Wat je even kwijt wil #28

Zo ingrediënten halen voor tomaat paprika soep, groenvoer voor de nijnies en dan aan mijn verslag.

2 likes

Ik vier om deze reden al jaren mijn verjaardag niet plus dat ik er ook geen waarde aan hecht.
Maar alsnog gefeliciteerd!

1 like

Leuk, veel plezier! Ik ben een tijdje terug ook weer eens geweest, echt ademloos genoten

ik word ergens vandaag gebeld door de garage dat m’n auto klaar is en dan komen ze me ook thuis ophalen. maar ik heb geen idee hoe laat ofzo dus zit maar een beetje te wachten maar voor hetzelfde geld bellen ze pas om 17u ofzo :joy: soort van uw pakket komt tussen 9.00-18.00 haha

Ik heb last minute nog een stageplaats kunnen vinden voor dit academiejaar waardoor ik dit semester afstudeer en niet in juni. Ik ben zo blij, heb al genoeg vertraging opgelopen tijdens de opleiding, maar het einde is eindelijk in zicht!

32 likes

Ik heb gewerkt op een kamp waar ik echt méga goed met een jongen kon en iedereen merkte dat ook wel maar ik had toen een vriend (nu inmiddels dus niet meer haha). Nu ga ik volgende week naar België en ik ben echt zenuwachtig en :sos:. Ik heb 'm anderhalve maand niet gezien dus ja, heb er echt heel veel zin in maar voel me net weer een dertien jarig meisje haha

25 likes

Nieuwe code gekregen en nu moet ik ineens 7.50 afrekenen voor twee repen. Lijkt alsof ik nu een reep vergoed krijgt maar ze hebben er twee fout gedaan. Serieus.Heb dus wéér gemaild.

4 likes

Weet iemand of dat spel Black stories (waarvan ook een topic is) ook leuk is om in het echt te spelen/cadeau te doen aan iemand?
Het is eigenlijk net wat boven budget, maar als het een leuk spel is heb ik het er wel voor over.

Ik vind het altijd wel leuk om te spelen! Maar doe het nooit een hele avond, een paar kaarten en dan weer een ander spel oid

Hmm, oke dankjewel!

Ik vind het zelf jammer dat je het niet eindeloos kan spelen, maar als dat geen bezwaar is is het denk ik wel een leuk cadeau voor mensen die van raadsels houden!

1 like

Ja ik kwam bijvoorbeeld ook zo’n escape room spel tegen (https://www.kruidvat.nl/identity-games-escape-room-the-game-2-player-editie/p/4730202) Maar dat speel je natuurlijk ook maar 1 keer. Van beiden denk ik van nou kan wel leuk zijn. Lastig zeg, cadeau voor een jongen kopen…

Heeft hij Cards Against Humanity al? Vind dat een superleuk spel en mijn mannelijke vrienden gaan er ook altijd heel goed op :joy: Zijn ook meerdere uitbreidingssets voor. Basis-set is wel duurder dan Black Stories, maar als je het met meerdere mensen geeft is het goed te doen.

2 likes

Ja ik geef het dus in mijn eentje, dat is dus het lastige… Veel dingen gaan al snel boven budget.
Oeps ik neem een beetje dit topic over met mijn verhaal. sorry!

1 like

Hmm ja dan wordt het lastig inderdaad! Shit Happens, Exploding Kittens, The Mind en Secret Hitler zijn spellen die het ook vaak heel goed doen bij mannen (als je een beetje in de categorie van Black Stories-achtige spellen blijft hangen). Anders weet ik ook niet veel meer haha.

@grace @vitaminwater @andere mensen die wel eens naar balletvoorstellingen gaan; het lijkt mij ook heel tof om een keer naar een voorstelling te gaan maar ik zat net even te kijken en er zit zoveel prijsverschil tussen de rangen. Heb net wel een plattegrond gevonden met welke stoelen welke rang zijn maar ik kan echt totaal niet inschatten tot welke rang het nog prettig is en waar je echt nog weinig ziet? Weten jullie hier iets over?

Mijn browser op mijn telefoon verandert alle taal op deze website opeens in het Engels??? What do you want to say :sob:

2 likes

Ik heb laatst Ligretto ontdekt en dat vind ik ook heel leuk (maar ik loop heel erg achter op het gebied van spelletjes en ik houd er normaal niet van, maar hier werd ik heel fanatiek van).

@monkeyslut @ijsklontje omdat ze een cadeau voor een jongen zoekt.

1 like

Omdat ze aangaf dat het cadeau voor een jongen is. Het kan dat ik dat helemaal verkeerd heb opgevat en het eigenlijk voor een jongen van 12 is… Dan weet ik niet of al mijn opties geschikt zijn.

1 like