Hmm, oke dankjewel!
Ik vind het zelf jammer dat je het niet eindeloos kan spelen, maar als dat geen bezwaar is is het denk ik wel een leuk cadeau voor mensen die van raadsels houden!
Ja ik kwam bijvoorbeeld ook zoān escape room spel tegen (https://www.kruidvat.nl/identity-games-escape-room-the-game-2-player-editie/p/4730202) Maar dat speel je natuurlijk ook maar 1 keer. Van beiden denk ik van nou kan wel leuk zijn. Lastig zeg, cadeau voor een jongen kopenā¦
Heeft hij Cards Against Humanity al? Vind dat een superleuk spel en mijn mannelijke vrienden gaan er ook altijd heel goed op
Zijn ook meerdere uitbreidingssets voor. Basis-set is wel duurder dan Black Stories, maar als je het met meerdere mensen geeft is het goed te doen.
Ja ik geef het dus in mijn eentje, dat is dus het lastige⦠Veel dingen gaan al snel boven budget.
Oeps ik neem een beetje dit topic over met mijn verhaal. sorry!
Hmm ja dan wordt het lastig inderdaad! Shit Happens, Exploding Kittens, The Mind en Secret Hitler zijn spellen die het ook vaak heel goed doen bij mannen (als je een beetje in de categorie van Black Stories-achtige spellen blijft hangen). Anders weet ik ook niet veel meer haha.
@grace @vitaminwater @andere mensen die wel eens naar balletvoorstellingen gaan; het lijkt mij ook heel tof om een keer naar een voorstelling te gaan maar ik zat net even te kijken en er zit zoveel prijsverschil tussen de rangen. Heb net wel een plattegrond gevonden met welke stoelen welke rang zijn maar ik kan echt totaal niet inschatten tot welke rang het nog prettig is en waar je echt nog weinig ziet? Weten jullie hier iets over?
Mijn browser op mijn telefoon verandert alle taal op deze website opeens in het Engels??? What do you want to say 
Ik heb laatst Ligretto ontdekt en dat vind ik ook heel leuk (maar ik loop heel erg achter op het gebied van spelletjes en ik houd er normaal niet van, maar hier werd ik heel fanatiek van).
Omdat ze aangaf dat het cadeau voor een jongen is. Het kan dat ik dat helemaal verkeerd heb opgevat en het eigenlijk voor een jongen van 12 is⦠Dan weet ik niet of al mijn opties geschikt zijn.
Je kan overal volgens mij genoeg zien (heb bijv. weleens op tweede balkon van de Stopera gezeten en dat was prima), maar ik zou sowieso een toneelkijkertje meenemen om meer mee te krijgen van gezichtsexpressie en voetenwerk! Dat vind ik in ieder geval altijd leuk.
Bedankt voor al jullie hulp! Waardeer het 
Ik heb besloten toch maar gewoon de black stories te kopen. Het is voor een jongen die 21 wordt, maar niet drinkt en ook weinig hobbies heeft haha; dus dan is dit denk ik wel leuk.
Dit is dezelfde pil als de Yasmin. Er zitten dus dezelfde hormonen in en ook precies dezelfde hoeveelheid. Alleen is dit de generieke variant van de yasmin. Dat wil zeggen dat het patent is verlopen van de yasmin en andere fabrikanten deze pil mogen namaken. Het kan dus eigenlijk niet dat je nu puistjes krijgt door deze pil.
Ik wou dat Nederland bergen had. Net zoals Oostenrijk dan was het echt een fantastisch land geweest. Ik hoor vaak van Amerikanen dat ze heel erg into de bergen zijn van Tirol/noord Italiƫ. Maar ik vind zelf Nederland heel saai als het om natuur gaat. Of je me nou naar de Veluwe of een ander mooi gebied brengt. Ja dat heb ik wel gezien? Een kennis, zit nou in het noorden van Noordwegen. Hij werkt daar tijdelijk als light gids voor dat Noorderlicht ofzo. Maar het ziet er daar vrij saai en troosteloos uit terwijl ik me veel mooier had voorgesteld.
@monkeyslut No worries! En ik ook, hou er zelf net zo goed van, maar probeerde vooral in te leven in wat vrienden van me leuk vonden 
In other news, de tijd gaat vandaag zooooo sloom en ik heb een enorme after-lunch dip.
Pff ik ben zo moe de laatste tijd terwijl ik amper iets te doen heb want ik heb soort van vakantie. Ben echt lamlendig
Ben je student? Ik heb me ooit ergens geabbonneerd bij Nationale Opera & Ballet en krijg regelmatig mailtjes met aanbiedingen voor kaartjes voor opera en ballet voor ā¬17, zat hiermee vorige keer eerste rang 
Ik ben er niet helemaal zeker van maar volgens mij heb ik deze ook een tijdje gehad (al een aantal jaar terug).
Sindsdien acne inversa, volgens toenmalige huisarts kon dat niet aan die pil liggen maar volgens mijn huidige huisarts wel dus ik heb besloten dat het daardoor komt 
Volgens mij is die ānepyasminā die ik kreeg vrij snel weer van de markt gehaald (volgens mij omdat Bayer ging dreigen met rechtszaak) dus op zich is dit allemaal niet heel betrouwbare informatie van mij.