Wat je even kwijt wil #28

Leuk! Ga je een hotelletje boeken?

Ja! Al een keer eerder gedaan en dat deed me echt goed. Maar nu wil ik roomservice bestellen haha. De vorige keer was ik er direct toen je kon inchecken en dat kan nu bij beide opties niet qua tijd. Dus ik ga of rond 18 uur of rond 16.

1 like

Aaah klinkt heerlijk, geniet ervan alvast!

1 like

Dankje!

Kan daar helaas nog niet in! Zal daar een foto posten zodra het kan, is hier misschien niet heel handig. Het is in ieder geval een floral met peonies die de hele buitenkant van mijn onderarm bedekt :grin:

@Runnerlongs Thanks, doe ik! Lig ook al een uurtje te chillen in bed.

3 likes

Als je met Ryan air vliegt mag je als handbagage toch nog gewoon een normaal formaat rugzak meenemen toch? En dan max 10 kilo?

Volgens mij wel, maar je moet voor een trolley wel betalen!

Lieve moeder :smiley:

1 like

Post je het toch nog een keer?!

Aahhh dat is ook heel leuk! Toffe moeder!

1 like

Aaaaaah gelukkig post je het 2 keer want anders had ik dit verhaal niet geleze!

Echt superlief en leuk va je moeder!
Het is je zo gegund he, echt plaatsvervangend trots op je :heart:

6 likes

Ik heb van die oordopjes van wax alleen mijn linkeroor is superklein en het blijft gewoon niet goed zitten? Terwijl je het dus zelf in een vorm kan kneden.

Ja dat wilde ik doen maar vind ik ook een beetje eng!

‘Te koop wegens nie ophaling’ :joy::joy:

19 likes

Heb nog niet geboekt maar vond tickets voor januari die goedkoop zijn. Maar eerst eens meten hoe groot Mn rugzak is :sweat_smile:

Dit is toch schattig hahahahaha

Ik ben echt zo’n doos die echt kan genieten van Mindfuck op tv. Ik heb echt een zwak voor Victor en gil echt half jaar de tv bij elke mindfuck.

1 like

Heb me net opgemaakt terwijl ik dat clown deuntje na zat te doen want het is gewoon voor een bootycall maarja :clown_face:

3 likes

Ik heb net in mijn eentje een paar afleveringen van de 12 van Oldenheim gekeken en heb nu echt zo’n onheilspellend gevoel. Ga nog maar even kattenfilmpjes kijken voordat ik ga slapen.

2 likes

Grrrr ik was zo moe vandaag en nu kan ik niet slapen. En mn bovenburen maken weer eens lawaai :rage: Vanmorgen begonnen ze ook al om half 9 met boren. Lijkt wel alsof ze altijd aan het klussen zijn.