Wat je even kwijt wil #28

Ik weet niet of ik hier altijd zou kunnen wonen, maar voor een weekend vind ik het wel heel leuk! En via airbnb zijn er dus veel te vinden, dan kan je het een keer uitproberen.

2 likes

op natuurhuisjes.nl stonden ook leuke exemplaren. :slight_smile:

2 likes

Je kunt dat regelen in een levenstestament en dat kan gewoon vanaf je 18e. Het is alleen nog steeds wel aan de arts om dat uit eindelijk af te wegen. In Nederland is een arts niet gebonden aan een document waarin staat dat jij dat wil. Je kunt het volgens mij ook bij je huisarts regelen.
Dat document draag je echter natuurlijk niet altijd bij je, dus wat meestal gebeurt is dat een naaste gevolmachtigd wordt om dit aan te kaarten bij de arts en die krijgt dan een kopie van dat levenstestament.

Ik kan me voorstellen dat het bij de huisarts gratis kan, een levenstestament kost wel wat, dus ik zou eerst de huisarts proberen.

1 like

Het is druuuuk bij de friettent :cry:

Even vergeten dat het tatta-etenstijd is.

4 likes

disclaimer: heel veel mensen vinden dit soort polls stom (WAnT KiEs gWn ZeLf) maar je hóéft niet te stemmen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik wil vanavond een cheatmeal, en I love McDonalds maar daar voor moet ik in totaal 20 min rijden (10 heen en 10 terug).
Heb ook minipizzaatjes in de vriezer; iets minder favoriet maar wel lekker en voordeel: hoef mijn huis niet uit.

Help mij kiezen.

  • Maccie
  • Pizza

0 stemmers

Het lijkt me dat mac dan al lauw is als je eenmaal thuis bent? Vooral bij patat vind ik lauw goor. En wat voor minipizza?

Jullie zullen me nu wel van het forum afgooien maar koude mcdonalds friet is echt mijn fave.

16 likes

Maccie for suuuure

Nah alleen als je het dan nog in appelmoes zou dopen zou je verbannen moeten worden. Dat was altijd een favoriet van een vriendin van me, echt een smerig gezicht.

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

Ik vind het echt fijn dat het 50/50 is

3 likes

Nee hoor valt mee, verwarming aan in de auto en goed de zak dichtvouwen (expert).
De stemmen gaan gelijk op!!! Ik wacht nog even op een duidelijke winnaar.

Minipizza salami (ik vind eigenlijk ook alleen salami lekker, ben niet zo van de pizza’s)

1 like

Ik niet!!!
Helpt niet :smiling_imp:

Ik wil je bannen over je emojigebruik in deze post.

Maar gelukkig voor iedereen ben ik machteloos op dit forum.

8 likes

Dan zou ik toch voor mac gaan. Ik denk dat je daar uiteindelijk blijer van wordt. :grin:

Ik ben zondagavond ziek geworden en ben nog wat verkouden (vriend overigens ook). Nu is de baby van mijn vriend zijn broer dinsdag op woensdagnacht geboren. We willen morgen op kraamvisite, is dat handig of kunnen we beter een paar dagen wachten?

Eerst maccie en als je dan vanavond weer honger hebt de minipizza.

3 likes

Wachten.

1 like

Wat is jullie ultieme fancy diner dat jullie zelf maken als er mensen op bezoek komen?

Ik ben echt inspiratieloos

In de nieuwe werkomgeving op het werk, kunnen we elkaar gifjes sturen. Ik heb daar vandaag veel lol om gehad :grin:

2 likes