slim! vergeet echt altijd het bestaan van stads specifieke topics haha
Ah fuck.
Ik ben net van de trap gevallen en met m’n hoofd op een betonnen vloer geklapt. Heb een behoorlijke snee in mijn voorhoofd en bloed als een idioot. Een meisje uit m’n gebouw heeft de EH gebeld en mij erheen gebracht. ben daar nu aan het wachten. En wat kut is dat ik met m’n moeder aan het bellen was en zij alles hoorde en nu dus super ongerust is.
En ik vind het ook kut en eng maar wil niemand ongerust maken omdat ik ver weg ben, blehhh.
Ahhh veel sterkte en doe voorzichtig
ik vind het altijd zo vreemd (?) als mensen/ouders over hun kinderen praten en als het dan over leeftijden gaat: “ah 10 jaar, zo’n leuke leeftijd!” (waarbij 10 echt elke leeftijd kan zijn volgens mij)
Ahh wat zal je geschrokken zijn, klinkt behoorlijk heftig! Sterkte! Weet je moeder wel dat je nu bij de eerste hulp zit? Dat stelt hopelijk een beetje gerust (of niet, moeders kennende), ik hoop dat je snel geholpen wordt
Jeetje wat heb ik een luie dag, ik verveel me ook te pletter
Jeeeej ik heb net een podcastmicrofoon besteld!! Spannend!
Ja ze weet dat ik hier ben gelukkig, Thanks, hoop het ook maar het duurt echt lang.
Leuk! Over wat ga je een podcast maken? Of weet je dat nog niet concreet?
Beterschap
Godsamme wat heb ik een hekel aan ongesteld zijn
Gelukkig heet ze geen bijthart van haar achternaam
Ik zit echt knikkebollend tv te kijken. Gisteren lag ik om half 2 in bed. IK WORD OUD.
Aan de ene kant wil ik een advent kalender. Aan de andere kant heb ik geen geduld voor elke dag 1 vakje en gebruik ik toch niks van die 24 minis. En om nou 50/100 of meer zelfs uit te geven om mezelf “24” (lees 3 ) dagen zoet te houden…
Maar toch blijven twijfelen he haha.
ik vind het altijd zo stom dat het maar tot de 24e gaat want ik haat kerst en zou het veel fijner vinden als het tot de 31e zou gaan ivm oudjaar/nieuwjaar
wel een goede manier voor mij om niet geld aan ze uit te geven haha
Ik heb lekker pizza besteld en hoop dat hij snel bezorgd wordt want ik bestel altijd te laat, als ik al teveel trek heb.
Ja, want ze was natuurlijk echt een gedrocht
Jaa ik sleep dus altijd minis mee die ik dag een heel braaf gebruik en thats it hahaha.
We hebben loopbanden in de winkel. En daar gaan altijd kinderen op spelen, naar boven rennen op de band naar beneden etc. Nu weer dus ik vraag aan de moeder of ze ff tegen de kinderen wil zeggen dat dat gevaarlijk is en dat we het niet willen hebben. Genoeg mensen die op hun bek gaan op dat ding en het is gewoon niet veilig voor kinderen om op te klooien. Gaat ze in discussie, dat ze al negen zijn en wel begrijpen hoe het werkt blabla. Drie keer raden wat er een minuut later gebeurt. Zo’n kind op z’n muil. Ja sorry hoor daar kan ik echt geen medelijden mee hebben.
Mn nichtje is vanmiddag geboren en ze is zoooo lief