Suikerfabriek?
Ik sliep ook weer slecht echt irritant
Ik ben ook zo moe terwijl ik wel goed slaap. Maar ik ben niet vooruit te branden ās ochtends. Als ik eenmaal op werk ben gaat het wel
Ah, ik werk daar, succes vandaag! Je kunt altijd later nog dingen verzamelen hoor.
Reminder: ik ben vanavond om 19:25 op televisie bij First Dates!
Mijn vriend is alweer ziek en ik vind het zo balen voor hem.
Het zijn van die vage buikpijn en misselijkheid klachten. Had hij vorige week ook al.
Dit heeft hij een aantal jaar geleden ook gehad en toen was het ook al zo vaag. Toen dachten we dat het steeds was. Inmiddels heeft hij een andere baan waar minder stress is e.d.
Ik heb een enorme onderhuidse puist op mijn kin. Nog nooit zoān groot ding gezien, mān halve kin is rood en hard. En het doet echt zeer en eigenlijk wil ik niet naar buiten nu. Maar moet wel gewoon naar werk haha shit
Wauw, ik ben vannacht door een mug in mijn wenkbrauw geprikt. Het is oktober, ben nu wel klaar met die kut beesten
Ik heb dit in mijn agenda staan hoor!
Dan zal ik speciaal voor jouw een first date met een tv hebben omdat ik al jaren geen tv kijk.
Pijnlijk en verschrikkelijk voor de familie, maar wanneer gaan gelovigen is leren dat het not done is om anderen je geloof op te dringen in een poging ze te bekeren? http://climbingforchrist.org/. Woon je op een hoge berg, bijna onbegaanbaar terrein en laten ze je nog niet met rust.
Bij dit soort berichten is mijn eerste gedachte altijd: zie je wel, God wil die bekeringen helemaal niet . Was paar maanden geleden ook al met zoān idioot die neergeschoten werd door een volk wat geen contact wilde met de buitenwereld.
Heel veel plezier! Stoer dat je het toch doet .
@Karl_Lagerfeld Ik wacht in spanning af, ben je nog je huis uit geweest?
Een grote eer!
Ik weet niet meer wie de tips gaven gisteren over de broccoli. Ik heb het in echt heeele kleine stukjes gesneden, in een minipannetje gedaan en eerst het water in de waterkoker gedaan. Mijn broccoli was toen heel snel gekookt en mijn gerecht was simpel maar we hebben beiden twee keer opgeschept. Bedankt voor de tips!!
Ik vind het eigenlijk altijd wel wat liefs hebben. Zolang het niet te ver gaat en ze gewoon een gesprekje willen aangaan vind ik het lief dat ze moeite doen om mij te overtuigen in hun ogen āhet besteā te doen in plaats van dat ze denken: āMeer plek voor mij in de hemel zonder jou.ā
Heb je zelf eigenlijk de aflevering al mogen zien of niet? En vind je het spannend dat het op tv komt vanavond? En met wie of waar ga je kijken? Haha zoveel vragen!
Nee ik heb het nog niet gezien. Ik vind het heel spannend! Ik kijk gewoon thuis met mn ouders en ik heb een groepsapp met 40 vriendinnen en meiden van het forum waarin we vanavond āliveā de uitzending kunnen bespreken
Super leuk! Alvast veel plezier haha. Ik ga het vanavond wat later terug kijken.
Hoe heet je of waar moet ik op letten?
@Luzarl je hebt ons toch wel genoemd he als je beste vriendinnen??? Hoe moeten we anders weten dat jij het bent?
(Grapje ik weet wie je bent)