Ik heb zoân buurvrouw gekkie. Dat is een vrouw die altijd enorm negatief is op anderen, en het altijd heeft over karma etc. Ze kickt op andermans ellende, en heeft mij vroeger toen ik een jaar of 14 was âgepestâ op twitter, omdat ik volgens haar teveel naar Justin Bieber tweette
Haar dochter waar ik 8 jaar mee scheel trok wel veel met mij op. Nu is het zo dat mijn buurvrouw ineens veel ellende over zich heen krijgt, en heel ziek is. Niemand mag daar wat over vragen, en iedereen op facebook wil alleen maar informatie en niemand is âechtâ Ze zet gofund me paginaâs op nadat ze een dure vakantie boekt, etc. Maar nou begint ze ineens contact met me te zoeken, en wil ze mijn nummer. Vind dat altijd zo vaag
Niemand mag contact met haar opnemen, maar zij wilt nu wel alles van mij weten, inclusief de vraag of ik binnenkort al ga samenwonen. Hou je lekker bezig met je eigen leven
Heb dr 7+ jaar niet gesproken.
Ik biecht wel op dat ik haar eigenlijk alleen op facebook heb omdat ik het soms heerlijk vind om me te ergeren aan haar posts. Het is altijd zo ontwetend en dom, dat ik vaak zit te genieten van ergernis.