Wat je even kwijt wil #28

M’n knie is niet leuk meer nu. Heb der een drukverband op gedaan, nu maar hopen dat het morgen beter gaat anders moet ik maar even naar de dokter :worried:

Ik vond mijn huid altijd zo stinken na de zonnebank…

Au shit. Misschien sowieso maar even naar de dokter morgen, kan geen kwaad toch :heart:

Ja maar het is ineens gekomen dus ik hoop dat t ook “ineens” weer weg is :yum:

1 like

Mijn/de hond van mijn ouders komt woensdag en daar heb ik dus totaal geen zin in. Hij is super lief maar maakt een enorme teringzooi van mijn huis. En het grootste probleem is eigenlijk dat ik dagdiensten heb deze week en zie er er tegenop dat ik hem moet uitlaten om 5:30.

Ja ik denk van die oude zonnebanken wel. Dit was zo’n halve robot met airco, muziek, temperatuur, sproeier, alles kon je instellen. Maar ik denk wel dat ik weet wat je daarmee bedoeld ja. Ben er wel weer ff klaar mee. Vond het wel heel chill om eronder te liggen juist. Viel bijna in slaap.

1 like

Hahaha klinkt als een goeie theorie :joy::joy:
Ik hoop het ook voor je, maar zo niet dan ga je naar de dokter. Afgesproken :sweat_smile::joy::joy::joy::joy::joy::see_no_evil:

Ik ga woensdag naar slagharen, als ik niet mee kan omdat ik te veel pijn heb ga ik naar de dokter :v:t2:

1 like

Goedzo :kissing_heart:

Ahh :frowning:

Knuffel :heart::heart::heart:

1 like

ik kan een bepaald door roosteroverlap aankomend blok niet volgen wat m’n hele ‘jaarschema’ verpest en ik nu in m’n tweede semester 75 studiepunten zou moeten halen :’(

Het is half 12, ik lig in bed nintendogs te spelen met een kom left over spaghetti en mijn vriend ligt naast me pokemon te spelen met kipnuggets. Genieten dit

25 likes

Aaah oke dan snap ik het.
Zonde! Volgende keer gewoon aangeven dat je geen laagjes wilt :slight_smile:

1 like

Oh dat is zo kut… Kunnen ze geen uitzondering maken op aanwezigheidsplicht voor je oid?

Nope… Is ook wel begrijpelijk gezien de specifieke vakken maar oei, wordt wel even afspraak maken met de studieadviseurs haha. Heb echt geen overzicht meer over die puzzel.

Ah ja… rot wel. Zeker even langs de studieadviseur gaan, die kunnen je vast verder helpen en in elkg eval weer helpen het overzicht krijgen!
Ik vind het ook altijd zo stom dat je je hele studieplanning maakt terwijl je echt totaal geen idee hebt van het rooster? Daardoor klopt er soms geen bal van

1 like

Haha nee precies inderdaad, soms zijn bepaalde dingen gewoon niet mogelijk en dan nog voelt het als je eigen schuld. Heb het ook wel op mezelf afgeroepen door 2 studies te doen maar vind het idee dat ik nog langer dan nodig bezig ga zijn niet zo leuk.

1 like

Dank voor deze post! Lag al in bed en realiseerde me hierdoor dat mijn avondeten voor morgen ook nog buiten de koelkast stond.

1 like

Ik gleed vanochtend van de trap in de bus af, en had al het idee dat ik flink beurs was. Nou tering zeg, kom net thuis en kan eindelijk in de spiegel kijken. Flinke blauwe plek op m’n rug en echt de meest intens dieppaarse blauwe plek die ik ooit heb gezien op m’n billen van toch wel zeker 15 centimeter? En dan was ik vanavond ook nog bij een concert waar ik wel lekker de pit in ben geweest, wil echt niet weten hoe ik me morgenochtend voel :joy:

3 likes

Ah ik zou ook naar dat concert gaan maar tentamens :(( hoorde dat t heel tof was en nu baal ik