Wat je even kwijt wil #28

Ik wou nog even tegen je zeggen dat ik vind dat je het hartstikke leuk deed op tv. :heart: Ik vond het ook zo grappig want ik klikte gewoon een random aflevering aan en ik dacht echt wtf ik ken haar ergens van maar kon het toen niet plaatsen. :laughing:

1 like

Nee, ik zei dat ik hetzelfde wilde als de vorige keren.
Ik kwam bij haar nadat een andere kapper mijn hele haar vol laagjes had geknipt en ik zo stom was geweest hem te vertrouwen.
De nieuwe kapper had waarschijnlijk onthouden dat er wat laagjes in zaten. Ik heb het zelf ook helemaal niet in de gaten gehad.
Mijn man vind het wel heel mooi, maar ik baal zo erg.

Waar zit je? Bij tele2 is dat maar een euro meer. Maar daar heb je niet zoveel aan dan denk ik.

1 like

Is het een oplossing om het korter te laten knippen? Misschien kan je op die manier wat lagen ‘wegwerken’?

Hoofdpijn… en ik moet nog koken, heb eigenlijk meer zin in een tosti, ofja om gewoon lui te zijn :sweat_smile: maar ik mag van mezelf niet cheaten vandaag :joy:

Nee, dat wordt te kort.
Moet het helaas gewoon weer uitzitten.

Vervelend, hoop dat het supersnel weer aangroeit!

1 like

Mag ik al slapen?

2 likes

Waarom is het altijd zo intens kut om je vader verdrietig te zien. Van mijn moeder kan ik het hebben, maar als m’n vader jankt moet ik ook.

Ik heb sinds gister ineens gigantisch pijn in m’n knie. Lopen gaat slecht, er op leunen doet pijn en trap op lopen gaat helemaal niet.

Maar het stomme is, ik heb niks gedaan? Ik had het gewoon ineens?

:face_with_raised_eyebrow::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

Omdat papa’s superhelden zijn en als die huilen dan is het menens…

19 likes

dit :heart::heart::heart::heart:

Ik weet niet waar dit thuis zou horen maar ik wil het kwijt. Deze week heb ik 2 keer meegemaakt dat mensen hardop en duidelijk om hulp vroegen en ik vind dat zo knap.
En eentje kan ik gelukkig supergoed helpen!

Samenvatting

Vorig jaar heeft een stel de kroeg op de hoek in mijn straat overgenomen. Was een louche tent waar het naar witwassing rook maar dat zullen we nooit zeker weten verder. We waren dus blij dat er eindelijk iets leuks in kwam! In ieder geval, die jongen zou de keuken en bediening doen (is nu eetcafe) en z’n vriendin, zonder ervaring, front of house en marketing. Vriendin bleek horeca stom te vinden en vond het ook niet chill dat vriendlief dag in dag uit daar stond en nooit meer ergens tijd voor had. Relatie over en uit dus.
Het eetcafe loopt nog niet super want het is een lastige plek, er is een keer ingebroken en van de zomer een raam ingegooid.
Maar die jongen ploetert heldhaftig door en het gaat steeds beter. Het is een lieve schat en we zitten er vaak, mijn vriend helpt ook wel eens met klusjes en dergelijke, ik maak sowieso bijna dagelijks een praatje want ik loop er altijd langs met de hondjes.
Nou vraagt hij dit weekend ineens schoorvoetend of we misschien de komende tijd zo af en toe even een paar uurtjes achter de bar willen staan, zodat hij kan uitrusten of naar familie kan. Personeel kan hij alleen echt betalen op drukke avonden, maar juist de rustige avonden vallen hem zwaar dus hij heeft al z’n moed bij elkaar geraapt en wat vrienden gevraagd, en ons dus.

Ik ben vanmiddag bij hem geweest om even wat uurtjes in te plannen en ik vond het echt naar om te horen hoe die droom van een stel om samen zoiets te starten zo’n deceptie word, en die arme gast nu elke dag daar in z’n eentje keihard z’n best staat te doen. Hij heeft duidelijk rust nodig en ik ben blij dat we kunnen helpen.

De komende weken ga ik dus zo af en toe lekker kroegje spelen, de hond mag mee en iedereen is uitgenodigd! Amsterdam West, ik moet nog even leren tappen dus proefkonijnen gezocht :biggrin:

112 likes

Absolutemente nò ! Je vriend is een lul die beter had moeten nadenken.

4 likes

Wat lief!! Is 1 van die avonden misschien een maandag?

1 like

Wat ontzettend lief van je! Vind het altijd fijn om te lezen dat er nog mensen zijn die zomaar aardige dingen doen voor een ander. Was graag langs gekomen maar Amsterdam is wel een eind voor me.

3 likes

Geen ervaring met coma patiënten, maar wel andere patiëntengroepen. Via een neusmaagsonde neem ik aan dat ze de medicatie geven als het niet intraveneus gaat. Ik kan me ook voorstellen dat coma patiënten daar over gevoed worden aangezien totaal parenterale voeding (voeding via de bloedbaan) niet altijd wenselijk is.

2 likes

Heeft ziggo internet een storing? Of ligt het weer aan mijn fucking modem en/of fucking huis

Helaas! Donderdag en zondag, vanaf 20:00 tot sluit aka whenever. Voor de overige geinteresseerden: Cafe Landlust, Willem de Zwijgerlaan 333.

Harry de Centenbak is ook aanwezig!

72 likes

Ik heb ook Ziggo en geen storing. Misschien is het lokaal? Ik woon in Nieuw.egein.