Je kan overal volgens mij genoeg zien (heb bijv. weleens op tweede balkon van de Stopera gezeten en dat was prima), maar ik zou sowieso een toneelkijkertje meenemen om meer mee te krijgen van gezichtsexpressie en voetenwerk! Dat vind ik in ieder geval altijd leuk.
Bedankt voor al jullie hulp! Waardeer het
Ik heb besloten toch maar gewoon de black stories te kopen. Het is voor een jongen die 21 wordt, maar niet drinkt en ook weinig hobbies heeft haha; dus dan is dit denk ik wel leuk.
Dit is dezelfde pil als de Yasmin. Er zitten dus dezelfde hormonen in en ook precies dezelfde hoeveelheid. Alleen is dit de generieke variant van de yasmin. Dat wil zeggen dat het patent is verlopen van de yasmin en andere fabrikanten deze pil mogen namaken. Het kan dus eigenlijk niet dat je nu puistjes krijgt door deze pil.
Ik wou dat Nederland bergen had. Net zoals Oostenrijk dan was het echt een fantastisch land geweest. Ik hoor vaak van Amerikanen dat ze heel erg into de bergen zijn van Tirol/noord Italië. Maar ik vind zelf Nederland heel saai als het om natuur gaat. Of je me nou naar de Veluwe of een ander mooi gebied brengt. Ja dat heb ik wel gezien? Een kennis, zit nou in het noorden van Noordwegen. Hij werkt daar tijdelijk als light gids voor dat Noorderlicht ofzo. Maar het ziet er daar vrij saai en troosteloos uit terwijl ik me veel mooier had voorgesteld.
@monkeyslut No worries! En ik ook, hou er zelf net zo goed van, maar probeerde vooral in te leven in wat vrienden van me leuk vonden
In other news, de tijd gaat vandaag zooooo sloom en ik heb een enorme after-lunch dip.
Pff ik ben zo moe de laatste tijd terwijl ik amper iets te doen heb want ik heb soort van vakantie. Ben echt lamlendig
Ben je student? Ik heb me ooit ergens geabbonneerd bij Nationale Opera & Ballet en krijg regelmatig mailtjes met aanbiedingen voor kaartjes voor opera en ballet voor €17, zat hiermee vorige keer eerste rang
Ik ben er niet helemaal zeker van maar volgens mij heb ik deze ook een tijdje gehad (al een aantal jaar terug).
Sindsdien acne inversa, volgens toenmalige huisarts kon dat niet aan die pil liggen maar volgens mijn huidige huisarts wel dus ik heb besloten dat het daardoor komt
Volgens mij is die “nepyasmin” die ik kreeg vrij snel weer van de markt gehaald (volgens mij omdat Bayer ging dreigen met rechtszaak) dus op zich is dit allemaal niet heel betrouwbare informatie van mij.
Woah wat chill! Ben zelf geen student meer helaas, maar misschien wel een goede om wel-student-vrienden mee te krijgen haha
Vind dat echt zo typisch voor die tent, bah. Mijn favo is 't koffieboontje, op zich zouden daar wel ook dat soort foto’s gemaakt kunnen worden maar 't is tot op heden nog niet gekoloniseerd door Instagrammers. Mogelijk omdat ik daar tot twee keer in de week op 't meest fotogenieke plekje met een vriendin koffie zit te drinken in sportkleding en met een rood bezweet hoofd.
Sorry ik ben even weer een van deze irritante mensen, maar op google vind ik niet echt een goed antwoord. Ik heb zondag gehakt ontdooid op het aanrecht, en daar heb ik vervolgens de helft weer van in de koelkast gedaan, nu ben ik er gisteren niet aan toegekomen om het te bakken, en nu wou ik het eigenlijk vandaag doen. Is dit verstandig denk je? Of is dit echt voedselvergiftiging waiting to happen
Hoe koud was het toen je het weer in de koelkast zette? Echt goed koud nog?
En hoe vers was het toen je het in de vriezer deed? Als het op de datum was toen je het invroor zou ik het nu wel wegdoen. Als het nog een aantal dagen voor de tht-datum was en nog goed koud toen je het weer in de koelkast deed zou ik het wel gebruiken, mits het goed ruikt.
Je kunt ook even een klein plukje bakken en kijken hoe dat smaakt voordat je een heel gerecht maakt.
Ik zou het niet gokken. Ontdooien buiten de koelkast is normaal wel echt diezelfde dag bakken en opeten.
Ook geen tijd voor helaas haha
Ik vind het ook leuk/bijzonder dat Nederland zulke verschillende op dingen op zo’n klein stuk heeft. Strand en zee, oerbos, plassen en meren, van die Heerlijkheden (landgoederen?), wijde, stad, etc.
Hoewel ik bergen ook super mooi vind en die hebben we dan weer bijna niet. Maar goed je kunt niet alles hebben.
ik woon in de bergen en heb nog steeds dat vakantiegevoel ook al woon ik hier nu een paar jaar blijft zo mooi
't Koffieboontje inderdaad, of de Coffee Company aan de Nachtegaalstraat? Bij allebei werken vrienden van me dus ben misschien licht bevooroordeeld haha maar vind het wel echt fijne plekken allebei!
@instantramen Ah jammer! Denk wel dat er volgend jaar veel nieuwe kansen komen, kan me niet voorstellen dat hij niet voor meerdere festivals geboekt gaat worden
@Huismus het was nog een beetje bevroren in het midden, maar voor de rest niet heel koud meer. En oei ja de datum die op het pakje staat is inmiddels verstreken. Ik denk dat het misschien toch te riskant is haha. Helemaal omdat ik echt niet ziek mag worden deze week.
@WhereTheLightIs ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb er toch een te wantrouwig gevoel bij. En het rook volgens mij ook niet helemaal 100 procent.
@death_by_sexy nee het rook eerlijk gezegd volgens mij niet helemaal goed meer haha.
Mijn moeder bood net aan dat ik het aan haar hond kan geven, ik denk dat ik dat maar ga doen voor de zekerheid ik sta deze week de hele week in mijn eentje op werk dus ik mag echt niet riskeren dat ik ziek word haha
Ik heb besloten: de fietsenstalling is 50 cent per dag dus ik laat hem daar lekker staan en laat hem vrijdag repareren/oppompen. Ga deze week wel met de bus, doeidoei