Wat je even kwijt wil #28

Ik denk zo?

Eerste filmpje op YouTube, sorry voor de kutheid.

9 likes

Wat verschrikkelijk :scream:

Ik cringe m gewoon hard hier…

1 like

En @anon50122296 ja precies zo!! Zo gedroeg ze zich ook echt en voor die drinkfles was ze nu aan het sparen.

2 likes

Goedzo! De kleuren zijn ff wennen maar vooral overdag is het niet zo heftig toch? Kijk wel uit dat je je planten niet te dichtbij zet he, verbranden ze.

1 like

Ik heb 100.000x liever de gothic, emo of alto periode hoor…

4 likes

Ik wil solliciteren op een interne vacature op mijn werk en het is écht mijn droombaan. Maar ik ben zo zo zo bang dat ik er niet klaar voor ben. De brief is af, mijn cv heeft een update gehad, alles, maar ik durf het niet te versturen. Niet zo zeer bang voor een afwijzing, maar wat als ik het wel word? En wat als ik het dan ineens niet kan allemaal? :confounded:

2 likes

Dan mag je super trots zijn op jezelf dat je het geprobeerd heb!

Je kunt beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan dan vanndingen die je niet hebt gedaan

3 likes

Mijn man is alternatief, ikzelf ben ook geen standaard type, vind subculture altijd wel leuk maar dit vind ik iets waar ik me echt mateloos aan zou irriteren als ik er eentje in mijn buurt zou hebben…

1 like

Daar heb je wel gelijk in.

Ik denk namelijk dat ik best een goede kans maak, en er zijn zelfs collega’s geweest die uit zichzelf tegen me zeiden dat ik dit moet doen. Maar man man man, het voelt als een enige kans ofzo. En ik zit echt wel lekker op de plek waar ik nu zit. Ik doe mijn werk nu heel goed.

Zie het als een uitdaging, niet als een moetje

1 like

Ja, is ook zo. Ik weet ook zeker dat ik zo weer terug kan naar mijn huidige afdeling als het tegenvalt…

Tinus, mijn huisspin begint me een beetje angst aan te gaan jagen, het is bijna eitjes-leg tijd voor spinnen…
En ik ben een beetje bang dat Tinus een tante Tinus is…

Wil hem/haar naar buiten hebben eigenlijk maar dat vind ik ook zo zielig, hij zit al vanaf begin dit jaar als baby spin in mijn keukenraam

9 likes

De dochter van mijn vriend had het ook over vsco girls (zij is 10). Maar mijn vriend snapte er niet zo veel van. Dus hij vroeg het aan mij en hij vroeg ook: ‘wat zijn skwunsies?’

Hij bedoelde scrunchies :joy:
Ik ga dit filmpje naar hem doorsturen

2 likes

Ik had nog wel veel eten maar niet direct een gerecht in huis. Dus heb maar een soepje gemaakt van een zak spinazie, knoflook, ui en bouillon. Maar ja ik vind warme spinazie niet lekker, dat bewees zichzelf maar weer. Heb er een paar klodders pesto doorheen gegooid en nu is het wel lekker.

Het heeft bij mij niks met “oud zijn” te maken,

Ik vind het heel fake en gemaakt overkomen, die geluiden doel ik op hè,

Kijk als ze de natuur willen helpen kan ik me daar best in vinden,
Vind alleen de manier van communiceren heel erg nep.

( komt misschien ook omdat ik vroeger een vriendin had die heel graag Afrikaans wilde zijn, ze ging met negroïde mensen om en ging zich vervolgens ook zo kleden en praten, ik vond dit toen ook heel nep en kon er totaal niet mee omgaan)

1 like

Hoezo

Je kunt je niet Afrikaans kleden of zo praten. Er zijn 54 landen in Afrika. En 30% van alle talen van de wereld wordt in Afrika gesproken. Hoe moet je dan Afrikaans spreken?

En het woord negroïde gebruiken we niet meer.

19 likes

Goh ik dacht laat ik dit bericht eens posten zonder dat er meteen weer een discussie over komt.

Ik voel dit zo, sorry dat ik niet alle Afrikaanse landen ken en dat ik negroïde gebruik omdat ik een woord zoek om dit met respect aan te duiden.

Maar het is weer eens niet goed

Edit: met Afrikaans praten bedoel ik een Nederlandse die praat met een Afrikaans accent, dit puur omdat ze dat stoer vind.

Ik denk dat je wel iets beter je best had kunnen doen.

7 likes

Ik kon al eerder weg van werk, en nog vind ik dit een veel te korte avond. Heb net gegeten, moet over 50 minuten sporten en moet vanavond nog een was doen, opruimen, schoenen schoonmaken en inpakken voor het weekend.
Ik vind dit werkende leven echt zwaar :’) En een weekendje weg van huis best een opgave. Meteen door vanuit je werk en dan zondagavond thuiskomen, meteen naar bed en dan weer een werkweek.