Zou je geen garantie hebben op zoiets? Tenzij er echt een spijker in zit oid, zou zo’n band echt niet binnen 4 weken weer lek moeten zijn.
Ik denk dat Nederland echt wel veel natuur en plekken heeft te bieden die uniek zijn in Europa of de wereld!
Oprecht, waarom?
edit: oh, dankjewel @Monstertruck, had er inderdaad overheen gelezen.
Ik denk dat Nederland wel dingen heeft die je zelf niet goed meer ziet, zoals weidelanden, polder, deltawerken, Nederlandse architectuur. En ik denk dat we ook best veel cultuur hebben, plus het land is veilig met goede infrastructuur en vrijwel iedereen kan Engels.
Sorry. Zo was het absoluut niet bedoeld.
Ik zou gewoon snel bellen. Als je er zoveel last van hebt, wil je er zo snel mogelijk ook weer vanaf zijn.
Sterkte! Blaasontstekingen zijn zo naar.
Ja ik, maar wel al een aantal jaar geleden (vijf, zes jaar). Ik moest switchen omdat de Yasmin er toen uitging o.i.d./mijn huisarts deze afraadde? Altijd heel tevreden geweest over de Yasmin, maar bij deze werd ik dwars door de strip heen ongesteld. Heb na een paar maanden een spiraal genomen. Voor zover ik weet, kreeg ik geen last van m’n huid.
Ik had vorige week sollicitatiegesprekken bij een bedrijf, maar zij boden me toen nog een andere baan aan bij een bedrijf waar zij ook voor werken. M’n gevoel zei al direct nee (eigenlijk bij beide bedrijven, maar wil graag eerst het aanbod zien, zodat ik erover kan nadenken en deze eventueel bij m’n huidige werk kan laten zien), maar ik wilde toch even de vacature zien. Nu belde die man waarmee ik het gesprek net dat hij graag wil dat ik bij hen kom werken, maar dat het andere bedrijf me ook graag wil zien. WAAROM kan ik geen nee zeggen, nu moet ik daar ook weer naartoe.
Waarom bel je ze gewoon niet?
Maar laten we eerlijk zijn: die landen zijn toch ook wel inkoppertjes qua mooie bestemmingen? Die top 10 is natuurlijk ook gedeeltelijk bedoeld als van hee kijk eens verder dan the usual suspects. En het is goed dat er aandacht is voor Nederland als geheel, niet alleen voor de toeristische attracties.
@Monstertruck @Damnatio @SpeedOfSound haha ik ben blij dat de liefde voor Nederland hier sterk is
hoewel ik jullie in de argumenten grotendeels gelijk geef, is het voor mij nog geen 7 waard
Ik heb elf uur geslapen. Was ff nodig na ADE. En vandaag vrij 
Even een uurtje je werk afmaken en dan ben je de rest van de dag vrij! En nee niet uitstellen want dan heb je minder uren om te relaxen.
Zo ingrediënten halen voor tomaat paprika soep, groenvoer voor de nijnies en dan aan mijn verslag.
Ik vier om deze reden al jaren mijn verjaardag niet plus dat ik er ook geen waarde aan hecht.
Maar alsnog gefeliciteerd!
Leuk, veel plezier! Ik ben een tijdje terug ook weer eens geweest, echt ademloos genoten
ik word ergens vandaag gebeld door de garage dat m’n auto klaar is en dan komen ze me ook thuis ophalen. maar ik heb geen idee hoe laat ofzo dus zit maar een beetje te wachten maar voor hetzelfde geld bellen ze pas om 17u ofzo
soort van uw pakket komt tussen 9.00-18.00 haha
Ik heb last minute nog een stageplaats kunnen vinden voor dit academiejaar waardoor ik dit semester afstudeer en niet in juni. Ik ben zo blij, heb al genoeg vertraging opgelopen tijdens de opleiding, maar het einde is eindelijk in zicht!
Ik heb gewerkt op een kamp waar ik echt méga goed met een jongen kon en iedereen merkte dat ook wel maar ik had toen een vriend (nu inmiddels dus niet meer haha). Nu ga ik volgende week naar België en ik ben echt zenuwachtig en
. Ik heb 'm anderhalve maand niet gezien dus ja, heb er echt heel veel zin in maar voel me net weer een dertien jarig meisje haha
Nieuwe code gekregen en nu moet ik ineens 7.50 afrekenen voor twee repen. Lijkt alsof ik nu een reep vergoed krijgt maar ze hebben er twee fout gedaan. Serieus.Heb dus wéér gemaild.
Weet iemand of dat spel Black stories (waarvan ook een topic is) ook leuk is om in het echt te spelen/cadeau te doen aan iemand?
Het is eigenlijk net wat boven budget, maar als het een leuk spel is heb ik het er wel voor over.
Ik vind het altijd wel leuk om te spelen! Maar doe het nooit een hele avond, een paar kaarten en dan weer een ander spel oid