Kut ik wilde een was draaien heb ik hem per ongeluk direct op 8 min centrifugeren gezet, terwijl die kleren gewoon nog droog ziin.
Vooral zo in en in gemeen. Die anderen vond ik opzich wel Louis oke te woord staan. Ik had me echtniet kunnen inhouden. Werd er agressief van. Oh mooi, die pastor is al overleden in 2014.
Ik had vandaag eigenlijk een cursus van mijn werk maar dat had mijn leidinggevende niet op mijn rooster gezet en zag pas gisteravond een of ander briefje hangen op kantoor met de data en tijden van die cursus en hoewel ik vandaag niks nuttigs te doen heb, heb ik net gedaan alsof ik dat niet gezien heb. Feels good
godver 475eu
en of ik nog de olie wilde laten verversen. was niet noodzakelijk voor de keuring. eh nee bedankt. als jullie me zoeken, ik zit te huilen in een hoekje
Daarom heb ik een auto via Private lease. Nieuwe auto. Rijdt zuinig. Nooit gedoe. Elke maand vast bedrag.
Zit ik helemaal opgetut (voor m’n date) nog even op de rand van m’n bed het forum te lezen. Moet ik zo lachen om een bericht dat m’n mascara doorloopt. Life is fun with you guys.
Misschien met canva.com ? Weet het zelf ook niet zeker, maar heb die site weleens voorbij zien komen voor presentaties en papers.
Waar gaat het over?
Je kan dit ook in Powerpoint doen en dan als pdf exporteren! Handig met uitgaande links etc. Je kunt de dia’s namelijk ook gewoon staand opmaken
haha heel specifiek maar ~~ global urban crime patterns ~~
Oh, shit. Mijn duim-skills zijn niet meer wat het geweest is.
Hahahahah. Nope. Wijzig het naar Madurodam crime patterns en ik regel het voor je
In principe is private lease altijd duurder.
Alleen als je echt niet tegen onverwachte kosten kan is het handig.
nou ben nu wel heel benieuwd!!!
fijn voor jou! is niet voor iedereen een optie
weet je niet! misschien was het wel 1000eu geweest als jij niet voor me geduimd had
Buh na 1,5 jaar durf ik eindelijk naar de dokter te gaan voor een menstruatie-dingetje, maar ben zo bang dat er een eendenbek aan te pas moet komen.
Zit nu in de wachtkamer. Weet niet meer of ik nu 10 voor of 10 over de afspraak had.
Succes! Weet niet of het voor jou fijner zou zijn, maar ik vraag sinds een aantal jaar om een kleine(re) eendenbek. Dat scheelt bij mij altijd wel.
Oh, thanks! Ik heb het nog nooit eerder gehad, maar hoor er altijd spookverhalen over. Zal er zo miss om vragen haha.
Oh het is eventueel je eerste keer! Zou zeker een kleine vragen dan ja. Maar misschien is het wel niet nodig, dat hoop ik voor je! En zo wel, is het gelukkig relatief snel voorbij.
Ik las het meer als een tip (die inderdaad niet voor iedereen haalbaar/gunstig is) maar dan een beetje onhandig verwoord