Ik logeer weer ergens en ze had gevraagd of ik de vaatwasser pas na 23:00 aan wil zetten ivm het nachttarief maar eh nee? Ik ga om 22:00 slapen, doei
Omg ik dacht ahw wat lief dat hij van ieder een losse zak meeneemt ipv een mixâŠ
( ik hou niet zo van snoep haha )
Heeft hij geen timerfunctie? Anders idd gewoon doen als je naar bed gaat natuurlijk.
Ik wist ook niet precies wat er met kikkers en muizen bedoeld werd (na het googelen wel meteen) maar toen kwam ik via afbeeldingen op dit artikel
Alleen die van aldi en jamin naakt
Oh dat kan ik wel even bekijken ja! Ik zet hem pas morgen aan denk ik of zelfs overmorgen, maak niet zoveel afwas
Ooh nu ik een afbeelding zag herkende ik het, ik eet ze alleen niet en de haribosnoepjes wel weer haha.
Door jullie heb ik nu zin in snoep! Maar heb Mn collect & go bestelling voor deze week al geplaatst en ik durf dan niet nog eens de winkel binnen gaan om enkel een zakje snoep te kopen.
Bij iedereen groeit het gaatje van de tongpiercing heel snel dicht maar bij mij niet. Vind ik leuk want ik heb weer een piercingfase.
Mijn vriend zat vanmiddag te haten op het feit dat in games vrouwen vaak debiele armour aan hebben en seksistisch behandeld worden. Mannen bijvoorbeeld een compleet harnas en de vrouwelijke strijder die er zoân beetje in lingerie naast loopt of een harnas tot haar navel heeft en dan dâr tieten zo gigantisch omhooggepompt erboven uit. Niet zo handig natuurlijk als je moet vechten. Toen vertelde hij net heel blij dat hij expres âdie onderdrukte vrouwâ als character had gekozen. âIk zal ze weleens een poepie laten ruiken!!â En nu is 'ie allemaal mannen aan het afslachten yasss
Love dis guy, geen feministische indoctrinatie nodig in dit huis.
Iemand op Reddit zei daar laatst over âvrouwen zijn zo sterk die hebben die beschermende kleding helemaal niet nodigâ
Haha, ja zo kan je het ook bekijken! Al vrees ik dat dat toch iets te optimistisch gedacht is
Haha zeg ik altijd. Precies een nietszeggende reactie maar ik heb ook niet zoveel interesse in of te melden over (andermans) kinderen.
Heb echt een fijne dag gehad vandaag met mn zusje. Gewoon lekker chill thuis , niks bijzonders. Goed genoeg
Het is ook gewoon heel seksistisch maar wel fijn dat steeds meer mannen het doorhebben.
Pff ik heb er van de week een met hartjesogen naar een mannelijke cliënt van mijn leeftijd gestuurd, per ongeluk ook uiteraard. Schaamde me kapot.
Hebben ze wel eens nagekeken wat het verschil tussen nacht en dagtarief is? Ik zag laatst dat het bij mij echt 1 cent scheelt. Wat een gedoe voor 1 cent per uur.
Nee maar ze waren de vorige keer ook super gierig met gwl en wifi dus ik laat ze maar lekker
Ik ben net serieus uit bed opgestaan, aangekleed en naar buiten gegaan om te kijken of mijn koplampen van de auto wel echt uit waren. Conclusie: ze waren uit.
Ik keek net de film ELI op Netflix en dr was een stuk waar ik zĂł hard schrok dat ik ook echt gilde.
Mân vriend stond op dat moment in de keuken en heeft me vierkant uitgelachen.
4 uur later.