Ulg van die ouders die jou nog net niet doodwensen als je heel vriendelijk vraagt aan de kinderen of ze iets aub niet willen doen.
Ja en doen alsof ik gek ben. Heb haar maar niet aangekeken toen dat kind viel.
Ik wil mān haar laten verven, maar dat vind ik bij de kapper zoo duur. Morgen is de kappersschool open tot 19:30 dus ik hoop echt dat ze nog een plekje hebben
Hahahaha en ik mag hopen dat jij toen wel keihard hebt gelachen he???
Gefeliciteerd!!!
Van 8.45 tot 18.30 van huis voor tenniscompetitie. 5-1 gewonnen en nu heeelemaal niets meer.
Ga echt over een uur naar bed. Morgen trouwen (gewoon simpel, no biggie) en wil er wel een klein beetje uitgerust uitzien en zijn haha
Aah toch gefeliciteerd alvast en een fijne dag!!
Waarom gaan alle sokken tegelijk kapot? Grr
Gefeliciteerd. Geniet van je dag morgen want hij vliegt voorbij. Vooral lekker veel kusjes geven aan je man.
Hij houdt niet van kusjes hij vroeg wel āhoe gaan we morgen kussen?ā.
We gaan trouwens alleen handtekening zetten en dan eind van de middag een borrel met familie en alleen beste vrienden.
Mān wekker gaat morgen om 5:40⦠Leuk hoor, zoān āherfstvakantieā
pleeeeease weet iemand hoe je die Memoji stickers uit je toetsenbord kan halen bij iPhone? Ik stuur te pas en te onpas (vooral het laatste) van die kut poppetjes
Hahahaha ahhh
Hahaha ik vroeg aan mān vriend āals ik je vraag om kikkers en muizen mee te nemen, wat neem je dan mee?ā
ādie dingen van Haribo, waarom?ā
Love de echte kikkers en muizen
Ja, dat wil ik ook weten! Heb altijd de verkeerde en die vind ik echt niet lekker, terwijl die zachte heerlijk zijn.
Huh klopt dat niet dan? Zou ik ook gedaan hebben denk ik.
Nee van die chocolaatjes met van dat witte spul erin voor bij kerst, die heten ākikkers & muizenā
Haha nee ik moest zo hard lachen!