Wat je even kwijt wil #28

Het is half 12, ik lig in bed nintendogs te spelen met een kom left over spaghetti en mijn vriend ligt naast me pokemon te spelen met kipnuggets. Genieten dit

25 likes

Aaah oke dan snap ik het.
Zonde! Volgende keer gewoon aangeven dat je geen laagjes wilt :slight_smile:

1 like

Oh dat is zo kut
 Kunnen ze geen uitzondering maken op aanwezigheidsplicht voor je oid?

Nope
 Is ook wel begrijpelijk gezien de specifieke vakken maar oei, wordt wel even afspraak maken met de studieadviseurs haha. Heb echt geen overzicht meer over die puzzel.

Ah ja
 rot wel. Zeker even langs de studieadviseur gaan, die kunnen je vast verder helpen en in elkg eval weer helpen het overzicht krijgen!
Ik vind het ook altijd zo stom dat je je hele studieplanning maakt terwijl je echt totaal geen idee hebt van het rooster? Daardoor klopt er soms geen bal van

1 like

Haha nee precies inderdaad, soms zijn bepaalde dingen gewoon niet mogelijk en dan nog voelt het als je eigen schuld. Heb het ook wel op mezelf afgeroepen door 2 studies te doen maar vind het idee dat ik nog langer dan nodig bezig ga zijn niet zo leuk.

1 like

Dank voor deze post! Lag al in bed en realiseerde me hierdoor dat mijn avondeten voor morgen ook nog buiten de koelkast stond.

1 like

Ik gleed vanochtend van de trap in de bus af, en had al het idee dat ik flink beurs was. Nou tering zeg, kom net thuis en kan eindelijk in de spiegel kijken. Flinke blauwe plek op m’n rug en echt de meest intens dieppaarse blauwe plek die ik ooit heb gezien op m’n billen van toch wel zeker 15 centimeter? En dan was ik vanavond ook nog bij een concert waar ik wel lekker de pit in ben geweest, wil echt niet weten hoe ik me morgenochtend voel :joy:

3 likes

Ah ik zou ook naar dat concert gaan maar tentamens :(( hoorde dat t heel tof was en nu baal ik

Ah, dit klinkt echt zo oneerlijk! Zeker als je dan ook nog eens net krap zit :frowning:

1 like

Als ik op dit forum een beetje “uitgelezen” ben dan ga ik naar de sites van cynthia en serena.
Maar bij die laatste denk ik nog altijd “beutylab”

3 likes

Kwam er gisterenavond achter dat ik ben vergeten een sollicitatiegesprek om 8.30 vanochtend af te zeggen dus nu al in de trein terwijl ik helemaal geen interesse meer heb in die functie. Hoezo ben ik zo?

2 likes

Ik heb laatst 6 weken in een logeerhuis geslapen en ik mocht de fiets gebruiken. In die zes weken is de trap-as kapot gegaan en de band lek. De huiseigenaren hebben dat gewoon betaald voor me. Nu slaap ik er weer een week en de band is WEER lek. Wat zouden jullie doen? Plz help :sob:

• Band laten maken en tikkie sturen
  • Band laten maken, het wel vertellen maar zelf betalen
  • Band laten maken en niks zeggen
  • Fiets in de sloot pleuren
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Koetjesrepen, koetjesrepen, waar zijn nou mijn koetjesrepen.

Waarom heb ik dat liedje in mijn hoofd zo vroeg en zie ik dat jongetje dansen :laughing:

15 likes

Nederland staat in de top 10 beste bestemmingen van Lonely Planet en dat maakt dat ik een beetje vertrouwen heb verloren in Lonely Planet.

6 likes

Ik zit in de trein en ik ben mn oortjes vergeten. Uuugh dit wordt een lange reis zo

Heeft iemand ervaring met een switch tussen yasmin pil en ethinylestradiol. Ik had namelijk altijd de yasmin maar sinds een maand heeft mijn apotheek alleen nog maar de andere. Voor mijn gevoel krijg ik gelijk puistjes maar dat kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten. Iemand die ook deze pil wissel heeft gehad?

Het is je “eigen schuld” toch? Dan zou ik het persoonlijk wel zelf betalen. Misschien ook even de kelder/schuur checken en kijken of er scherven oid liggen?

1 like

Ja in principe wel maar ik vind het zelf niet normaal dat een fiets zo snel achter elkaar lek gaat. Zij gebruiken hem zelf nooit. Maar misschien ben ik wel te zwaar voor de fiets? Mijn swapfiets is nog nooit lek geweest.

Maar als je de band gewoon zelf plakt kost het je toch niks? Je kan even kijken naar het profiel, waarschijnlijk is de band gewoon oud.

1 like