Wat je even kwijt wil #28

Onze dochter heeft gisteravond opgebiecht dat ze wat spulletjes had gejat van de bso. Omdat ze wel eens hebberig wordt. Ze voelde zich zo slecht!
Al een tijdje kwam ze ‘s avonds weer even uit bed om te plassen (wat ze voorheen nooit deed) dus we denken dat ze hier ook al best even tegenaan hikt.

Maar zo stoer dat ze het heeft verteld! Ze krijgt van ons ook wel straf. En hebben vanochtend de spulletjes teruggelegd. (Ja zonder dat iemand er vanaf weet maar wij voeden haar op en ze krijgt straf van ons en dat vinden wij voldoende omdat ze het zelf tegen ons gezegd heeft)

Maar ben best trots op haar. Ze kan alles zeggen tegen ons en dat blijkt!

76 likes

Nouja juist goed toch dat je gebruik maakt van Google ipv hier vragen :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik ga binnenkort voor het eerst alleen vliegen en vind het toch wel spannend/eng. Ik hou sowieso niet van vliegen en doe het ook nauwelijks, want ik ben altijd bang dat ik neerstort. Ook al is die kans heel klein :sweat_smile:

1 like

Altijd het vliegtuig eerst aanraken! Helpt tegen neerstorten. (Geloof ik heilig in hahaah) en voor de rest heb je als hey vliegtuig niet al te vol is inderdaad kans op lekker veel plaats voor jou alleen. Hoop dat je net zon fijne vlucht hebt als @Oprah .

3 likes

Gadver, ik word echt sip als ik naar buiten kijk.

Zoo ben eindelijk beter na een week griep, voel me bijna als herboren. Ook weer gaan sporten maar ik kan meteen helemaal niks meer help. Echt klote dat het zo snel inzakt als je even niet sport.

1 like

ik zit bij de garage te wachten terwijl m’n auto gekeurd wordt voor de APK. god sta me bij dat dit niet heel erg duur gaat worden aub

2 likes

Morgen is het een week geleden dat ik een heel leuk kennismakingsgesprek heb gehad bij een bepaalde organisatie. De vrouw waarmee ik het gesprek had gaf aan dat ze nog iets van zich zou laten horen omdat er op dat moment geen passende functie voor mij was. Het is een groot bedrijf waar mensen over het algemeen graag willen werken, dus denk dat ze best vaak mailtjes krijgen met of ze nog mensen zoeken etc. Ik wil er daarom zelf achteraan gaan om een beetje in het geheugen te blijven, maar wat is hiervoor een redelijke termijn? Morgen (dus als het een week geleden is) is wel iets te snel he?:thinking:

ben jij mascha

Nee ik ben Shaycarl. Sorry dat ik al een tijdje niks op youtube heb gezet.

4 likes

Ik duim voor je!

Minstens een maand. Misschien is er een andere manier om in het geheugen te blijven? Heb je niet iets inhoudelijks besproken waar je nog op terug zou kunnen komen? Bv. Een artikel dat je hebt gelezen en interessant voor hen kan zijn. Of iets in die richting.

1 like

Ik kreeg gister een sticker doorgestuurd met:

Rozen zijn rood, de sfeer is ver te zoeken. Ik houd niet van koude pannenkoeken.

Met dat hoofd van die mevrouw erbij. Ik lig al sindsdien in een deuk.

37 likes

Vandaag krijg ik de eerste reactie op de eerste opdracht voor m’n eerste opdrachtgever en IK VIND HET SPANNEND! Al m’n nagellak eraf gepulkt echt.

16 likes

wie heeft zin om m’n take-home tentamen te maken

1 like

Die pastor wil je toch gewoon een eeeenorme knal voor zn kutkop geven.

1 like

thanks!

volgens mij wordt het heel duur :sob: waren echt een aantal dingen niet goed. heb onder m’n auto gestaan en toen heeft de monteur alles aangewezen wat gemaakt moest worden en ik schrok er wel echt van… een paar kabeltjes hier en daar, remschijf die vernieuwd moet worden, de kabel van de handrem, een paar rubbers etc. ik word vanmiddag gebeld wat de kosten zijn en echt ik heb er buikpijn van :frowning:

This is not a drill: De zon komt hier door!

1 like

Ai, ik ga duimen voor je. Ik had een ‘kleine’ beurt vorige week en de remschijven/blokken moesten worden vervangen. Ben nu nog ziek van het bedrag.

Ik hoop dat het meevalt voor je.

Hmm nee dat niet, ze heeft wel een mogelijke functie voor me aangekaart maar zou daarvan ook nog even kijken wat de mogelijkheden zijn. Via via heb ik vernomen dat binnen een andere tak van het bedrijf (dan die waar deze vrouw bij hoorde, wel hetzelfde bedrijf en hetzelfde pand) binnenkort een functie vrijkomt. Zou het onbeleefd zijn daar naar te vragen, omdat ik dat niet van haar zelf heb gehoord?