Wat je even kwijt wil #28

Misschien helpt het om het reismandje al neer te zetten met iets erin waar de geur van je kat op zit. Wij hebben hem altijd gewoon in een kamer staan, beide katten liggen er ook wel eens in te slapen. Onze katten doen er ook nooit moeilijk over om er in te gaan als zij naar de dierenarts moeten.

Ja hij staat indd al op zolder, waar ze vaak is. Maar sinds ze mank is wilt ze niet meer naar binnen (nu 3 dagen). Ze is alleen gisteravond even binnen geweest en ik breng nu steeds even wat eten en drinken buiten. Ze gaat nooit uit de tuin, maar ik denk dat de trappen op nu te veel moeite is. Dus gaat nu niet meer lukken vrees ik :slightly_frowning_face:

Fuck zeg ben net gaan sporten maar waar ik ECHT helemaal kapot van ben is het daarna naar huis wandelen met een krat bier. Kon m’n eten net amper naar m’n mond brengen met m’n trillende armpjes en vraag me ook af of ik m’n haar zo zal kunnen wassen (is wel behoorlijk noodzakelijk). M’n armen blijven echt zo slap :frowning:

4 likes

Ach arm beestje! Kun je haar niet naar binnen lokken met haar favoriete snoepje? Reismandje dan misschien beneden zetten als traplopen haar niet lukt? Als je haar morgen naar binnen moet krijgen en dan ook nog in het reismandje levert het in een keer heel veel stress op.

Alleen 100% dat ze zo naar buiten wilt. Als ik dat niet doe blijft ze de hele nacht mauwen en heb ik ook 2 wakkere kindjes. Dus zit met een enorm dilemma…

17 likes

Lastig ja, hopen dat ze binnen wil blijven. Even aankijken en anders maar naar buiten laten gaan als het niet anders kan. Dan morgen zo vroeg mogelijk naar binnen halen. Heeft ze wel een veilig plekje binnen waar zij rustig en ongestoord kan liggen? Misschien voelt ze zich zo rot door de pijn dat zij het binnen te druk vindt.

1 like

Kent iemand een leuke webshop voor planten? Ik heb hier wel eens wat voorbij zien komen en ik wil eigenlijk wel wat leukere/specialere plantjes kopen dan ik hier bij de Intratuin kan vinden.

Plantsome?

1 like

Ja de zolder is eigenlijk helemaal van haar en daar heeft ze een mandje, hangmat aan de verwarming, hoge krabton en den ā€˜holletje’. Alleen ik kom op zolder om de was te doen, dus dan heeft zij vaak alle rust ook als ze daar is, maar ze hoort de peuter wel, die praat (schreeuwt) nogal luid.

Soms denk ik wel of ik haar hier nog wel gelukkig maak. Ze ligt nu heel relaxt bij me binnen, maar dat komt omdat iedereen slaapt. Overdag vindt ze het hier beneden echt te druk, maar ze is echt helemaal aan mij ā€œverknochtā€ (dit klinkt heel raar, maar zij kwam bij mij en 3 weken later raakte ik zwaar geblesseerd en heeft zij al die weken bij mij in bed gelegen). Dus ik weet gewoon niet of ze ook zo aan iemand anders zou kunnen hechten en ergens wil ik haar niet kwijt, maar wil ook het allerbeste voor haar en soms denk ik dat dat door de drukte niet hier is :sob:

m’n favoriete instant noodles/ramen kon ik nergens meer vinden en leken niet meer te bestaan dus heb het bedrijf een berichtje gestuurd en ze komen volgend jaar terug!!!

mood +10

24 likes

image

gewoon vega overigens ook haha

2 likes

Dat restaurant bij Alladin raad ik je echt af, haha! Eten bij Rattatouille vond ik wel heel leuk en lekker

2 likes

Met de komende feestdagen in december is er niet zoveel op de, arbeidsmarkt. Denk ik dan. Je kan altijd rond kijken. In januari hebben de meeste grotere organisaties weer nieuwe plannen en een nieuw budget dus meer kans op vacatures.

Ben zo blij met m’n happy Buddha geurkaars van rituals mmmmmm :relieved:

3 likes

Wel duur (20 euro) maar echt wel waard!

1 like

Ik zou voor die kindjes toch een melding bij de politie maken. Misschien dat er dan hulp kan worden geboden. Het lijkt me zo angstig voor die kinderen. Kans is heel groot dat ze alles heel bewust meemaken. En je identiteit wordt niet per se bekend gemaakt he?

5 likes

Zeker melding maken, het is niet zo dat de politie zegt van wie die melding komt. Je zou ook Veilig Thuis kunnen bellen trouwens, of Meld Misdaad Anoniem.

1 like

Zijn deze niet vaak in de aanbieding bij Kruidvat? Of zijn dat andere, denk dat het 5 pakjes voor €0,99 is

1 like

ja dit merk wel maar deze specifieke smaak niet!

Ik zou niet zomaar bellen… die mensen worden meteen heel streng in de gaten gehouden en als het uit de hand loopt worden de kinderen zonder pardon uit huis geplaatst

Ik praat ruzie niet goed maar jeugdzorg is voor die kinderen ook geen pretje :cry: