Nee heb ik ook niet gedaan. Heb het nummer ook geblokkeerd nadat ze me bleven pushen om dat nummer te bellen. Nee zij konden dat met geen mogelijkheid doen, moest ik zelf doen. Heb inderdaad ook gezegd dat ik dan m’n order wil cancellen en een refund wil, maar dan moet ik óók dat nummer bellen zeggen ze en dat ga ik gewoon niet doen. Heb het nummer dat ze me gaven ook gegoogled en lijkt niet van post nl. Staat op een lijst van overwegend irritante nummers maar ik kan geen verdere informatie erover vinden.
Goed dat je er niks mee gedaan hebt! Ik weet niet hoe Aliexpress daarmee is, maar kun je niet contact met hun opnemen (klantenservice oid) over deze verkoper? Dat deze praktijken een beetje gek zijn en dat ze misschien even na moeten gaan of dit wel goed gaat zo haha
De keren dat ik contact had met een ali express verkoper ging dat via berichten via de site, nooit via whatsapp. Order cancellen etc gaat ook via de site. Zou het niet vertrouwen.
Mijn vriend voelt zich al even niet zo lekker. Nu zoude. We vandaag naar familie gaan om de baby te bewonderen.
Hij voelt zich toch niet goed genoeg. Nu gaan we als het goed is volgende week.
Vind ik best wel heel erg jammer.
Lekker mega suf mijn verjaardag vieren: rondje hardlopen, vanmiddag naar een kerstshow in een tuincentrum (ik ben straks een maand weg dus ik móét nu wel!!) en vanavond komen opa en oma eten <3.
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Ik denk dat veel Amerikanen hem daarom zo heftig vinden. Het komt gewoon dicht bij de waarheid van sommige mensen.
Klinkt als een leuke dag! Gefeliciteerd!
Als je het zo jammer vindt, Kun je toch alleen gaan?
Vanmiddag komt mn zusje langs en gaan we disney kijken en pizza eten
Altijd als we naar de film gaan mag mijn vriend de film kiezen want mijn filmsmaak is echt heel slecht. Vandaag mag ik dan toch een keertje kiezen dus we gaan naar ‘Wat is dan liefde’.
Ik weet zelf ook dat dit een heel slecht idee is maar toch wil ik het.
Ik word net wakker en er staat een mega afwas op me te wachten. En ik weet nog dat ik gister dacht oh beter morgen want uitgerust blabla. Nou dat ik 's ochtends meer zin zou hebben in een mega afwas is dus een leugen die ik mezelf heel graag vertel.
Als het goed is krijgen we aankomende week eindelijk goed internet, kan ik dan al m’n series weer bij kijken Heb sinds begin juli niks meer gezien. Geen serie, film, niks. Doei social life, ik blijf elke avond thuis
Het is de zus van mijn vriend en is 2.5 uur rijden. Dus dat doe ik liever niet alleen. Nu gaan we volgend weekend.
Mijn schoonvader heeft de hele familie ons nieuwe adres gemaild / geappt (de man is zo trots) maar heeft mijn naam verkeerd gespeld nu krijgen we allemaal kaartjes met mijn naam verkeerd hahaha
Edit: we zijn 6 jaar samen en ik heb maar 3 letters.
Klopt het dat je bij een geregistreerd partnerschap twee getuigen mee moet nemen én een trouwboekje moet invullen?
Mijn vriend heeft het uitgezocht en ik wil niet zometeen ineens getrouwd zijn.
Getuigen klopt, trouwboekje kun je voor kiezen. (Of partnerschapsboekje heet het dan eigenlijk.)
Ah oke, gelukkig haha.
Joker
Ja dat vond ik ook! De transformatie kwam niet heel geloofwaardig over. Na het doden van die andere clown was hij opeens een heel ander persoon. Ik miste echt nog wat Arthur trekjes daarna.