Ik weet niet precies hoe het werkt qua weergaves, maar kan het zijn dat jouw pagina nog open staat en elke keer als hij zn laptop open klapt of naar het internet gaat dus jouw pagina bekijkt?
weg
@grace Had jij het laatst over muzikale vrienden die altijd even moeten laten weten dat zij muziek op een veel dieper level ervaren ? Ik was vandaag bij de opening van ADE en er waren er een aantal waarbij de muziek echt veeeel meer binnenkwam dan bij de rest. Ik was die rest.
Dankjewel, lief. Nee hoeft niet
Heb het gemist, maar alsnog sterkte morgen
Haha nee ik hoop ook echt niet dat dat het is, super ongemakkelijk inderdaad⦠maar durf er ook niet echt iets van te zeggen. Maar het maakt wel dat ik er wel een beetje tegenop zie nu om met hem samen te werken
Dit zou inderdaad wel een verklaring kunnen zijn! Misschien moet ik het voor mān eigen gemoedsrust daar ook maar op houden
Zou je dan echt maanden daarvoor onderweg willen zijn?
Ik slaap de laatste tijd zo fucking slecht. Nu weer lig al sinds 11u wakker. Heb tentamens de komend weken, dus super chill ditā¦
Suikerfabriek?
Ik sliep ook weer slecht echt irritant
Ik ben ook zo moe terwijl ik wel goed slaap. Maar ik ben niet vooruit te branden ās ochtends. Als ik eenmaal op werk ben gaat het wel
Ah, ik werk daar, succes vandaag! Je kunt altijd later nog dingen verzamelen hoor.
Reminder: ik ben vanavond om 19:25 op televisie bij First Dates!
Mijn vriend is alweer ziek en ik vind het zo balen voor hem.
Het zijn van die vage buikpijn en misselijkheid klachten. Had hij vorige week ook al.
Dit heeft hij een aantal jaar geleden ook gehad en toen was het ook al zo vaag. Toen dachten we dat het steeds was. Inmiddels heeft hij een andere baan waar minder stress is e.d.
Ik heb een enorme onderhuidse puist op mijn kin. Nog nooit zoān groot ding gezien, mān halve kin is rood en hard. En het doet echt zeer en eigenlijk wil ik niet naar buiten nu. Maar moet wel gewoon naar werk haha shit
Wauw, ik ben vannacht door een mug in mijn wenkbrauw geprikt. Het is oktober, ben nu wel klaar met die kut beesten
Ik heb dit in mijn agenda staan hoor!
Dan zal ik speciaal voor jouw een first date met een tv hebben omdat ik al jaren geen tv kijk.
Pijnlijk en verschrikkelijk voor de familie, maar wanneer gaan gelovigen is leren dat het not done is om anderen je geloof op te dringen in een poging ze te bekeren? http://climbingforchrist.org/. Woon je op een hoge berg, bijna onbegaanbaar terrein en laten ze je nog niet met rust.
Bij dit soort berichten is mijn eerste gedachte altijd: zie je wel, God wil die bekeringen helemaal niet . Was paar maanden geleden ook al met zoān idioot die neergeschoten werd door een volk wat geen contact wilde met de buitenwereld.