Wat je even kwijt wil #28

Jaa, treat yourself!

Samantha Steenwijk is pas 33. Ik had echt 10
Jaar ouder verwacht.

9 likes

Ok vandaag was een vreselijke dag betreft mijn studieprogressie. Maaar ik heb wel treintickets gekocht naar Stockholm om een vriendin op te zoeken op haar bday!!

17 likes

Ik ben zeer content met m’n nieuwe simpele witte oversized t-shirt. Woon er het liefste de hele dag in.

7 likes

Misschien helpt het om al je to do’s op papier te zetten? Dan blijven ze misschien wat minder in je hoofd ronddwalen, omdat je het hebt opgeschreven. En dan gewoon stap per stap wat dingen proberen af te vinken. Komt goed!

1 like

Ahh leuk! Stockholm is echt top :heart_eyes: veel plezier alvast!!

1 like

Ohhh ik ben zó hard aan het nagenieten van onze bruiloft, hebben gister de foto’s gekregen en ik kan ze blijven bekijken :heart_eyes::heart_eyes:

40 likes

Ze zijn ook super mooi :heart_eyes::heart_eyes: (bron: the gram)

2 likes

Thanks!!

Haha bron the gram :joy::joy:

1 like

Ik heb een vriend waar ik een tijdje mee gedate heb (zo hebben we elkaar ook ontmoet) maar inmiddels zijn we niet meer dan hele goede vrienden. En we hebben echt een hele goede band gekregen, beschouw hem als een van mijn beste vrienden.
Nou waren we aan het bellen en ik stond in de trein bij dat stuk bij de deuren, dus ik kon niet alles goed verstaan. En toen gingen we ophangen en zei hij iets van ‘ja ik zeg het gewoon want zo voel ik het, ik hou van je’. Klinkt nu als een liefdesverklaring maar het was gewoon zoals je van je familie of vrienden houdt, paste ook in de context van het gesprek. En ik voel dat ook naar hem maar zeg het nooit omdat ik niet wil dat het raar klinkt of dat hij gaat denken dat ik toch nog gevoelens voor hem heb. Maar ik reageerde vet lomp door maar een beetje dom te lachen en toen zei ik oké doei.
En nu ben ik bang dat hij zich kut voelt omdat ik zo stom reageerde. Maar ik ga ook twijfelen of ik het wel goed verstaan heb, dus ik wil er ook niet over beginnen want dan zou het pas echt raar zijn.

1 like

Ik dacht even te gaan sporten. Ga ik naar de wc bij de sportschool, blijk ik ongesteld te zijn. Ben nu dus terug naar huis aan het lopen, want mijn tasje met maandverband ligt in een andere tas. Wel fijn dat ik het ben, want nu hoef ik niet terug naar de huisarts om te onderzoeken waarom ik niet ongesteld word.

1 like

Wauw. Zit in een vierzits met drie vrouwen die elkaar kennen en ze hebben het over een collega.

‘Ja, die zit een beetje tegen een angststoornisje aan’.

The fuck?!

Oh, heerlijk. Het gaat er nu over dat jongeren van tegenwoordig niet naar diepgaande films willen, maar alleen naar Disney films. Rot op.

@anon50122296 Oprechte vraag, waarom mag je kies er pas uit na je zwangerschap?

Gisteren 22.30u thuis en nu alweer onderweg naar werk.:sleeping: Nog 1 dagje en dan vakantie. Wat dat betreft scheelt het wel dat mn afspraak niet doorgaat vanmiddag.

1 like

Sowieso werkt de verdoving heel slecht als ik zwanger ben en is het ook niet goed voor de baby en ivm de napijn, omdat hij scheef ligt komt er een deel van het kaakbot vrij te liggen na de ingreep en dat is nogal pijnlijk. Maar ik mag dus alleen maar paracetamol en dat is niet sterk genoeg om de pijn tegen te gaan.

Er was nog een rede maar die weet ik niet meer, tandarts was er behoorlijk stellig in.

Ik heb sowieso een allergie voor mensen in de trein die ongegeneerd met elkaar aan het praten zijn over jan en alleman… Maar dit kun je ook eigenlijk echt niet zeggen.

1 like

Ohja, ik dacht dat het inderdaad misschien met de stress van de pijn te maken had. Ze hebben wel eens iets getrokken bij mij terwijl de verdoving niet werkte en ik hou er niet van om het woord “trauma” rond te slingeren, maar het was echt een superheftige ervaring. Dus ik kan en voorstellen dat dat voor jou EN de baby geen goed idee is. Hopelijk zul je er niet al die tijd heeel veel last van houden :frowning:

Ik vertrek bijna op reis en heb er zoveel zin in!!! Alleen nog veel te veel dingen om te regelen.

6 likes

Er is iemand in zijn omgeving overleden en ik wilde hem sterkte wensen, vanuit daar is er weer wat oppervlakkig contact ontstaan. Maar omdat ik ergens nog een zwakke plek voor hem heb merkte ik dat ik er weer een beetje in mee word gezogen

1 like