Wat je even kwijt wil #28

Private lease is onder aan de streep vaak duurder, je kan niet zomaar onder je contract uit als het financieel ff tegenzit en daarnaast telt private lease mee als je een hypotheek wilt aanvragen. Het is dus zeker voor veel mensen niet de juiste manier.

3 likes

Pff ik heb het idee dat het ĂŒberhaupt niet licht is geweest vandaag

4 likes

Één van mijn beste vriendinnen heeft sinds kort lipfillers en ik merk dat ik mijn lippen daardoor een beetje stom vind, wat ik echt niet okĂ© vind. Nu heb ik een foto van mezelf gemaakt waarop ik mijn bovenlip volledig laat verdwijnen, en het werkt supergoed om ernaar te kijken en weer blij te zijn met mijn natuurlijke lippen. Ik voel me echt een idioot met die foto op mijn telefoon maar hey, goedkoper (en beter voor mijn persoonlijke mentale gesteldheid) dan fillers!

Prachtige close-up voor als je me wilt uitlachen!

Hahaha

32 likes

Ik deed vroeger ook weleens mijn tong over mijn bovenlip om te kijken hoe (overdreven) dikke lippen me stonden. Dat werkt ook heel goed :joy:

1 like

Godver, ik was eindelijk die afschuwelijke laagjes in mijn haar kwijt na een half jaar uitgroeien en nu heeft de kapper ze er toch weer ingeknipt :tired_face:
Laagjes staan mij echt niet, je ziet nu weer allemaal van die aparte plukken haar en de onderste laag is heel dun en ik heb van die weerborstels waardoor links en rechts een andere kant op staan.
Ik voel me zo lelijk en nou duurt het weer maanden voor ik hier vanaf ben :sob:

Heb je niet van te voren gezegd dat je geen laagjes wil?

Mijn sleutel van kantoor doet het niet. Kom nu dus niet eens binnen om spullen op te halen. Heel handig :expressionless:

Je kan bij heel veel providers per maand opzeggen, dus je kan gewoon een abonnement kiezen wat dat heeft. Als je niks doet verlengt ie gewoon automatisch, dan hou je gewoon hetzelfde abonnement waarschijnlijk. Je kan ook opzeggen en naar een andere provider die een sim only heeft die je wel fijn vindt, maar opzeggen moet best vroeg/snel dus ik weet niet of een maand van te voren genoeg is

1 like

Ik wou nog even tegen je zeggen dat ik vind dat je het hartstikke leuk deed op tv. :heart: Ik vond het ook zo grappig want ik klikte gewoon een random aflevering aan en ik dacht echt wtf ik ken haar ergens van maar kon het toen niet plaatsen. :laughing:

1 like

Nee, ik zei dat ik hetzelfde wilde als de vorige keren.
Ik kwam bij haar nadat een andere kapper mijn hele haar vol laagjes had geknipt en ik zo stom was geweest hem te vertrouwen.
De nieuwe kapper had waarschijnlijk onthouden dat er wat laagjes in zaten. Ik heb het zelf ook helemaal niet in de gaten gehad.
Mijn man vind het wel heel mooi, maar ik baal zo erg.

Waar zit je? Bij tele2 is dat maar een euro meer. Maar daar heb je niet zoveel aan dan denk ik.

1 like

Is het een oplossing om het korter te laten knippen? Misschien kan je op die manier wat lagen ‘wegwerken’?

Hoofdpijn
 en ik moet nog koken, heb eigenlijk meer zin in een tosti, ofja om gewoon lui te zijn :sweat_smile: maar ik mag van mezelf niet cheaten vandaag :joy:

Nee, dat wordt te kort.
Moet het helaas gewoon weer uitzitten.

Vervelend, hoop dat het supersnel weer aangroeit!

1 like

Mag ik al slapen?

2 likes

Waarom is het altijd zo intens kut om je vader verdrietig te zien. Van mijn moeder kan ik het hebben, maar als m’n vader jankt moet ik ook.

Ik heb sinds gister ineens gigantisch pijn in m’n knie. Lopen gaat slecht, er op leunen doet pijn en trap op lopen gaat helemaal niet.

Maar het stomme is, ik heb niks gedaan? Ik had het gewoon ineens?

:face_with_raised_eyebrow::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

Omdat papa’s superhelden zijn en als die huilen dan is het menens

19 likes

dit :heart::heart::heart::heart: