Nu maar even een beetje aardig zijn voor jezelf dan! Genoeg gedaan voor vandaag.
Gadverdamme waarom gebeurt dit nog⊠Gaat het met je vriend?
Hallo nee wij komen!!
Ja, dat kan natuurlijk altijd! Alleen heb je echt een absolute allergie als je reageert op de zeer kleine hoeveelheden stoffen die in de pil zitten. Het is immers wezenlijk maar een heel klein tabletje. (Dergelijke allergieën leiden overigens ook niet snel tot puistjes). In de pil zitten verder ook geen gekke vulstoffen. Verreweg de meeste vulstoffen in medicijnen zitten ook in onze dagelijkse voeding en dan ook nog eens in grotere hoeveelheden. De kans dat je daadwerkelijk een allergie hebt voor een vulstof is dan ook zeer klein. Dat gezegd hebbende, kan ik wel echt begrijpen dat het vervelend is als je telkens een doosje van een andere fabrikant toegeschoven krijgt.
Ik was net aan t stemmen op best geklede man or whatever.
En dr stond iets bij dat het medemogelijk werd gemaakt door Hearts. Zijn dat niet die fuckers die Egf hebben vermoord.
Hearst toch? Geen hearts voor Hearst inderdaad.
Ik werd op de basisschool gepest door mn leraar (hij gaf me een vervelende bijnaam, noemde me steeds zo voor de klas, moest vaak nablijven en regels schrijven voor dingen die anderen wel mochten, kreeg gemene opmerkingen en expres vaak moeilijke vragen klassikaal) en nu heeft ie me een vriendschapsverzoek gestuurd op Facebook Wat denk je zelf
Edit: hij heeft dit zelf toegegeven trouwens, dus het is niet iets wat in mn hoofd zat. Ik zeg het er maar even bij omdat ik verwacht dat soort reacties te krijgen, omdat ik het toen ook heel lang voor me heb gehouden omdat ik dacht dat ik me aanstelde
Ik had vandaag weer een vete met een arts op werk. Ze kwam een uur later terug om me, op haar manier dan, gelijk te geven. LEKKER VOOR JE.
Die ja hahaah
Ik ben bezig met afstuderen, als alles goed gaat ben ik half / eind januari klaar. En ik word echt gekkk van deze onzekere periode. Moet ik al beginnen met solliciteren? Wat is er op de arbeidsmarkt? Kan ik dat wel??? Ben ik hier wel klaar voor? Zal ik maar gewoon bij mân bijbaantje blijven?
Ben net huis van werk en ga 4 bitterballen als avond eten eten. Geen inspiratie of zin om te koken.
Wordt straks vast snacken haha. Maar heb best wat brood op vandaag. En extra fruit dus geen groenten vandaag is ook weer minder erg.
Ik heb echt een mega error. Ik pak net ovenhandschoenen en een rol ductape van de tafel om die beide op te ruimen. Dus ik ben in de keuken en leg de handschoenen in de goede lade, loop naar de plek waar de tape moet liggen om me vervolgens af te vragen wat ik ook al weer ging doen want ik heb geen tape meer in mân hand??? Ik kan hem ook gewoon niet vinden . Ligt niet bij de overhandschoenen en niet op tafel oid. Echt een brainfreeze en zal hem dadelijk wel op een rare plek tegen komen.
Heb je hem hier op latere leeftijd mee geconfronteerd, of kwam hij er zelf mee?
Zo naar als je als leerkracht zijnde zelf leuk mee doet met pesterijen, die verdienen hun baan echt niet. Ik had overigens een leerkracht die kinderen (pubers/op de middelbare) naast me zette voor straf
Vind het zelf ook altijd apart als leerkrachten oud leerlingen toevoegen. Maar dat zal wel in mn hoofd zitten
ik had in groep 5 ook een hele valse juf. ik deed voor alle vakken extra werk behalve voor rekenen want ik kon (en kan) niet goed rekenen dus ik deed de tafels nog met een honderdveld, zoân papier waar 1 t/m 10, 11 t/m 20 etc etc tot 100 onder elkaar staan zodat je sommen makkelijker kunt maken. toen vroeg ze op een dag wie er nog met een honderdveld rekende dus ik stak heel eerlijk mân hand op. kijkt ze me aan en zegt ze keihard voor de hele klas âreken jĂj nog met een honderdveld?! kom die dan maar eventjes inleveren!â dus toen moest ik van mân fijne plekje achterin de klas helemaal naar voren lopen om het honderdveld in te leveren. echt zo ontzettend vernederend ik voel echt nog steeds die pijn van dat moment gewoon als ik er aan terugdenk
OkĂ© ik wordt gek. HOE kan dit? Ik kan hem gewoon Ă©cht echt echt nergens vinden. Dit was echt mega raar. Jullie denken vast âwaar maak jij je nou weer druk om?â Maar dit gevoel is echt raar. Heb echt 3 meter afgelegd met die rol tape en hij ligt gewoon nergens? Niet in de prullenbak, koelkast, kastjes of lades. Ik snap het niet.
Nee!
â
Maar omg ik heb hem. Zo blij want ik was echt gek aan het worden hier van hahah. Hij lag in een andere lade en ik zag hem gewoon echt niet toen ik net al eens 2x keek. Denk te snel gekeken door mân stresserige ik.
Mijn hoofd bedenkt weer eigen liedjes van bestaande liedjes en dan krijgt ik het niet uit mijn kop. Dus de hele tijd:
Voulez-vous coucher avec moi ce soir
Voulez-vous coucher avec moi?
Voulez-vous ahaaaa
Take it now or leave it ahaaaaa
Now itâs all we get ahaaaaaaaaaa
Abba feat Lady Marmelade of zo
Ik vind die kokos pepernoten niet zo lekker. Godzijdank.
Ik moet morgen met de kat naar de dierenarts. Maar ze heeft echt een mega hekel aan dat mandje en meestal moet ik echt een uur mân best doen⊠ze is nu alleen mank, dus ik ben heel benieuwd hoe het dit keer gaat. En nu durf ik dus ook niet hardhandig te doen. Kijk er nu al tegenop
Heb je bij je ervaring wel egf staan!!