Wat je even kwijt wil #28

Oke ik heb het gedaan.

10 likes

Ik vind het heel lastig om dit uit te leggen maar ik ga mijn best doen!

Zoals ik zei: ik snap de boodschap die je wil overbrengen en daar heb ik ook niets op tegen. Het is dus niet wat je zegt, maar hoe je het zegt (schrijft). De toon (voor zover je dat kunt afleiden uit platte tekst) komt best heftig op mij over. Als een soort ‘rant’. Het zit hem voor mij in de zinsopbouw. Zoals de eerste zin. En het gedeelte: en wat doe jij dan ipv (…) nee dat doe jij niet, jij…

Ik hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel? Je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor. Wil het uitleggen omdat je er naar vroeg.

1 like

Als ik goed begrijp wat VSCO girls zijn dan vind ik het eigenlijk wel leuk. Goed voor het milieu, vrijgevig en scrunchies. Klinkt best tof.
Zelf vond ik mezelf op die leeftijd een alto (GEEN emo, omg als iemand dat zei…) en ik deed echt niets nuttigs voor het milieu of de maatschappij of wat dan ook.
Natuurlijk is er niets authentieks aan maar wie gaat er nu pubers bekritiseren om het feit dat ze nog zoekende zijn?

18 likes

Wat is jullie mening hierover?

Ik zit er al heel lang over na te denken om een behandeling met fillers te ondergaan maar mijn vriend is heel erg tegen op cosmetische chirurgie.
Het gaat overigens niet om het vergroten van mijn lippen maar iets anders in mijn gelaat.
Ik twijfel nu dus heel erg omdat hij er zo op tegen is terwijl ik het al heel lang overweeg en er ook 100% achtersta.

1 like

Ik rij dagelijks achter mensen die geen flauw idee hebben wat een ‘autoweg’-bord betekent, die tuffen dan rustig met 50km/h door en gaan middelvingers opsteken naar de mensen die wel iets in de richting van 100 km/h proberen te rijden :sleepy:

4 likes

Ik zou eigenlijk niks doen waar mijn vriend op tegen is maar ik ben een jaren 50 huisvrouw in wording. Wel jammer dat je vriend er zo op tegen is, vind fillers zelf niet echt onder chirugie vallen overigens!

3 likes

Ik zou echt niets laten omdat mijn vriend er niet achter staat tenzij dit ook gevolgen voor hem heeft. Dus iets aan mijn uiterlijk veranderen zou ik gewoon doen, ook als hij het er totaal niet mee eens is. Stel ik zou, ik noem maar iets, naar het buitenland willen verhuizen dan heeft dit ook effect op hem en dan zou ik de beslissing in overleg maken.

8 likes

Jaa, ik heb dit ook al een paar dagen op repeat staan. Vind het echt prachtig. Sowieso heb ik al die nummers van Floor meerdere keren al beluisterd, wauw!

1 like

Ik zou het ook niet laten omdat mijn vriend het niks vindt. Je hebt er lang over nagedacht en je staat er nog steeds 100% achter dus het is niet zo dat je twijfelt.

1 like

Mijn kat heeft mij met het spelen zo hard gebeten dat mijn vinger aan twee kanten bloed :joy:
En ze voelt zich schuldig want normaal als ik op de bank zit ligt ze altijd gelijk naast me.

1 like

Ik heb binnenkort eerst een consult dus wil dat wel even afwachten. Maar weet ook niet zo goed hoe ik het moet aankaarten als ik het wil gaan of dat ik het gewoon moet doen en het daarna vertel.

@Karl_Lagerfeld
Vind ik ook! Maar hij is echt tegen op alles wat met fillers, vergrotingen en andere cosmetische ongein te maken heeft.
Het is nou ook niet zo dat ik voor de Kylie Jenner look ga haha.
Gaat echt om een, voor mij tenminste, subtiele verandering.

Ik zou eerst naar het consult gaan en als je daarna nog steeds 100% zeker bent dat je het wil doen, dan zou ik dat nogmaals met hem bespreken zodat hij weet dat je het wil gaan doen. Denk dat hij helemaal niet leuk zou vinden als hij er al op tegen is, dat je het dan eerst doet en dan thuis komt en vertelt. Wat wil je gaan doen als je dat kwijt wil?

Ik heb dit weekend fillers laten zetten en ben er zo blij mee. Ik twijfelde al twee jaar, omdat ik bang was voor reacties van mijn omgeving. Dus gewoon doen! Het is jouw lichaam en als jij er bijvoorbeeld zelfverzekerder van wordt, is dat ook in zijn voordeel.

2 likes

Grote kans dat als je het hebt laten doen hij het niet eens ziet. Dat je dan vraagt zie je iets anders aan me en dat hij dan zegt oh ben je naar de kapper geweest?

1 like

Ik ga weer beginnen met paardrijden denk ik :zebra:

11 likes

Ik heb net een nachtje in een hotel geboekt voor mijzelf :scream: vind het nogal wat, maar ik heb echt even rust nodig

20 likes

Zou het niet kunnen dat hij het met collega’s uit het werkveld of met bekende het over jou heeft en daarbij je LinkedIn laat zien?

Mogelijk, maar zou hij dat dan elke avond doen rond hetzelfde tijdstip? Het tijdstip ligt redelijk ver buiten kantooruren zeg maar

Oké ja dat is best wel vreemd idd :joy:. Ik zou er proberen niet teveel achter te zoeken? Je kunt er zo weinig mee en waarschijnlijk maak je jezelf alleen maar gek. Daarnaast kan hij niet gek veel met je LinkedIn.

2 likes

Ik heb morgen een afspraak bij slachtofferhulp en nu moet ik eigenlijk alle foto’s opzoeken maar heb er zo geen zin in. Heb het ook al maanden uitgesteld tot nu.