gewoon vega overigens ook haha

gewoon vega overigens ook haha
Dat restaurant bij Alladin raad ik je echt af, haha! Eten bij Rattatouille vond ik wel heel leuk en lekker
Met de komende feestdagen in december is er niet zoveel op de, arbeidsmarkt. Denk ik dan. Je kan altijd rond kijken. In januari hebben de meeste grotere organisaties weer nieuwe plannen en een nieuw budget dus meer kans op vacatures.
Ben zo blij met mân happy Buddha geurkaars van rituals mmmmmm 
Wel duur (20 euro) maar echt wel waard!
Ik zou voor die kindjes toch een melding bij de politie maken. Misschien dat er dan hulp kan worden geboden. Het lijkt me zo angstig voor die kinderen. Kans is heel groot dat ze alles heel bewust meemaken. En je identiteit wordt niet per se bekend gemaakt he?
Zeker melding maken, het is niet zo dat de politie zegt van wie die melding komt. Je zou ook Veilig Thuis kunnen bellen trouwens, of Meld Misdaad Anoniem.
Zijn deze niet vaak in de aanbieding bij Kruidvat? Of zijn dat andere, denk dat het 5 pakjes voor âŹ0,99 is
ja dit merk wel maar deze specifieke smaak niet!
Ik zou niet zomaar bellen⊠die mensen worden meteen heel streng in de gaten gehouden en als het uit de hand loopt worden de kinderen zonder pardon uit huis geplaatst
Ik praat ruzie niet goed maar jeugdzorg is voor die kinderen ook geen pretje 
Bij een melding maken bij veilig thuis komen de kinderen echt niet meteen onder toezichtstelling hoor. @Ohappyday absoluut een melding maken bij veilig thuis!
Oh, heb niets gezegd dan 
Zoveel kaasfondue gegeten
Hele pan was leeg
Ben ook best wel trots
haha nee de rest is ook lekker dus het was een goede tip voor de rest van het forum!!!
Mijn moeders beste vriendin werkt bij die instantie en zo werkt het helaas welâŠ
Ik heb toevallig ook ervaring met die instantie en nee zo werkt het niet. Ik vind het gevaarlijk dat je dit afraadt.
Prima. Zelf weten.
Het lijkt me dat een gezin toch nooit âzomaarâ heel streng in de gaten wordt gehouden door zulke instanties? Dan moet er wel iets aan de hand zijn, of in ieder geval vraagtekens over de veiligheid/ welzijn vd kinderen. Met de geldgebrek in die hoek en de inbreuk op privacy en gezinsleven kan ik me niet voorstellen dat zulke maatregelen heel lichtzinnig genomen worden.
@Ohappyday dit is het nummer van Veilig Thuis: 08002000
Je mag anoniem blijven en je kan ook alleen met iemand praten en je zorgen delen, er komt niet meteen actie. Schrijf het ergens op en bel als je het durft. Het is goed dat je er over nadenkt! Donât worry