Wat je even kwijt wil #28

Elke zondag denk ik nog aan 2004, toen mtv de hele dag marathons had zoals The Diary of, making The band etc.

Lijkt zo kort geleden.

18 likes

Ik mis deze shows soms echt!

1 like

@Bergson kan je wel vertellen waarom je er meer nodig hebt denk ik

1 like

Ik ging net uit mijn raam hangen om naar hangjongeren te roepen dat ze stil moesten zijn en ergens anders moesten gaan blowen. Ze zagen er oprecht uit alsof ze 12 waren en één van hun zei “oh GOMENASAAI (o.i.d.?) mevrouw!! Dat betekent sorry in het Japans!!!” Niet wat ik verwacht had :thinking: ze gingen ook nog eens gelijk weg :+1:t2:

40 likes

Omg ik kan gewoon niet slapen omdat ik honger heb, maar heb echt nul zin om m’n bed uit te gaan en al het chocola in m’n nachtkastje heb ik gisteren al op gegeten :cry:

3 likes

Nu heb ik zin in snickers

1 like

Ik had dit ook gisteren. Niet met duct tape maar met het avondflesje van ons zoontje. Hij lag in de lade bij mijn make-up paletten :woman_shrugging:t3:

@Pendule hier had ik nog niet bij stil gestaan :open_mouth: kan me nog perfect overgang naar 2000 ook herinneren. 20 jaar zijn voorbij gevlogen lijkt het wel nu.

2 likes

Daar pas ik ook wel in denk ik :flushed::sweat_smile:

1 like

Gewoon doen ja! :grimacing: Ik heb nu drie Acne sjaals (light grey melange, navy en pink melange) en ik gebruik ze bijna elke dag. Ze blijven enorm mooi, ze zijn zacht en lekker warm + ik word er gelukkig van als ik ze draag. Zou er zo nog een aantal bij willen kopen haha. Met Glamourday waren ze in de aanbieding, maar daar kwam ik te laat achter haha. Heb mijn hoop nu op Black Friday/Cyber Monday.

3 likes

Oh vandaar! Dacht dat je al een keer was geweest. Super tof!
Ik ga in februari dus hoor graag je updates.

1 like

Ik wilde mijn telefoonabonnement naar beneden instellen maar ik moet heel veel inleveren voor 10 euro minder en dan denk ik ja ach laat ook maar zitten :joy:

Hee ik miste @Berlijn opeens op het forum. Ben je er nog? :slight_smile:

M’n buren hebben gister in de gang iets gespoten. Echt hoe haal je het in je hoofd. Ze hadden er wel een zeil onder maar het is er toch allemaal naast gegaan en nu zit er een zwarte waas op de grond. Ik heb dus helemaal zin om hierover te gaan klikken bij de woningbouwvereniging.

2 likes

No, zoveel spierpijn in mijn rug door het verven van de muur gister. Was er gewoon al om 6:00u wakker van.

Ik zou het doen.
Of je geeft ze nog een week om het schoon te maken. Hebben ze dat niet gedaan, dan melding maken bij de woningbouw. Zo asociaal van hen.

1 like

Ik had de wekker gezet om 8 uur maar werd ineens wakker om half 7. Nu heb ik het forum almuitgelezen en de dag moet nog beginnen. Pls send help.
Ga wel sporten zo, dag vier van mijn zeven dagen sporen in de vakantie-challenge. Hoop dat het niet gaat regenen want ik ga bootcamp doen zo.

5 likes

Het water is voor de derde keer deze maand afgesloten en nu moet ik plassen. Help :confounded:

Missie “kat in reismandje krijgen” gefaald. Ze zit nu onder de bank :thinking:

3 likes

Hm ja ik woon daar pas drie weken en heb ze nog niet echt ontmoet ofzo.

Ik was wat op internet aan het surfen en zie ineens dat de lama’s over 2 weken in het ziggo dome staan en er nog tickets zijn. Ik wil hier stiekem heel graag heen!