Wat je even kwijt wil #28

Ulg van die ouders die jou nog net niet doodwensen als je heel vriendelijk vraagt aan de kinderen of ze iets aub niet willen doen.

Ja en doen alsof ik gek ben. Heb haar maar niet aangekeken toen dat kind viel.

2 likes

Ik wil m’n haar laten verven, maar dat vind ik bij de kapper zoo duur. Morgen is de kappersschool open tot 19:30 dus ik hoop echt dat ze nog een plekje hebben :sweat_smile:

Hahahaha en ik mag hopen dat jij toen wel keihard hebt gelachen he???

4 likes

Gefeliciteerd!!! :heart::heart::heart:

1 like

Van 8.45 tot 18.30 van huis voor tenniscompetitie. 5-1 gewonnen en nu heeelemaal niets meer.

3 likes

Ga echt over een uur naar bed. Morgen trouwen (gewoon simpel, no biggie) en wil er wel een klein beetje uitgerust uitzien en zijn haha

56 likes

Aah toch gefeliciteerd alvast en een fijne dag!! :heart:

1 like

Waarom gaan alle sokken tegelijk kapot? Grr

Gefeliciteerd. Geniet van je dag morgen want hij vliegt voorbij. Vooral lekker veel kusjes geven aan je man.

1 like

Hij houdt niet van kusjes :joy: hij vroeg wel ā€œhoe gaan we morgen kussen?ā€.

We gaan trouwens alleen handtekening zetten en dan eind van de middag een borrel met familie en alleen beste vrienden.

9 likes

M’n wekker gaat morgen om 5:40… Leuk hoor, zo’n ā€œherfstvakantieā€

pleeeeease weet iemand hoe je die Memoji stickers uit je toetsenbord kan halen bij iPhone? Ik stuur te pas en te onpas (vooral het laatste) van die kut poppetjes

3 likes

Ik vroeg aan mijn vriend of hij een zak kikkers en muizen wilde meenemen. Komt hij hiermee aan

78 likes

Hahahaha ahhh

1 like

Hahaha ik vroeg aan m’n vriend ā€˜als ik je vraag om kikkers en muizen mee te nemen, wat neem je dan mee?’

ā€˜die dingen van Haribo, waarom?’ :joy:

Love de echte kikkers en muizen :heart:

9 likes

Ja, dat wil ik ook weten! Heb altijd de verkeerde en die vind ik echt niet lekker, terwijl die zachte heerlijk zijn.

Huh klopt dat niet dan? Zou ik ook gedaan hebben denk ik.

23 likes

Nee van die chocolaatjes met van dat witte spul erin voor bij kerst, die heten ā€˜kikkers & muizen’

3 likes

Haha nee ik moest zo hard lachen!

1 like