Wat je even kwijt wil #28

Gewoon met de trekker erheen

3 likes

Ik heb de Sugababes weer herontdekt en dan niet die profielsite.

9 likes

Ik heb een nieuw trui. En het is echt letterlijk net een dekentje. Heb de grootse maat maar ben wat afgevallen en nu is de grootste maat eigenlijk echt te groot. Maar ik wil m niet meer uit doen.

14 likes

Ik zit gewoon rustig een bananenbrood te bakken komt er ineens een ADE wandelfeestje?? langs. We wonen in het centrum aan een soort openbare binnentuin en ik zie echt 50 mensen wildplassen en coke snuiven, leuk blote billen tellen op de zaterdagmiddag :ok_hand:t2:

15 likes

Ik verveel me zo erg, ben soort van ziek en heb al m’n plannen gecanceld lig nu zielig op de bank maar heb YouTube al uitgekeken en heb m’n kast uitgezocht en nu weet ik niet meer wat ik moet doen

Monki

1 like

Loopt je betaling van Netflix via creditcard? Ik kreeg die mails ook toen mijn creditcard bijna verliep dus misschien toch even dubbelchecken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hm strange, nja dan zou ik het ook negeren. Als het niet meer werkt dan merk je het vanzelf :sweat_smile:

1 like

Ok update: we zijn de honden uitgebreid gaan uitlaten en daarna nog met de nieuwe pup naar de andere kant van de stad geweest want hij moet oefenen met in de tram zitten. Voor de vorm daar ook naar een dierenwinkel geweest (nog niet zo’n succes met die frummel) en nog even wat gedronken op een terrasje. Sowieso gaan we de laatste tijd vaker naar een ander stadsdeel en dat vind ik zo leuk! Andere winkeltjes en horeca. M’n weekendfomo is weer stil.

16 likes

Ik val altijd in een zwart gat als ik klaar ben met een serie. Dikke cliffhanger en nu??? Duurt altijd even voor ik weer een nieuwe heb gevonden he

3 likes

Oke eerste helft vd Joker zit erop. Weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Hij bouwt traag op. En ik kan alleen maar aan Hans Teeuwen denken.

3 likes

Ik heb vanavond een gesprek waar ik tegenop zie en ik ben misselijk van de zenuwen

Veel succes :heart:

1 like

Net naar Book of Mormon geweest, wat fantastisch!! Echt een aanrader.

Stonden buiten CarrĂ© ook “echte Mormonen” met een foldertje. Kon die zelfspot wel waarderen.

2 likes

Ik heb zin om te slapen maar ik moet nog een nacht ADE werken.

Succes !

1 like

Ik kan echt niet met mezelf. Vraagt iemand met een buitenlands accent of deze trein naar “bestemming” gaat en ik antwoord met Oui.

Ohja en ik zei vandaag perongeluk Si tegen een Nederlander
 ben net terug van vakantie maar al met de volgende bezig.

4 likes

Net voor het eerst Bridget Jones’s diary gezien en ik vond hem vrij suf :woman_shrugging:

1 like

Ik was echt hangry net. Kwam chagrijnig thuis na een veel te lange dag, met veel te weinig slaap, met veel omleidingen en auto’s met pech langs de weg. Heb een een half uur op bed gelegen, toen liggen zeiken tegen mij vriend over mijn kak dag en kak mensen. Ondertussen friet, bitterballen en frikandellen gemaakt en gegeten. Nu ben ik weer gelukkig en vrolijk.

8 likes

Ah ik heb precies hetzelfde? Ik had te hoge verwachtingen denk ik. Ik vond m best saai haha. Ik hou echt van disturbing films en geweld enzo maar ik vond het vrij lafjes.

2 likes