Wat je even kwijt wil #28

De band is vervangen toen ie de vorige keer lek ging. Zelf plakken kan ik echt niet :eyes:
Ik vind het betalen ook niet erg, maar durf het eigenlijk niet te zeggen

Ahh wat balen :frowning: maar tentamens zijn ook belangrijk natuurlijk. Misschien nog even TicketSwap in de gaten houden voor Paradiso vanavond?

1 like

Hmm wat gek. Waarschijnlijk gewoon pech!
Met dit filmpje lukt het trouwens echt iedereen:

4 likes

@Luzarl
Gezien ze hem zelf nooit gebruiken denk ik niet dat het gewoon pech is maar dat de band gewoon slecht is. Rubber moet je gebruiken, anders wordt het oud en broos en gaat het snel stuk. Persoonlijk zou ik hem denk ik wel laten maken omdat ik het ook ongemakkelijk zou vinden maar ik denk dat het niets uithaalt en dat er gewoon een nieuwe band op moet. (Dat kan de fietsenmaker trouwens ook wel beoordelen.) Dat zou ik dan alleen weer niet betalen voor een ander.

1 like

Enerzijds kan ik me wel vinden in de argumenten die je noemt (al vind ik de natuur in Nederland niet veel aan), anderzijds kan ik dat niet rijmen met het missen van landen als Zwitserland, oostenrijk, Noorwegen, Zweden, IJsland of Canada in deze top 10. Misschien geeft dat mijn voorliefde voor ruige landschappen weer, maar een plaats 7 voor Nederland en een plaats 10+ voor al deze landen? Daarnaast wordt in het artikel aangehaald dat het komt door ons treinnetwerk (oke beter dan veel landen maar ook weer niet zó goed) en het songfestival (vind ik een slechte reden).

4 likes

Ja super kut, de band is echt vier weken geleden vervangen :frowning: maar gelukkig is er op het station een fietsenmaker dus ik ga het maar gewoon vragen vanavond en de komende paar dagen met de bus

Oh hm dan zou het eigenlijk gewoon goed moeten zijn. Wat irritant.

Ja dit dus haha. Zelf heb ik het ook wel eens. Soms 3x in een paar maanden band lek en nu ben ik een paar keer door glas gefietst dat ik dacht oeeiiiiiiii en niks aan de hand?

1 like

Ik heb lang geleden deze switch gemaakt en een paar weken terug weer de omgekeerde switch omdat ik per ongeluk de verkeerde pil had besteld. Maar ik merk eigenlijk geen verschil. Misschien moet je lichaam even wennen? Ik zou het even afwachten, anders kun je altijd nog terug (andere apotheek eventueel). En deze nep-variant is een stuk goedkoper!

1 like

Zou je geen garantie hebben op zoiets? Tenzij er echt een spijker in zit oid, zou zo’n band echt niet binnen 4 weken weer lek moeten zijn.

2 likes

Ik denk dat Nederland echt wel veel natuur en plekken heeft te bieden die uniek zijn in Europa of de wereld!

Oprecht, waarom?

edit: oh, dankjewel @Monstertruck, had er inderdaad overheen gelezen.
Ik denk dat Nederland wel dingen heeft die je zelf niet goed meer ziet, zoals weidelanden, polder, deltawerken, Nederlandse architectuur. En ik denk dat we ook best veel cultuur hebben, plus het land is veilig met goede infrastructuur en vrijwel iedereen kan Engels.

5 likes

Sorry. Zo was het absoluut niet bedoeld.

Ik zou gewoon snel bellen. Als je er zoveel last van hebt, wil je er zo snel mogelijk ook weer vanaf zijn.
Sterkte! Blaasontstekingen zijn zo naar.

1 like

Ja ik, maar wel al een aantal jaar geleden (vijf, zes jaar). Ik moest switchen omdat de Yasmin er toen uitging o.i.d./mijn huisarts deze afraadde? Altijd heel tevreden geweest over de Yasmin, maar bij deze werd ik dwars door de strip heen ongesteld. Heb na een paar maanden een spiraal genomen. Voor zover ik weet, kreeg ik geen last van m’n huid.

Ik had vorige week sollicitatiegesprekken bij een bedrijf, maar zij boden me toen nog een andere baan aan bij een bedrijf waar zij ook voor werken. M’n gevoel zei al direct nee (eigenlijk bij beide bedrijven, maar wil graag eerst het aanbod zien, zodat ik erover kan nadenken en deze eventueel bij m’n huidige werk kan laten zien), maar ik wilde toch even de vacature zien. Nu belde die man waarmee ik het gesprek net dat hij graag wil dat ik bij hen kom werken, maar dat het andere bedrijf me ook graag wil zien. WAAROM kan ik geen nee zeggen, nu moet ik daar ook weer naartoe.

1 like

Waarom bel je ze gewoon niet?

7 likes

Maar laten we eerlijk zijn: die landen zijn toch ook wel inkoppertjes qua mooie bestemmingen? Die top 10 is natuurlijk ook gedeeltelijk bedoeld als van hee kijk eens verder dan the usual suspects. En het is goed dat er aandacht is voor Nederland als geheel, niet alleen voor de toeristische attracties.

4 likes

@Monstertruck @Damnatio @SpeedOfSound haha ik ben blij dat de liefde voor Nederland hier sterk is :wink: hoewel ik jullie in de argumenten grotendeels gelijk geef, is het voor mij nog geen 7 waard

2 likes

Ik heb elf uur geslapen. Was ff nodig na ADE. En vandaag vrij :star_struck:

3 likes

Even een uurtje je werk afmaken en dan ben je de rest van de dag vrij! En nee niet uitstellen want dan heb je minder uren om te relaxen.

1 like