Wat je even kwijt wil #28

Omg waarom krijg ik 4 dagen voor een belangrijke dag ineens allemaal pukkels… GA WEG. :weary:

Ik bedoelde hoe de datum was toen je het invroor. Dat die nu verstreken is, is wel logisch. Maar als je het toen op de datum invroor dan was het toen al op het randje. Als het toen nog een week goed was vind ik dat wel anders.
Maar warm van buiten en bevroren van binnen is wel een duidelijke nee.

1 like

Ik sta morgen van half 8 tot 6 alleen op het kdv met maar 4/3 kinderen. Hoe ga ik deze dag doorkomen??? :persevere:

Ik wíst al na de eerste zin dat het over The Village ging.

Ik vind Koffie & Ik het prettigst!

2 likes

Mwah niet de leukste haha. Kan ook niet met ze gaan wandelen omdat ze allemaal net te jong zijn om een stuk te lopen dus dat houdt ook op helaas

1 like

Ahhh ok! Ik denk dat het misschien een dag of drie was voor de datum op het pakje. Het was tot de 19e goed, en ik heb het ingevroren op de 17e geloof ik!

Ik persoonlijk vind dit echt een rot pil die mijn apotheek iedere keer weer door mijn strot probeert te duwen. Ik ben geswitcht van deze naar microgynon, omdat ik er ook allemaal bijwerkingen van kreeg. Zo was ik belachelijk emotioneel, had ik ontzettend last van nood swings, en kwam ik ontzettend veel aan in een korte periode. Toen ik overstapte had ik deze bijwerkingen veel minder. Maar ja het is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik zou misschien toch even kijken of je misschien niet ergens toch nog aan een Yasmin pil kan komen. Want in mijn ervaring zijn deze pillen echt niet hetzelfde.

1 like

Hahah ja ik ook. Zag daar laatst ook al een hele photoshoot van 10 min dat ik dacht, meid je koffie is zo niet meer te drinken hoor.

Biecht: ik probeer altijd in de week erna de foto’s op te zoeken op insta (op locatie) zodat ik kan haten, maar heb deze nog niet gevonden

6 likes

Fijnnnn internet/tv storing pff.

Nou knie helaas nog niet over dus morgen maar naar de huisarts :unamused:

1 like

@anon50301661 @anon81733682 ik open net Instagram en het eerste wat ik zie is SarahRebecca, daar koffie drinkend op de foto :joy:

4 likes

Ik kijk nu een jongen van die jongen die al zijn spullen heeft verkocht om minimalistisch te gaan leven. Dan denk ik ja eh leuk, je bent 20/21?? Hoeveel kostbare spullen kan je hebben?
Nu zegt ie ook with my savings I could easily go to Asia for a month. Haha jaja dit is duidelijk een ander milieu.

Bah wat is volkoren pasta toch vies

5 likes

Ik heb een leenauto en wat een trage bak is dat zeg :cry:

Oprah gaat naar de opera. Badum tss :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Fail.

Au ik heb zo’n nekpijn :frowning:

1 like

@Wonder dit is waar, maar toen ik na dat pilfiasco vorig jaar eindelijk weer de generieke versie van microgynon on kopen en ik minder puistjes kreeg, zei de apotheker dat dat zeker door de pil kon komen, hoewel dat dus dezelfde situatie is als hier. Het is toch een beetje anders, misschien andere vulstoffen ofzo, en daar kun je anders op reageren.

1 like

:heart:

1 like

Wat is coolblue toch een fantastische webshop. Had m’n fitbit opgestuurd voor reperatie en kreeg al binnen 2 dagen bericht dat er een nieuwe op werd gestuurd, na een belletje en 7 euro bijbetaling krijg ik ook nog eens de versa 2 ipv de versa die ik eerst had😄

12 likes