Wat je even kwijt wil #28

Ik heb bij a1 gereserveerd. Waren goede recensies. Ken je dat?

Oke half uur later ik heb honger en 50/50 it is dus de pizza’s zitten in de oven #teamtijdbesparing #teamgeldbesparing

4 likes

De hangjongere die ik een paar jaar geleden een paar keer had opgevangen zocht vandaag contact met me om een keer wat te gaan drinken. Hij is nu meerderjarig en had het over een tentamenweek dus ik denk dat hij z’n best heeft gedaan zoals ik hoopte. Vind het zo zoet <3 had niet gedacht dat ie nog aan me zou denken.

Of hij wil me bestelen of seks met me, maar daar ga ik maar niet vanuit.

34 likes

Ik heb zo een event van m’n werk maar dat begint pas over anderhalf uur en ik was om 5 uur al vrij vandaag. Ik heb net even rustig door de stad gehobbeld en nu zit ik lekker bij de Burgertrut op m’n eten te wachten met thee en hele goede kruidkoek, ben zeer content :blush:

8 likes

Vervelend. Hoe kwam dit???

Omg neee, dit is zo rot he! Zet dat er van te voren bij!!

Ik had dat een tijd geleden ook: nette brief in het Engels gemaakt, na laten kijken door een vriendin, daarna nog samen door genomen en dingen verbeterd, blijkt dat je alleen maar een paar vragen moest beantwoorden

Plus dat ik mn hele CV in het Engels heb gezet en vervolgens er nooit meer iets van heb gehoord. Mailtje en belletje zijn ook nooit beantwoord.

(Was bij tonys chocolonely. Hoop dat ze dit lezen :rage::rage::rage:)

3 likes

Ik ga vanavond naar een biercantus.

Bucketlist materiaal.

10 likes

dit staat ook nog op mijn niet fysieke bucketlist maar ik kan niet adten dus idkkk

1 like

Vandaag een zitting van 4 uur bijgewoond, ben daardoor pas 19u thuis maar nu wel vakantie!

4 likes

Jaloers, vind dat altijd zo gezellig :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ken enkel de p-parkings. Maar misschien is die A1 parking wel een apart gedeelte aangezien je er kan reserveren.

Zou wel zeker tijdig vertrekken, want toen ik de eerste keer daarheen reed vond ik het niet geheel duidelijk aangegeven hoe je moest rijden.

Staat er een adres bij die parking?

Er zit hier een klant te wachten, en ik had even een seconde de tijd om Facebook te browsen. Speel ik ineens keihard deze video af :joy: Ik deed maar alsof ik gek was haha.

10 likes

Yesss vakantie! Ik ga ook de app van mijn werk verwijderen zodat ik niet op het rooster kan kijken etc. En ook de groesapp op stil

7 likes

Bij rtl boulevaard zingt Gert (van Samson) een liedje met jan smith enzo. Maar ik kan alleen maar een soort Samson Rock er in horen.

4 likes

Hij reed op een strook die al een paar honderd meter moest invoegen op de andere baan en hij reed al op het verdrijvingsvlak en wilde toen voor mij invoegen maar ik liet hem er niet tussen.

2 likes

Klinkt wel lekker zo

4 likes

Nu onderweg naar het thermaalbad om nog even lekker te zwemmen :heart_eyes:

2 likes

Was vergeten te eten :sweat_smile: en opeens is het 8 uur haha.

1 like

Wou dat ik jou was xoxo de student in mij

1 like

Ik heb de eerste cursus van mn traineeship gehaald joepieee. Nu onderweg naar huis vd borrel en heb nog niet gegeten oeps. En straks weer verder borrelen met een vriendin.

@Fukaeri hoe ging je presentatie?

24 likes