Wat je even kwijt wil #28

Ik heb ergens in april een nieuwe merkbril gekocht die redelijk duur was maar ik dacht ik draag hem iedere dag dus kan wel voor een keertje. Nu deed ik net m’n bril af om te gaan slapen, laten die merkjes ineens los aan de zijkant? Ik baal hier echt van. Zou ik hier mee terug kunnen naar de brillenwinkel?

Als het goed is heb je ook garantie op het montuur! Zeker als het een duurdere bril was zou ik er al helemaal mee terug gaan!

Ik weet bij god niet meer wanneer, maar het ging op het forum ooit over de pickles chips en ik heb ze eindelijk bij m’n AH kunnen halen en ze zijn dus echt oprecht fucking lekker. Ik nam het echt mee met het idee dat ik het vreselijk zou vinden (maar wilde toch proberen) en ik vind het toch lekker.

7 likes

Ik ben dus nu in Zuid Korea met een voormalige fwb, en het is zó leuk! Vandaag nog een dag samen en dan morgen moet hij weer werken en komt een Duitse vriendin. We zijn nu beide niet meer single, maar ben echt blij dat we het nog zo leuk hebben en dat onze beide partners het niet erg vinden dat we dit doen. Onze gesprekken gaan nog steeds super veel over seks, haha, maar ik had niet anders verwacht.

15 likes

Ik heb voor het eerst iets besteld via aliexpress en ik wordt nu geappt vanaf een Chinees nummer. Dat nummer claimt het bedrijf te zijn van waar het product is dat ik besteld heb, maar het komt niet professioneel over (plaatje van een hondje, naam is ZL terwijl dat niet eens lijkt op de naam van dat bedrijf) en ze claimen dat er iets fout is met het pakketje en dat zij niks kunnen doen en dat ik zelf een postkantoor moet bellen. Ze kunnen niet zeggen via welk postbedrijf het gaat, maar geven wel een 0900 nummer en dringen echt aan om te bellen. Voor zover ik kan vinden doet post nl helemaal niet aan 0900 nummers. Ze spreken ook slecht Engels en spreken me aan met ‘dear’ constant. Heb het gevoel dat dit niet in de haak is maar ben ook geen expert. Heeft iemand ooit iets vergelijkbaars meegemaakt?

Ik vind mijn vriend zo ontzettend onaantrekkelijk zodra hij drank op heeft. Hoe hij zich dan gedraagt irriteert me dan zo erg.

@Damnatio Kun je niet gewoon afwachten of het pakketje al dan niet aankomt en dan een geschil openen/geld terugvragen als het uiteindelijk niet binnenkomt binnen de beloofde tijd? Heb hier geen ervaring mee, maar vind het wel heel vreemd allemaal en zou er zelf eigenlijk niet op ingaan denk ik.

1 like

Nee heb ik ook niet gedaan. Heb het nummer ook geblokkeerd nadat ze me bleven pushen om dat nummer te bellen. Nee zij konden dat met geen mogelijkheid doen, moest ik zelf doen. Heb inderdaad ook gezegd dat ik dan m’n order wil cancellen en een refund wil, maar dan moet ik óók dat nummer bellen zeggen ze en dat ga ik gewoon niet doen. Heb het nummer dat ze me gaven ook gegoogled en lijkt niet van post nl. Staat op een lijst van overwegend irritante nummers maar ik kan geen verdere informatie erover vinden.

Goed dat je er niks mee gedaan hebt! Ik weet niet hoe Aliexpress daarmee is, maar kun je niet contact met hun opnemen (klantenservice oid) over deze verkoper? Dat deze praktijken een beetje gek zijn en dat ze misschien even na moeten gaan of dit wel goed gaat zo haha

1 like

De keren dat ik contact had met een ali express verkoper ging dat via berichten via de site, nooit via whatsapp. Order cancellen etc gaat ook via de site. Zou het niet vertrouwen.

2 likes

Mijn vriend voelt zich al even niet zo lekker. Nu zoude. We vandaag naar familie gaan om de baby te bewonderen.
Hij voelt zich toch niet goed genoeg. Nu gaan we als het goed is volgende week.
Vind ik best wel heel erg jammer.

Lekker mega suf mijn verjaardag vieren: rondje hardlopen, vanmiddag naar een kerstshow in een tuincentrum (ik ben straks een maand weg dus ik móét nu wel!!) en vanavond komen opa en oma eten <3.

24 likes

Gefeliciteerd :tada::tada:

1 like

Gefeliciteerd :tada::two_hearts:

1 like

Ik denk dat veel Amerikanen hem daarom zo heftig vinden. Het komt gewoon dicht bij de waarheid van sommige mensen.

Ja zou goed kunnen, want ik zie echt totaal niet in hoe deze film zou aanzetten tot geweld.

1 like

Klinkt als een leuke dag! Gefeliciteerd!

1 like

Als je het zo jammer vindt, Kun je toch alleen gaan?

3 likes

Vanmiddag komt mn zusje langs en gaan we disney kijken en pizza eten :heart_eyes:

7 likes

Altijd als we naar de film gaan mag mijn vriend de film kiezen want mijn filmsmaak is echt heel slecht. Vandaag mag ik dan toch een keertje kiezen dus we gaan naar ‘Wat is dan liefde’.
Ik weet zelf ook dat dit een heel slecht idee is maar toch wil ik het.

26 likes

Ik word net wakker en er staat een mega afwas op me te wachten. En ik weet nog dat ik gister dacht oh beter morgen want uitgerust blabla. Nou dat ik 's ochtends meer zin zou hebben in een mega afwas is dus een leugen die ik mezelf heel graag vertel.

15 likes