Wat je even kwijt wil #28

@anon50301661 @anon81733682 ik open net Instagram en het eerste wat ik zie is SarahRebecca, daar koffie drinkend op de foto :joy:

4 likes

Ik kijk nu een jongen van die jongen die al zijn spullen heeft verkocht om minimalistisch te gaan leven. Dan denk ik ja eh leuk, je bent 20/21?? Hoeveel kostbare spullen kan je hebben?
Nu zegt ie ook with my savings I could easily go to Asia for a month. Haha jaja dit is duidelijk een ander milieu.

Bah wat is volkoren pasta toch vies

5 likes

Ik heb een leenauto en wat een trage bak is dat zeg :cry:

Oprah gaat naar de opera. Badum tss :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Fail.

Au ik heb zo’n nekpijn :frowning:

1 like

@Wonder dit is waar, maar toen ik na dat pilfiasco vorig jaar eindelijk weer de generieke versie van microgynon on kopen en ik minder puistjes kreeg, zei de apotheker dat dat zeker door de pil kon komen, hoewel dat dus dezelfde situatie is als hier. Het is toch een beetje anders, misschien andere vulstoffen ofzo, en daar kun je anders op reageren.

1 like

:heart:

1 like

Wat is coolblue toch een fantastische webshop. Had m’n fitbit opgestuurd voor reperatie en kreeg al binnen 2 dagen bericht dat er een nieuwe op werd gestuurd, na een belletje en 7 euro bijbetaling krijg ik ook nog eens de versa 2 ipv de versa die ik eerst hadšŸ˜„

12 likes

Nu maar even een beetje aardig zijn voor jezelf dan! Genoeg gedaan voor vandaag. :purple_heart:

1 like

Gadverdamme waarom gebeurt dit nog… Gaat het met je vriend?

2 likes

Hallo nee wij komen!!

2 likes

Ja, dat kan natuurlijk altijd! Alleen heb je echt een absolute allergie als je reageert op de zeer kleine hoeveelheden stoffen die in de pil zitten. Het is immers wezenlijk maar een heel klein tabletje. (Dergelijke allergieƫn leiden overigens ook niet snel tot puistjes). In de pil zitten verder ook geen gekke vulstoffen. Verreweg de meeste vulstoffen in medicijnen zitten ook in onze dagelijkse voeding en dan ook nog eens in grotere hoeveelheden. De kans dat je daadwerkelijk een allergie hebt voor een vulstof is dan ook zeer klein. Dat gezegd hebbende, kan ik wel echt begrijpen dat het vervelend is als je telkens een doosje van een andere fabrikant toegeschoven krijgt.

2 likes

Ik was net aan t stemmen op best geklede man or whatever.
En dr stond iets bij dat het medemogelijk werd gemaakt door Hearts. Zijn dat niet die fuckers die Egf hebben vermoord.

8 likes

Hearst toch? Geen hearts voor Hearst inderdaad.

10 likes

Ik werd op de basisschool gepest door mn leraar (hij gaf me een vervelende bijnaam, noemde me steeds zo voor de klas, moest vaak nablijven en regels schrijven voor dingen die anderen wel mochten, kreeg gemene opmerkingen en expres vaak moeilijke vragen klassikaal) en nu heeft ie me een vriendschapsverzoek gestuurd op Facebook :roll_eyes: Wat denk je zelf

Edit: hij heeft dit zelf toegegeven trouwens, dus het is niet iets wat in mn hoofd zat. Ik zeg het er maar even bij omdat ik verwacht dat soort reacties te krijgen, omdat ik het toen ook heel lang voor me heb gehouden omdat ik dacht dat ik me aanstelde

4 likes

Ik had vandaag weer een vete met een arts op werk. Ze kwam een uur later terug om me, op haar manier dan, gelijk te geven. LEKKER VOOR JE.

4 likes

Die ja hahaah

Ik ben bezig met afstuderen, als alles goed gaat ben ik half / eind januari klaar. En ik word echt gekkk van deze onzekere periode. Moet ik al beginnen met solliciteren? Wat is er op de arbeidsmarkt? Kan ik dat wel??? Ben ik hier wel klaar voor? Zal ik maar gewoon bij m’n bijbaantje blijven?