopic zag ik je lampen en die vond ik zo mooi dat ik ledstrips heb gekocht en nu heeft mijn vriend het hele huis omgetoverd tot ledstripparadijs :grimacing:

3 likes

Schijnbaar hetzelfde als ‘hahahaha’ alleen dan ‘sksksksksksk’. Ze deed het op random momenten. Ook de aankondiging van ‘ik ben VSCO girl’ was random en tegen ieder willekeurig mens dat binnen kwam. Toen er een meisje van haar leeftijd binnen kwam was het helemaal feest en ging het serieus alleen nog maar over TikTok en ‘OMGGGG KEN JIJ VSCO GIRLS???! Ik ben er een!’.

Dit is serieus niet eens overdreven. Was een lief meisje hoor maar het was allemaal heel veel en heel schreeuwerig.

14 likes

Ik vind voor 17uur :sweat_smile:

1 like

Ja ik ook @Rozevarken, maar wetenschappers kennende kan dat net zo goed 3 uur 's nachts betekenen (bij mijn docenten iig).

6 likes

Ja ik vind het op zich ook wel zonde van mijn dag maar dat gevoel zal nooit op kunnen tegen mijn luiheid. Helaas.
@Lemongrab knap dat je dit doorstaan hebt

Ja bedankt. Moest daarna even op bed liggen om bij te komen. Over twee weken komt hij weer terug als het onderdeel binnen is :thumbsup: Denk dat m’n vriend dan maar een dagje moet thuisblijven. Kan hij alles weer opnieuw vertellen incl slideshow.

4 likes

ik heb nu vakantie en ik doe echt vrij weinig. slaap elke dag uit tot 11u en daarna moet ik van mezelf voor een activiteit de deur uit. gister ben ik naar een grote supermarkt gegaan en beetje bijzondere boodschappen gedaan daar en vandaag heb ik een pakketje naar het postkantoor gebracht. ik moest eigenlijk nog naar het tankstation wat halen maar dat is nu de activiteit voor morgen. heb op de planning staan om morgen een mooie wandeling te maken. mocht dat onverhoopt niet doorgaan door het weer etc dan heb ik ik ieder geval het tankstation op de planning staan! vrijdag en zaterdag heb ik uitgebreide plannen dus meerdere activiteiten en zondag heb ik met een vriendin afgesproken dus dan heb ik ook iets te doen. klinkt echt triest als ik het zo typ maar zo werkt het voor mij wel goed :joy:

4 likes

Ik heb zo’n buurvrouw gekkie. Dat is een vrouw die altijd enorm negatief is op anderen, en het altijd heeft over karma etc. Ze kickt op andermans ellende, en heeft mij vroeger toen ik een jaar of 14 was “gepest” op twitter, omdat ik volgens haar teveel naar Justin Bieber tweette :joy: Haar dochter waar ik 8 jaar mee scheel trok wel veel met mij op. Nu is het zo dat mijn buurvrouw ineens veel ellende over zich heen krijgt, en heel ziek is. Niemand mag daar wat over vragen, en iedereen op facebook wil alleen maar informatie en niemand is “echt” Ze zet gofund me pagina’s op nadat ze een dure vakantie boekt, etc. Maar nou begint ze ineens contact met me te zoeken, en wil ze mijn nummer. Vind dat altijd zo vaag :joy: Niemand mag contact met haar opnemen, maar zij wilt nu wel alles van mij weten, inclusief de vraag of ik binnenkort al ga samenwonen. Hou je lekker bezig met je eigen leven :joy: Heb dr 7+ jaar niet gesproken.

Ik biecht wel op dat ik haar eigenlijk alleen op facebook heb omdat ik het soms heerlijk vind om me te ergeren aan haar posts. Het is altijd zo ontwetend en dom, dat ik vaak zit te genieten van ergernis.

5 likes

Ik had een teamuitje waar ik niet heen ben geweest omdat ik die dag al lang terug vrij had gevraagd. Kreeg net mailtje met verslag en dat er toen aan het eind een Rituals pakketje is uitgegeven en dat de collega’s die er niet bij konden zijn ook een pakketje kunnen krijgen, dat je dan je adres moet doorgeven.

Maar op de een of andere manier voelt het erg hebberig om te gaan mailen dat ik het pakketje wel wil hebben.

1 like

Je mag mijn adres wel doorsturen. Hihaho.

5 likes

He shit zeg, wat een pech dan! Maar gelukkig het perfect soep weer dus 3 x per dag soep is een topdieet. :yum:

1 like

Joo het gaat om rituals, gewoon doen :+1::+1::+1:

1 like

Ik duim :kissing_heart:

1 like

En?? Onthoud dat alle feedback alleen maar super handig is voor je uiteindelijke versie! En helaas heb ik ook vaak genoeg om 02:00 nog mailtjes gekregen met ‘joeeee hier is je feedback groetjes’ dus hopelijk blijft jou dat bespaard!

Yessss, dan zal het eindelijk toch nog nut gehad hebben dat ik alle landen op een blinde kaart heb leren benoemen :joy::nerd_face:. Thema naar mijn hart, @Zemraluani.

3 likes

Ik hoop je toch nog een beetje op de proef te stellen maar ik wil m ook niet onmogelijk moeilijk maken.

Klinkt juist heerlijk. Lekker genieten van je vrije dagen

1 like

Vast wel. Het is ondertussen al 2 jaar geleden, dus ik ben sowieso al weer dingen vergeten, haha :sweat_smile:.

En die balans/moeilijkheidsgraad inschatten vind ik het lastigste aan quizzen maken.

2 likes

Hoe oud moet ik me haar voorstellen?

1 like

Hoe klinkt sksksksksksksk dan? :astonished: