Heel veel plezier! Stoer dat je het toch doet .
@Karl_Lagerfeld Ik wacht in spanning af, ben je nog je huis uit geweest?
Heel veel plezier! Stoer dat je het toch doet .
@Karl_Lagerfeld Ik wacht in spanning af, ben je nog je huis uit geweest?
Een grote eer!
Ik weet niet meer wie de tips gaven gisteren over de broccoli. Ik heb het in echt heeele kleine stukjes gesneden, in een minipannetje gedaan en eerst het water in de waterkoker gedaan. Mijn broccoli was toen heel snel gekookt en mijn gerecht was simpel maar we hebben beiden twee keer opgeschept. Bedankt voor de tips!!
Ik vind het eigenlijk altijd wel wat liefs hebben. Zolang het niet te ver gaat en ze gewoon een gesprekje willen aangaan vind ik het lief dat ze moeite doen om mij te overtuigen in hun ogen ‘het beste’ te doen in plaats van dat ze denken: ‘Meer plek voor mij in de hemel zonder jou.’
Heb je zelf eigenlijk de aflevering al mogen zien of niet? En vind je het spannend dat het op tv komt vanavond? En met wie of waar ga je kijken? Haha zoveel vragen!
Nee ik heb het nog niet gezien. Ik vind het heel spannend! Ik kijk gewoon thuis met mn ouders en ik heb een groepsapp met 40 vriendinnen en meiden van het forum waarin we vanavond ‘live’ de uitzending kunnen bespreken
Super leuk! Alvast veel plezier haha. Ik ga het vanavond wat later terug kijken.
Hoe heet je of waar moet ik op letten?
@Luzarl je hebt ons toch wel genoemd he als je beste vriendinnen??? Hoe moeten we anders weten dat jij het bent?
(Grapje ik weet wie je bent)
Pakketje 1 komt vandaag tussen 09:45 en 13:15 en pakketje 2 tussen 14:00 en 21:00
Gdvrdmm
Ik heet Kaylee en heb een panterjurk aan!
@grace 18:00 ben ik thuis dus 18:01 heb ik mn eerste glas op
Ik heb hier ook vaak last van, zo vermoeiend… In het kader van omdenken ( ) probeer ik het om te draaien, als in, wat als alles werkelijk fantastisch gaat. Helpt want eindigt praktisch altijd in seksuele fantasie
Morgen afspraak bij de ortho. Ik ga echt vragen of hij de spalkjes kan verwijderen, want ik word er gek van. Hopelijk schieten mijn hoektanden niet stiekem weer omhoog, maar ja boeiend
Ik heb rond 5 uur het pand toch maar verlaten om een nieuwe deurmat te kopen bij ikea
Ik had twee repen Tonys besteld die je zelf kunt ontwerpen. Maar die waren met hele verkeerde combinatie geleverd. Dus heb daar over geklaagd en na een aantal weken wachten heb ik eindelijk een code gekregen om nieuwe repen te bestellen. Maar als ik hem invoer bij afrekenen moet ik alsnog 3,86 betalen. Ik ben normaal echt geen tata maar dit vind ik echt stom. Dus heb weer gemaild. Skeer for life.
Onderweg naar Utrecht voor een dagje shoppen met mn beste vriendin😍
Succes vandaag (en veel plezier/succes vanavond!). Ik heb mijzelf maar mijn bed uitgesleept en hoop wat te kunnen studeren.
Gatver de gatver. Ik heb mn kamerjas gewassen maar die is van dat hele zachte pluis spul (hoe heet dat?) en ruikt hij lekker maar ook naar vieze nattigheid. Naar een natte hond ofzo.
Edit: wie heeft er nog een picnic kortingscode?? @Luzarl miss?
Nee sorry ik gebruik dat al een half jaar niet meer!
Bummer, iemand anders?
Noooooo het kan alleen bij je eerste bestelling. Deze tata is teleurgesteld.