Wat je even kwijt wil #28

Als het een leuke agent is doe ik zeker open!
Kom maar doorrrr

1 like

Hahaha ja ik deed er ook nooit echt aan mee maar soms als ik met al mijn geeky vrienden zat zei ik THE GAME en dan baalden ze echt allemaal enorm en werkten ze de ranglijst weer bij enzo

1 like

Smaakt een beetje naar een geroosterde appel met karamel en vanille.
Echt zo lekker :drooling_face:

3 likes

Ik heb een keer anoniem politie gebeld en toen heb ik mijn verhaal verteld en toen kwam later de vraag waar ik woonde/wie ik was en toen heb ik gewoon gezegd dat ik in de buurt woonde en liever mijn naam niet vertelde. Was prima!
Een keer was een vriendin van iets getuige (live) en toen moest ze wel haar naam opgeven en later had ze daar spijt van want kwam indd ook in het dossier terecht. Zelf zou ik liever ook anoniem getuigen/melden. Ik ben best bang voor represailles, weet niet hoe vaak dat bij misdaad voorkomt maar goed.

3 likes

Maar dan kan iemand wel boos worden dat jij hebt gebeld toch, ook al was het heel objectief. Zou sowieso niks invullen en alleen zeggen/horen wat ik zie. Heb een keer met bonkend hart getwijfeld of ik zou bellen maar toen had blijkbaar een andere buurtgenoot al gebeld want stond al snel politie voor de deur. Maar in dat geval was ik ook best angstig dat buurman ff verhaal zou gaan halen welke buur had gebeld.
Ga morgen eens opzoeken hoe vaak het voorkomt dat verdachten een getuige/melder gaan opzoeken :’)

1 like

Kunnen ze van Brexit niet een soap maken op Netflix of zo? En dan als slogan ‘wegens gebrek aan succes weer verlengt’. :joy:

26 likes

Of een musical ala soldaat van oranje. “Echt de laatste kaarten hoor echt waar”

14 likes

Dat zeg ik niet haha, maar ik denk niet dat het nodig is om dat tig keer te zeggen. Het wordt ook wel begrepen als een of twee man het zeggen dat dat niet echt heel handig/slim/waar/niet waar etc. is. Ik snap wel dat doordat er op sommige reacties over door en door wordt gegaan (terecht of niet terecht) het de lol van het forum er voor sommige wel vanaf haalt.

Daarmee bedoel ik niet dat je alles moet kunnen zeggen en nergens op aangesproken mag worden, juist wel. Ik vind het juist tof om soms andere kanten te lezen/andere meningen te zien en daardoor soms mijn mening of zienswijze te veranderen/aan te passen.

Maar het lijkt soms wel alsof iedereen er zijn plasje nog over wil doen, wat in mijn ogen echt niet nodig is. Aangezien de persoon in kwestie het op dat moment echt wel snapt. En het niks toevoegde omdat het vaak lege reacties zijn die 20x hetzelfde zeggen.

6 likes

Ja snap wat je bedoeld en vind het soms ook irritant om 10 x hetzelfde te lezen maar dan mag je dus alleen nog maar reageren als je de discussie live meemaakt?

Opzoeken hoeft ook niet per se maar het kan verhoudingen met bijvoorbeeld de buren wel aardig op scherp zetten. Daar zit je niet altijd op te wachten .

ik denk dat dat hier kwam door verschillende ervaringen met jeugdzorg/veilig thuis en daardoor onbegrip? Zeker weten doe ik dat niet natuurlijk :joy:

@Karl_Lagerfeld nee dat bedoel ik niet per definitie. Vooral lekker iets zeggen als je nog iets nuttig toe te voegen hebt. Maar x aantal mensen die bijna exact hetzelfde zeggen voegt mijn inziens niet veel toe en dan kun je denk ik beter niks zeggen.

Uiteraard! Maar daarom zou ik voortaan wel, als het even kan, mijn naam nergens noemen. Had ik eerder nooit bedacht. Vandaar dat ik dat zei.

Had vandaag eindelijk weer eens echt een productieve dag en het gevoel van voldaanheid daarna is zo fijn <3 ik hoop de komende dagen nog meer van zulke te hebben

8 likes

Hahaha ook dat kan ik mij voorstellen en snap ik ook echt wel. En ik begrijp ook als je eenmaal in een discussie zit je ook je punt duidelijk wil maken, zeker als de ander het niet begrijpt of niet wil snappen.

2 likes

Ik begin een liefde te ontwikkelen voor dure sjaals. Nu heb ik 1 achterlijke dure sjaal vorig jaar gekocht
en nu wil ik er nog 1? Maar dat is zo’n onzin. Misschien moet ik mijzelf er maar 1 voor kerst gunnen als ik de eerste periode van mijn verkorte opleiding volledig heb gehaald. Lekker kinderachtig jezelf belonen als je hard je best doet. :rofl:

5 likes

Kreeg vandaag 3 complimenten over mn haar (en dat terwijl ik er zelf niet blij mee ben, maar wel mn best had gedaan vanmorgen)

9 likes

Ooh en ik heb honger, maar lig al in bed en heb mn tanden al gepoetst. Nu al zin om te ontbijten :joy:

Ik kwam op internet een artikel tegen over een plantenmedium. Je hoeft volgens haar niet droevig te zijn als je planten sterven want ze vergeven je het. Dat fluisteren de planten haar in :joy::joy::joy:
Ik pis in mijn broek van het lachen

10 likes

Ik heb vandaag de heilige drie-eenheid op: pizza, pannenkoek en patat.

Ramvol trouwens nu. Maar heb toch nog ff nachos in de oven gezet als snackie. Heb vandaag gewoon even geen grens.

39 likes

Je weet wanneer je een top ADE hebt gehad als je toevallig de top 5 van 3voor12s beste ADE sets hebt gezien. En wonder boven wonder ben ik ook echt nu al een soort van hersteld ervan???
Ben nu al ready voor een avondje bier drinken bij Ajax morgen :+1:t2:

6 likes