Mijn kat heeft mij met het spelen zo hard gebeten dat mijn vinger aan twee kanten bloed
En ze voelt zich schuldig want normaal als ik op de bank zit ligt ze altijd gelijk naast me.
Ik heb binnenkort eerst een consult dus wil dat wel even afwachten. Maar weet ook niet zo goed hoe ik het moet aankaarten als ik het wil gaan of dat ik het gewoon moet doen en het daarna vertel.
@Karl_Lagerfeld
Vind ik ook! Maar hij is echt tegen op alles wat met fillers, vergrotingen en andere cosmetische ongein te maken heeft.
Het is nou ook niet zo dat ik voor de Kylie Jenner look ga haha.
Gaat echt om een, voor mij tenminste, subtiele verandering.
Ik zou eerst naar het consult gaan en als je daarna nog steeds 100% zeker bent dat je het wil doen, dan zou ik dat nogmaals met hem bespreken zodat hij weet dat je het wil gaan doen. Denk dat hij helemaal niet leuk zou vinden als hij er al op tegen is, dat je het dan eerst doet en dan thuis komt en vertelt. Wat wil je gaan doen als je dat kwijt wil?
Ik heb dit weekend fillers laten zetten en ben er zo blij mee. Ik twijfelde al twee jaar, omdat ik bang was voor reacties van mijn omgeving. Dus gewoon doen! Het is jouw lichaam en als jij er bijvoorbeeld zelfverzekerder van wordt, is dat ook in zijn voordeel.
Grote kans dat als je het hebt laten doen hij het niet eens ziet. Dat je dan vraagt zie je iets anders aan me en dat hij dan zegt oh ben je naar de kapper geweest?
Ik ga weer beginnen met paardrijden denk ik
Ik heb net een nachtje in een hotel geboekt voor mijzelf vind het nogal wat, maar ik heb echt even rust nodig
Zou het niet kunnen dat hij het met collega’s uit het werkveld of met bekende het over jou heeft en daarbij je LinkedIn laat zien?
Mogelijk, maar zou hij dat dan elke avond doen rond hetzelfde tijdstip? Het tijdstip ligt redelijk ver buiten kantooruren zeg maar
Oké ja dat is best wel vreemd idd . Ik zou er proberen niet teveel achter te zoeken? Je kunt er zo weinig mee en waarschijnlijk maak je jezelf alleen maar gek. Daarnaast kan hij niet gek veel met je LinkedIn.
Ik heb morgen een afspraak bij slachtofferhulp en nu moet ik eigenlijk alle foto’s opzoeken maar heb er zo geen zin in. Heb het ook al maanden uitgesteld tot nu.
Ik weet niet precies hoe het werkt qua weergaves, maar kan het zijn dat jouw pagina nog open staat en elke keer als hij zn laptop open klapt of naar het internet gaat dus jouw pagina bekijkt?
weg
@grace Had jij het laatst over muzikale vrienden die altijd even moeten laten weten dat zij muziek op een veel dieper level ervaren ? Ik was vandaag bij de opening van ADE en er waren er een aantal waarbij de muziek echt veeeel meer binnenkwam dan bij de rest. Ik was die rest.
Dankjewel, lief. Nee hoeft niet
Heb het gemist, maar alsnog sterkte morgen
Haha nee ik hoop ook echt niet dat dat het is, super ongemakkelijk inderdaad… maar durf er ook niet echt iets van te zeggen. Maar het maakt wel dat ik er wel een beetje tegenop zie nu om met hem samen te werken
Dit zou inderdaad wel een verklaring kunnen zijn! Misschien moet ik het voor m’n eigen gemoedsrust daar ook maar op houden
Zou je dan echt maanden daarvoor onderweg willen zijn?
Ik slaap de laatste tijd zo fucking slecht. Nu weer lig al sinds 11u wakker. Heb tentamens de komend weken, dus super chill dit…