Goede buur ben je. Ik heb overigens zelf meegemaakt dat mijn naam wel in het dossier werd opgenomen en uiteindelijk door een advocaat aan de familie werd verteld. Dus mijn keuze zou voortaan vallen op meld misdaad anoniem (in het geval van politie).
Je hoeft je naam aan de telefoon niet te noemen
Dat heet hormonen
daily feel good video
zo hé vimeo video’s zijn wel intens ge-embedded hha
Dus dan ligt het aan jou. Aan je hormonen. Of aan hoe je dingen verwoordt. Ik denk het laatste.
Met spullen gooien kan ook een vorm van agressie of zelfs geweld zijn. Ik snap dat je wat terughoudender bent geworden in dit soort zaken door eerdere ervaringen. Er gaan ook echt wel dingen fout bij Veilig Thuis e.d., maar ik hoop dat zo’n ervaring uit tweede hand je en anderen niet tegenhoudt te melden als dat nodig is. Ze plaatsen echt niet zomaar kinderen uit huis, sterker nog, dat kan niet zomaar, gelukkig.
Ik ben hier te nooberig voor. Ik kan niet anders bellen dan " Hallo met *naam"
Ik denk dat @anon50122296 het nu wel snapt. Volgens mij hebben genoeg mensen het nu duidelijk gemaakt.
Gewoon van te voren oefenen dat je op gaat nemen met Carmella Irene Rozalie ofzo
Staat fancy
Was aan het terug lezen van de afgelopen dagen hahah.
Ik denk dat het gewoon “Hallo met… mij” word hahah.
Brb even bidden dat ik nooit de politie of iets hoef te bellen.
Hallo met mommy shark
Hebben zij ook weer heel de avond dat liedje in hun hoofd
Ja en wij. Bedankt voor niks
Weet je wat ook een goed exuus is. Ik ben een vrouw daarom reageer ik zo hysterisch.
Ik kreeg eens bij een thee zaakje een proefzakje van gwendalins brätapfel thee mee. Die is echt zoooooo lekker.
Binnenkort maar eens een voorraadje halen.
Ohja en you also lost the game
Of speelt niemand dat meer
Wie heb ik aan de lijn? Hallo, halloooo
Hey… wat heb je aan… oeh een geil politie pakje