Wat je even kwijt wil #28

Had gekunt ja, ben ook echt in de stemming nu voor een discussie. Not.

Ik bedoel er helemaal niks verkeerd mee dus ga alsjeblieft iemand anders lastig vallen.

Lastig vallen? Zij bedoelt er toch ook niks onaardigs mee?

Ja @Eddie is er ook weer om haar mening te geven, de discussie is officieel geopend!

Ik ben er klaar mee, ik ga offline.

2 likes

Als je bij voorbaat al denkt ‘hier gaat een discussie over komen’ is dat misschien een teken dat je het anders moet gaan verwoorden. Ik snap heus wel dat je er niks mee bedoelt maar ja, je kiest niet de juiste woorden. Daar mag ik je toch op wijzen? Je hoeft niet meteen zo aangebrand te doen.

11 likes

Ik wil mijn date op date vragen maar heb de vorige keren ook al het initiatief genomen en ik durf niet zo goed want wil niet overkomen alsof ik smeek om een date en wil gewoon dat hij iets voorstelt maar meh.

Ben ik weer 16? :roll_eyes:

Wauw hebben jullie dit gehoord? Ik vind het echt helemaal geweldig. Geen idee waar ik dit moest plaatsen maar ik wil het even kwijt dus dan Maar hier.

15 likes

Hahahahahaha hardop lachen wat een heerlijke foto.

Nee ga het meteen kijken! Heb niks van het programma gevolgd maar zag dit voorbij komen op Facebook.

Ik heb nadat mijn rijbewijs had gehaald ook een hele tijd niet meer gereden. Heb gewoon wat lesjes genomen om er weer even in te komen. Ben echt blij dat ik het gedaan heb!

Dit is onnodig. Het punt is gemaakt en dit gaat niet inhoudelijk op het onderwerp in.

13 likes

Had van het weekend die nieuwe iOS update gedownload op mn telefoon en sindsdien gaat (denk ik) mn telefoon sneller leeg, heeft iemand hier ook last van?

1 like

Ik ben misschien een zacht gekookt ei, maar vind dit echt een heftige aanval op iemand met een politiek incorrecte opvatting en een daarop volgende ongewenste reactie van diegene.

Ik snap je punt en boodschap goed. Maar de ongewenste reactie legitimeert in mijn ogen niet jouw aanvallende reactie om je punt te maken. Ik ben ook niet van mening dat het noodzakelijk is om iets zo heftig in te steken om ervoor te zorgen dat de boodschap aan komt. Hard tegen hard hoeft niet, ook al begint die ander hard.

15 likes

Ik heb hier ook last van! Hij gaat overduidelijk sneller leeg dan voorheen, erg irritant.

1 like

Ja :roll_eyes:

1 like

Oh ja ik ook! Dacht dat het aan flitsmeister lag want die heb ik ook pas sinds vorige week. Maar hij is echt snel leeg nu.

1 like

Ja :sob: Vanochtend zag ik het percentage echt een paar percentages omlaag gaan, net als een secondewijzer. Heel bijzonder.

1 like

Mijn vriend is vandaag ziek geworden, ik denk buikgriep en nu zit hij kotsend en poepend op de wc. Dus ik zei bel je werk straks, want zo kan je niet werken vannacht. En daarmee bedoelde ik als hij weer in bed lag. Hoor ik hem even later op de wc bellen terwijl hij nog boven een emmer hangt. :joy:

10 likes

Pff ik dacht even een avondje te gaan zwemmen maar het is zo druk. :neutral_face:

Wajo m’n scriptie is binnen 24 uur nagekeken en ik heb (voor stage+scriptie gecombineerd) een 8!!!
No way dat m’n beide beoordelaars dat hele ding binnen 24 uur gelezen hebben maar ik ben verder tevreden hoor hahaha

91 likes

Ik heb net geluisterd ook super mooi, echt niet normaal. Daarna door naar sound of silence door Henk. Nou tranen met tuiten na die twee. De eerste was al prachtig maar the sound of silence werd gedraaid op mijn opa zijn begrafenis en Henk zong het zĂł geweldig wauw.

3 likes