Wat je even kwijt wil #28

Pfff, ik ben aan het schuren en het duurt veel langer dan ik dacht. Nog een (groot) kozijn en als ik dan schoongemaakt heb, kan ik de nieuwe kledingkast inruimen :smiley:

Nee je mag niet overal zo hard als je wilt. Als dit bord er is wel
verkeersbord-duitsland
En anders hoe hard er staat aangegeven.

Nee volgens mij niet op de hectometerpaaltjes. Maar wel gewoon langs de weg als het veranderd of bij een op/afrit.

1 like

Misschien hebben ze dat nog niet goed onder de knie omdat de een hier iets verbrands kreeg, ik iets droog en ze van jou wel smeuïg waren.

Ben vaiana aan het kijken en nu heb ik zin om naar het strand te gaan :heart_eyes:

3 likes

Ik heb zo’n last van een doorkomende verstandskies dat ik me er ook gewoon verder lichamelijk en geestelijk niet lekker door voel

Ik heb vanmorgen al het hele huis schoon gemaakt, net een siësta gedaan en nu ga ik worteltjestaart maken. Hopelijk is het net klaar als mijn vriend weet thuis is straks en kunnen we samen taart eten en Netflixen <3

9 likes

zijn mensen al bij de grote schijn geweest?

Rotterdamtopic checken! Ik was daar perongeluk beland haha

1 like

slim! vergeet echt altijd het bestaan van stads specifieke topics haha

1 like

Ah fuck.
Ik ben net van de trap gevallen en met m’n hoofd op een betonnen vloer geklapt. Heb een behoorlijke snee in mijn voorhoofd en bloed als een idioot. Een meisje uit m’n gebouw heeft de EH gebeld en mij erheen gebracht. ben daar nu aan het wachten. En wat kut is dat ik met m’n moeder aan het bellen was en zij alles hoorde en nu dus super ongerust is.
En ik vind het ook kut en eng maar wil niemand ongerust maken omdat ik ver weg ben, blehhh.

Ahhh veel sterkte en doe voorzichtig

1 like

ik vind het altijd zo vreemd (?) als mensen/ouders over hun kinderen praten en als het dan over leeftijden gaat: “ah 10 jaar, zo’n leuke leeftijd!” (waarbij 10 echt elke leeftijd kan zijn volgens mij)

7 likes

Ahh wat zal je geschrokken zijn, klinkt behoorlijk heftig! Sterkte! Weet je moeder wel dat je nu bij de eerste hulp zit? Dat stelt hopelijk een beetje gerust (of niet, moeders kennende), ik hoop dat je snel geholpen wordt :four_leaf_clover:

1 like

Jeetje wat heb ik een luie dag, ik verveel me ook te pletter

Naja zit wel wat achter. Mijn neefje is nu 2 en dat is veel leuker dan toen die een paar maanden was. Dus ik denk wel dat kinderen leuker zijn om te hebben op bepaalde leeftijden

1 like

Jeeeej ik heb net een podcastmicrofoon besteld!! Spannend!

23 likes

Ja ze weet dat ik hier ben gelukkig, Thanks, hoop het ook maar het duurt echt lang.

Leuk! Over wat ga je een podcast maken? Of weet je dat nog niet concreet?

Beterschap :heart::heart::heart: