Wat je even kwijt wil #28

Ik wilde mijn telefoonabonnement naar beneden instellen maar ik moet heel veel inleveren voor 10 euro minder en dan denk ik ja ach laat ook maar zitten :joy:

M’n buren hebben gister in de gang iets gespoten. Echt hoe haal je het in je hoofd. Ze hadden er wel een zeil onder maar het is er toch allemaal naast gegaan en nu zit er een zwarte waas op de grond. Ik heb dus helemaal zin om hierover te gaan klikken bij de woningbouwvereniging.

2 likes

No, zoveel spierpijn in mijn rug door het verven van de muur gister. Was er gewoon al om 6:00u wakker van.

Ik zou het doen.
Of je geeft ze nog een week om het schoon te maken. Hebben ze dat niet gedaan, dan melding maken bij de woningbouw. Zo asociaal van hen.

1 like

Ik had de wekker gezet om 8 uur maar werd ineens wakker om half 7. Nu heb ik het forum almuitgelezen en de dag moet nog beginnen. Pls send help.
Ga wel sporten zo, dag vier van mijn zeven dagen sporen in de vakantie-challenge. Hoop dat het niet gaat regenen want ik ga bootcamp doen zo.

5 likes

Het water is voor de derde keer deze maand afgesloten en nu moet ik plassen. Help :confounded:

Missie “kat in reismandje krijgen” gefaald. Ze zit nu onder de bank :thinking:

3 likes

Hm ja ik woon daar pas drie weken en heb ze nog niet echt ontmoet ofzo.

Ik was wat op internet aan het surfen en zie ineens dat de lama’s over 2 weken in het ziggo dome staan en er nog tickets zijn. Ik wil hier stiekem heel graag heen!

Heb je niet nog water in de waterkoker zitten om door te spoelen?

Kun je wat eten in het mandje zetten? Zo kreeg ik mijn extreem schuwe kat in haar mandje laatst. Zij eten, ik snel het deurtje dicht.

Mijn moeder wilt deze mok, halp :scream:

23 likes

Jawel heb gelukkig emmers en flessen gevuld, maar werkt toch minder fijn dan een doortrekbak :sweat_smile:

1 like

Haha snap ik ja. Wel vervelend zeg dat dit dan al de derde keer is. :sweat_smile:

Ik heb d’r al kipfilet in gedaan, maar daar haalt ze dan opeens d’r neus voor op. Als ik het voor d’r hou is t zo weg…

Heb de dierenarts al gebeld dat ze onder de bank zit. Maar die komt daar niet meer onder vandaan vrees ik. En ik durf ook niet te hardhandig te zijn, omdat ze al pijn heeft.

Heb vanochtend ontbeten met een manderijntje en speculaas. Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.

11 likes

Ik heb een soort kinderlijke fascinatie voor mensen waarvan de voorletters een woord spellen, het liefst een woord met een domme betekenis. Mijn moeder is MAF, ik ken een ASS (hoi!), een SM en net zag ik iemand die DMT als voorletters had en ik heb ook een keer een GHB en GSM gehad. En dan is mijn hele dag goed, ik ben echt een kleuter. Oh en een collega heeft DAAN, maar dat is intentioneel, want zijn voornaam is ook Daan.

27 likes

Mijn broer is BAH!

9 likes

Ik praat zoveel. M’n vriend ook. Hoorden we laatst vanaf de achterbank, kind van 2: “rijden vriend”. Ehhh gelukkig nog geen “moet je doorlopen ouwe gek” :eyes:

13 likes

Ik heb een groene, de khaki melange ,maar ik ben geen succesvolle blogger met een agendalijn dus voorlopig zal het er maar 1 zijn. Heel misschien tijdens de feestdagen dat ik mij nog een keer zoiets kan verloven maar voorlopig gaat mij dat te boven. :wink: