Wat je even kwijt wil #28

Zenuwen? haha, alvast veel plezier en gefeliciteerd!

1 like

Kan niet slapen… again. En morgen gaat om half 7 de wekker en dit wetende wordt slapen steeds moeilijker he :sob:

Ik ben m nu ook aan t kijken, wanneer komt dat schrik moment? :yum:

1 like

Zondag met Lubach was lekker on point vanavond :ok_hand:

4 likes

Hahaha
Spoiler over de film ELI op Netflix;

waar hij een meisje door het glas ziet, daarna aan het einde van de gang en ze ineens achter hem staat. Fucking creepy!!!

Ohja het einde is echt een plottwist joh!

Oh ja dat heb ik net gezien hahah.
Ik ben nu net op de helft :smirk:

Schrok jij dr ook zo van? Ben benieuwd wat je voor de rest van de film vind!

Ik had de trailer gezien, daar zag je het ook in dus ik wist het al…

Ik ga nu de rest kijken :blush:

Ik had net bijna een Kitchen Aid gekocht. Was in de aanbieding, maar op het einde kwam er 4 euro aan extra verpakkingskosten bij en toen vond ik hem opeens te duur? Op dat bedrag is 4 euro niks, maar het hield me toch tegen.

2 likes

Mijn vakantie is over, alleen mijn middagslaapjesritme was nog niet over.
Ik heb morgen heel veel spijt.

1 like

Ik wilde om 12 uur slapen maar het is nu half 2??? Een bepaald boek is de schuldige. :relaxed:

1 like

Pfff, nou ik heb afscheid genomen van mijn vriend hier op reis en ik ben er echt down van :frowning: terug in Nederland zullen we wrs niet op deze manier afspreken, vanwege onze relaties :frowning: En ik ga graag alleen op reis, maar ik merk dat het ook super leuk is om alles wat je ervaart met iemand te delen.

Nu even down zijn in bad :stuck_out_tongue: en dan komt over 4 uur een super goede Duitse vriendin die ik al een tijd niet heb gezien!

3 likes

29 likes

Pff vannacht echt rot geslapen. Ook echt zo raar gedroomd, een combinatie van werk (kdv), expeditie robinsonkandidaten en kaas??? wtf.

Ik hoop zooo dat er 1 kind minder is vandaag, dan kan ik om 13.00 gaan ipv 17.00.

3 likes

De komende twee nachten slapen we in een traditioneel huisje op dikke dekens op de grond, haha. En ik mis die vriend nog steeds :frowning: het voelt altijd zo gek als je je eerste plek gaat verlaten op reis.

1 like

Het regent hier zo zo hard en ik heb geen regenjas of paraplu. Help :joy::joy:

Hoera, 3 uur geslapen en de werkweek begint weer :pensive:

1 like

Ik heb zo zo zo zo zo geen zin in deze week

Ik heb me voorgenomen om vanaf deze week weer echt met regelmaat te sporten. Dus ik wilde vanochtend hardlopen voor het werk, maar het regent zo hard :angry: Godzijdank heb ik een hometrainer thuis staan dus dan maar binnen fietsen en ondertussen Zondag met Lubach terug kijken :grin:

Ach nooo daar gaat ons koffietje in Queenstown! Goede reis terug! Ga je nog chillen in Sydney?

1 like