Wat je even kwijt wil #28

Volgens mij heb ik dit al eerder gepost maar ik vind jouw vogeltje ZO lief.

1 like

Ik heb niet echt geweldig contact met m’n opa en oma, maar hoorde vandaag dat er kanker is uitgezaaid in m’n opa z’n botten. Dat verklaart nu ook waarom hij niet meer kon lopen en elke keer in elkaar stortte… het doet me wel wat, maar ik kan het gevoel niet plaatsen en daardoor voel ik me raar …

2 likes

Ik ontdekte dat Pluk van de petteflat op netflix staat dus die ben ik aan het kijken - no shame
Maar die supermarkt man zit gewoon aan de drugs ofzo whaha. Elke keer neemt die een of andere thee en dan draait die door, love it

7 likes

Ieehhhh ik had Jesse van 90 days to wed aan de kassa hahah heb lekker niet laten merken dat ik wist wie hij was

Djessieee

17 likes

Ik ben zo vies gelukkig. Vandaag met mijn vriend op kraamvisite geweest bij zijn broer en vrouw en daarna samen uit eten geweest. Er is blijkbaar kermis in de stad dus gaan daar nu ook nog heen. Ik spat echt uit elkaar van verliefdheid bij deze gast, bah! Haha :roll_eyes:

29 likes

Eindelijk alle seizoenen van The Bridge gekeken. Ik begin bijna in het Deens te denken, na avond aan avond deze serie kijken. Het was prachtig maar ben ook opgelucht dat ik er klaar mee ben.

10 likes

Vandaag een tattoo laten zetten, hij is echt tof maar ben nu helemaal kapot. Zelfs lichtelijk niet lekker :slightly_frowning_face:

12 likes

Jaaaa, foto! Mag ook in het Show je tattoo(s) topic natuurlijk :smiley:

Hasselbraam thee! Daarvan wordt je weer even kind :sunglasses:

Groetjes een moeder van een jongetje van 3 en een tv die wel 100x pluk op repeat heeft gehad de afgelopen wekenšŸ™„

4 likes

Echt voldoening gehaald uit het werken vandaag! Tijd ging ook echt snel, van 13 tot 21 gewerkt als leidinggevende, drukste dag van de week en alleen maar als een kip rond zitten rennen. De collega’s van vandaag hebben ook goed door geknald, we hebben meer af gekregen dan ik had verwacht en echt lekker gewerkt samen

Nu chillmodus aan!

9 likes

Leuk! Ga je een hotelletje boeken?

Aaah klinkt heerlijk, geniet ervan alvast!

1 like

Kan daar helaas nog niet in! Zal daar een foto posten zodra het kan, is hier misschien niet heel handig. Het is in ieder geval een floral met peonies die de hele buitenkant van mijn onderarm bedekt :grin:

@Runnerlongs Thanks, doe ik! Lig ook al een uurtje te chillen in bed.

3 likes

Als je met Ryan air vliegt mag je als handbagage toch nog gewoon een normaal formaat rugzak meenemen toch? En dan max 10 kilo?

Volgens mij wel, maar je moet voor een trolley wel betalen!

Lieve moeder :smiley:

1 like

Aaaaaah gelukkig post je het 2 keer want anders had ik dit verhaal niet geleze!

Echt superlief en leuk va je moeder!
Het is je zo gegund he, echt plaatsvervangend trots op je :heart:

6 likes

Ik heb van die oordopjes van wax alleen mijn linkeroor is superklein en het blijft gewoon niet goed zitten? Terwijl je het dus zelf in een vorm kan kneden.

Ja dat wilde ik doen maar vind ik ook een beetje eng!

ā€˜Te koop wegens nie ophaling’ :joy::joy:

19 likes