Je mag mijn adres wel doorsturen. Hihaho.
He shit zeg, wat een pech dan! Maar gelukkig het perfect soep weer dus 3 x per dag soep is een topdieet.
Joo het gaat om rituals, gewoon doen
Ik duim
En?? Onthoud dat alle feedback alleen maar super handig is voor je uiteindelijke versie! En helaas heb ik ook vaak genoeg om 02:00 nog mailtjes gekregen met âjoeeee hier is je feedback groetjesâ dus hopelijk blijft jou dat bespaard!
Yessss, dan zal het eindelijk toch nog nut gehad hebben dat ik alle landen op een blinde kaart heb leren benoemen . Thema naar mijn hart, @Zemraluani.
Ik hoop je toch nog een beetje op de proef te stellen maar ik wil m ook niet onmogelijk moeilijk maken.
Klinkt juist heerlijk. Lekker genieten van je vrije dagen
Vast wel. Het is ondertussen al 2 jaar geleden, dus ik ben sowieso al weer dingen vergeten, haha .
En die balans/moeilijkheidsgraad inschatten vind ik het lastigste aan quizzen maken.
Hoe oud moet ik me haar voorstellen?
Hoe klinkt sksksksksksksk dan?
Ik denk zo?
Eerste filmpje op YouTube, sorry voor de kutheid.
Wat verschrikkelijk
Ik cringe m gewoon hard hierâŠ
En @anon50122296 ja precies zo!! Zo gedroeg ze zich ook echt en voor die drinkfles was ze nu aan het sparen.
Goedzo! De kleuren zijn ff wennen maar vooral overdag is het niet zo heftig toch? Kijk wel uit dat je je planten niet te dichtbij zet he, verbranden ze.
Ik heb 100.000x liever de gothic, emo of alto periode hoorâŠ
Ik wil solliciteren op een interne vacature op mijn werk en het is écht mijn droombaan. Maar ik ben zo zo zo bang dat ik er niet klaar voor ben. De brief is af, mijn cv heeft een update gehad, alles, maar ik durf het niet te versturen. Niet zo zeer bang voor een afwijzing, maar wat als ik het wel word? En wat als ik het dan ineens niet kan allemaal?
Dan mag je super trots zijn op jezelf dat je het geprobeerd heb!
Je kunt beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan dan vanndingen die je niet hebt gedaan
Mijn man is alternatief, ikzelf ben ook geen standaard type, vind subculture altijd wel leuk maar dit vind ik iets waar ik me echt mateloos aan zou irriteren als ik er eentje in mijn buurt zou hebbenâŠ
Daar heb je wel gelijk in.
Ik denk namelijk dat ik best een goede kans maak, en er zijn zelfs collegaâs geweest die uit zichzelf tegen me zeiden dat ik dit moet doen. Maar man man man, het voelt als een enige kans ofzo. En ik zit echt wel lekker op de plek waar ik nu zit. Ik doe mijn werk nu heel goed.