Wat je even kwijt wil #28

Ik kan mijn badkamer niet gebruiken ivm lekkage dus heb bij mn vriend geslapen, maar ik voel me zo verrot. We hadden gisteravond ook ruzie en zijn bed ligt met een kuil. Enige voordeel is dat ik nu heb kunnen douchen maar had geloof ik ook gewoon buiten kunnen gaan staan. Mn gevoel van frisheid is gelijk weg door die regen.

En ik moet uit mn werk verf gaan kopen want t wordt mooi weer en dan schildert mn vader de voordeur. Ben benieuwd!

Dit weer :sob: en zo donker nog, ik wil ook niettt

2 likes

ik moet over tien minuten weg en ik lig nog in bed. goed begin van de dag dit :thumbsup:

7 likes

Het regent in m’n keuken

Ahh nooo wat kut! Kan er nog wel bij oo de maandagochtend :sweat:

1 like

Ik las even te snel, las nm dat hij zooo hard aan het zingen was met Ed Sheeran hahah.

1 like

Er zijn twee collega’s ziek. De oud stagiair en ik moeten nu de nieuwsuitzending vullen :joy: Help 2.0

1 like

Ik ben begonnen aan pll. Ik heb in een week tot seizoen 5 gekeken, denk er constant aan en vraag ook steeds aan mijn vriend wie a is. Hij kijkt de serie helemaal niet. Ik wil spoilers en antwoorden, maar ook niet. Ik droom er over en als er iets geks gebeurt in mijn leven denk ik dat het a is.

7 likes

Wat kut :sob: Succes en sterkte!

1 like

Werd wakker van een enorme crash, bleek de kat mijn glazen plantenbakken uit de hanger getikt te worden. Overal glas en aarde, bedankt kutkat.

Maar… de vraag: ben je verrot deze maandagochtend?

1 like

Een boek lezen in bed op maandagochtend, man wat een luxe

13 likes

Ik zit in de wachtkamer voor contactlenscontrole en besef me ineens dat ik dit nu zelf mag gaan betalen. Voorheen deden mn ouders dat altijd :sob:. Nadeel van volwassen worden haha.

1 like

Onze dochter heeft gisteravond opgebiecht dat ze wat spulletjes had gejat van de bso. Omdat ze wel eens hebberig wordt. Ze voelde zich zo slecht!
Al een tijdje kwam ze ‘s avonds weer even uit bed om te plassen (wat ze voorheen nooit deed) dus we denken dat ze hier ook al best even tegenaan hikt.

Maar zo stoer dat ze het heeft verteld! Ze krijgt van ons ook wel straf. En hebben vanochtend de spulletjes teruggelegd. (Ja zonder dat iemand er vanaf weet maar wij voeden haar op en ze krijgt straf van ons en dat vinden wij voldoende omdat ze het zelf tegen ons gezegd heeft)

Maar ben best trots op haar. Ze kan alles zeggen tegen ons en dat blijkt!

76 likes

Nouja juist goed toch dat je gebruik maakt van Google ipv hier vragen :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik krijg een vast contract! Yay!

92 likes

Ik ga binnenkort voor het eerst alleen vliegen en vind het toch wel spannend/eng. Ik hou sowieso niet van vliegen en doe het ook nauwelijks, want ik ben altijd bang dat ik neerstort. Ook al is die kans heel klein :sweat_smile:

1 like

Altijd het vliegtuig eerst aanraken! Helpt tegen neerstorten. (Geloof ik heilig in hahaah) en voor de rest heb je als hey vliegtuig niet al te vol is inderdaad kans op lekker veel plaats voor jou alleen. Hoop dat je net zon fijne vlucht hebt als @Oprah .

3 likes

Gadver, ik word echt sip als ik naar buiten kijk.

Zoo ben eindelijk beter na een week griep, voel me bijna als herboren. Ook weer gaan sporten maar ik kan meteen helemaal niks meer help. Echt klote dat het zo snel inzakt als je even niet sport.

1 like