Hier gelukkig ook geen storing
Je abbonnement wordt dan omgezet in een maandelijks opzegbaar sim only abonnement en je betaalt alleen voor je bundels. Als je tevreden bent over je bundels zou ik het gewoon zo laten.
Ik heb hem in spanje ook gezien. Totaal ander mens totaal andere taal. Even kut
Ik krijg al de kriebels als ik de naam lees.
Iemand die in de buurt een Tuinland heeft? Is de kerstafdeling al klaar? Ik ga donderdag naar Zwolle en wil graag een nieuwe boominrichting shoppen haha. Over een maand wil ik 'm hebben staan.

Jeeeej! Ik zit een jaar op dit forum 
Gefeliciteerd met deze mijlpaal 
Ik heb geen Tuinland in de buurt maar 2,5 week geleden waren de tuincentra bij mij in de buurt al aan het opbouwen dus de kans is groot dat ze het daar ook al hebben.
Thanks ben in de zevende hemel
Whahaha val ik ff door de mand
Ik was net naar een bijeenkomst over wat kan duurzamer op de universiteit/het stimuren ervan, denk recyclen, energie, water verbruik etc. (uk en dus ook veel campus accomodatie voor eerstejaars) en iemand vertelde daar dat mensen een uber nemen voor afstanden die minder dan vijf minuten lopen zijn. Nou zal dat wel de meer uitzondering zijn, maar ook voor 10 minuten is relatief veel een uber nemen normaal. Naast duurzaamheid en dat het met wachten waarschijnlijk meer tijd kost, voelde ik ook heel erg mijn Nederlandse zuinigheid van hoe ga je hier geld aan uitgeven. (Nu is het natuurlijk een kleine minderheid van studenten die dit doet, maar ik zie best wat ubers de hele dag door op campus rijden.)
Dus ik kijk nu iets raars. Cultuurshock ofzo. Staan ze op schiphol zegt die vrouw misschien gaan we wel naar being. (Ze bedoelt beijingā¦) maar nee ze gaan naar de fillipijnen. Vraagt die man of dat buiten europa ligt.
Ik denk dat een rondje buiten het Turkse resort al cultuur shock genoeg is voor hun.
Ik had het zoo koud, en ik weet hoe hier over de zonnebank wordt gedacht maar dat vind ik dan ook weer niet voor niets ZO overdreven. Ik ga ong. 3/4 keer per jaar en ik moet wel zeggen dat ik er dan eerder spijt van heb dan blij dan ben daarna haaaaha. Ik ging maar 10 min. Heel chill. Maar mn hoofd lijkt alsof ik 3 weken in Rio heb lopen bakken. Omg. Maar hopelijk trekt het bij. Ben iig wel lekker warm en rustig. 
Ik woon in blar.icum en hij doet t nu nog niet⦠Tv doet t wel maar ik wel netflixen 

Ik kijk zooooo een slechte film op Netflix
maar ook gewoon te slecht om af te zetten.
Welke film? Ik heb niks te doen en morgen vrij dus weiger al naar bed te gaan haha
First Kiss (Nederlandse film dus slecht acteerwerk gegarandeerd)
Hahaha, oei, ik weiger uit principe altijd al Nederlandse films te kijken omdat ze zo vaak zo slecht zijn haha
Hahah hij is ook slecht. En cheesy, en slecht, en stiekem ook wel grappig, en akward.
Was daar 3 weken geleden en toen waren ze al druk aan het inrichten en opbouwen!