Wat je even kwijt wil #28

Dus ik kijk nu iets raars. Cultuurshock ofzo. Staan ze op schiphol zegt die vrouw misschien gaan we wel naar being. (Ze bedoelt beijing…) maar nee ze gaan naar de fillipijnen. Vraagt die man of dat buiten europa ligt.

Ik denk dat een rondje buiten het Turkse resort al cultuur shock genoeg is voor hun.

9 likes

Ik had het zoo koud, en ik weet hoe hier over de zonnebank wordt gedacht maar dat vind ik dan ook weer niet voor niets ZO overdreven. Ik ga ong. 3/4 keer per jaar en ik moet wel zeggen dat ik er dan eerder spijt van heb dan blij dan ben daarna haaaaha. Ik ging maar 10 min. Heel chill. Maar mn hoofd lijkt alsof ik 3 weken in Rio heb lopen bakken. Omg. Maar hopelijk trekt het bij. Ben iig wel lekker warm en rustig. :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik woon in blar.icum en hij doet t nu nog niet… Tv doet t wel maar ik wel netflixen :joy::woman_shrugging:

Ik kijk zooooo een slechte film op Netflix :rofl: maar ook gewoon te slecht om af te zetten.

Welke film? Ik heb niks te doen en morgen vrij dus weiger al naar bed te gaan haha

First Kiss (Nederlandse film dus slecht acteerwerk gegarandeerd)

2 likes

Hahaha, oei, ik weiger uit principe altijd al Nederlandse films te kijken omdat ze zo vaak zo slecht zijn haha

1 like

Hahah hij is ook slecht. En cheesy, en slecht, en stiekem ook wel grappig, en akward.

1 like

Was daar 3 weken geleden en toen waren ze al druk aan het inrichten en opbouwen!

1 like

M’n knie is niet leuk meer nu. Heb der een drukverband op gedaan, nu maar hopen dat het morgen beter gaat anders moet ik maar even naar de dokter :worried:

Ik vond mijn huid altijd zo stinken na de zonnebank…

Au shit. Misschien sowieso maar even naar de dokter morgen, kan geen kwaad toch :heart:

Ja maar het is ineens gekomen dus ik hoop dat t ook “ineens” weer weg is :yum:

1 like

Mijn/de hond van mijn ouders komt woensdag en daar heb ik dus totaal geen zin in. Hij is super lief maar maakt een enorme teringzooi van mijn huis. En het grootste probleem is eigenlijk dat ik dagdiensten heb deze week en zie er er tegenop dat ik hem moet uitlaten om 5:30.

Ja ik denk van die oude zonnebanken wel. Dit was zo’n halve robot met airco, muziek, temperatuur, sproeier, alles kon je instellen. Maar ik denk wel dat ik weet wat je daarmee bedoeld ja. Ben er wel weer ff klaar mee. Vond het wel heel chill om eronder te liggen juist. Viel bijna in slaap.

1 like

Hahaha klinkt als een goeie theorie :joy::joy:
Ik hoop het ook voor je, maar zo niet dan ga je naar de dokter. Afgesproken :sweat_smile::joy::joy::joy::joy::joy::see_no_evil:

Ik ga woensdag naar slagharen, als ik niet mee kan omdat ik te veel pijn heb ga ik naar de dokter :v:t2:

1 like

Goedzo :kissing_heart:

Ahh :frowning:

Knuffel :heart::heart::heart:

1 like

ik kan een bepaald door roosteroverlap aankomend blok niet volgen wat m’n hele ‘jaarschema’ verpest en ik nu in m’n tweede semester 75 studiepunten zou moeten halen :’(