Wat je even kwijt wil #28

Heb je niet nog water in de waterkoker zitten om door te spoelen?

Kun je wat eten in het mandje zetten? Zo kreeg ik mijn extreem schuwe kat in haar mandje laatst. Zij eten, ik snel het deurtje dicht.

Mijn moeder wilt deze mok, halp :scream:

23 likes

Jawel heb gelukkig emmers en flessen gevuld, maar werkt toch minder fijn dan een doortrekbak :sweat_smile:

1 like

Haha snap ik ja. Wel vervelend zeg dat dit dan al de derde keer is. :sweat_smile:

Ik heb d’r al kipfilet in gedaan, maar daar haalt ze dan opeens d’r neus voor op. Als ik het voor d’r hou is t zo weg…

Heb de dierenarts al gebeld dat ze onder de bank zit. Maar die komt daar niet meer onder vandaan vrees ik. En ik durf ook niet te hardhandig te zijn, omdat ze al pijn heeft.

Heb vanochtend ontbeten met een manderijntje en speculaas. Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.

11 likes

Ik heb een soort kinderlijke fascinatie voor mensen waarvan de voorletters een woord spellen, het liefst een woord met een domme betekenis. Mijn moeder is MAF, ik ken een ASS (hoi!), een SM en net zag ik iemand die DMT als voorletters had en ik heb ook een keer een GHB en GSM gehad. En dan is mijn hele dag goed, ik ben echt een kleuter. Oh en een collega heeft DAAN, maar dat is intentioneel, want zijn voornaam is ook Daan.

27 likes

Mijn broer is BAH!

9 likes

Ik praat zoveel. M’n vriend ook. Hoorden we laatst vanaf de achterbank, kind van 2: “rijden vriend”. Ehhh gelukkig nog geen “moet je doorlopen ouwe gek” :eyes:

13 likes

Ik heb een groene, de khaki melange ,maar ik ben geen succesvolle blogger met een agendalijn dus voorlopig zal het er maar 1 zijn. Heel misschien tijdens de feestdagen dat ik mij nog een keer zoiets kan verloven maar voorlopig gaat mij dat te boven. :wink:

De voorletters van mijn vriend vormen TJA en als je de voornaam en achternaam van m’n beste vriendin afkort, krijg je NS.

2 likes

Ik ook absoluut niet hoor. :joy: In de kerstvakantie zijn ze vaak in de aanbieding! Ik heb mijn blauwe toen voor 105 euro kunnen scoren.

1 like

Mijn vriend is DJ met de meest Fries en Hollandse namen.

Ik wil graag nog een keer een XTC tegenkomen.

2 likes

Ik heb mijn facebook voor een weekje gedeactiveerd. Even kijken hoe het me bevalt!

4 likes

Ik was net bij de supermarkt en kwam een stukje bresilienne taart tegen dat serieus aan -75% was met houdbaarheidsdatum op vandaag. Ik had nog niet ontbeten dus begon net niet te kwijlen toen ik dit zag.

Heb het opgegeten en nu ben ik zo intens ongemakkelijk echt bah wat een teleurstelling

1 like

mijn oude buurman was WC en ik weet van iemand anders dat zij CRY is :joy: en iemand die FC heeft en in combinatie met zijn achternaam lijkt het net een voetbalclub haha

2 likes

Ik ben een KK en met mn oude werknemerspas moest iedereen altijd er wat van zeggen :frowning:. Ben wel blij dat ik niet naar mijn oma vernoemd ben, want dan heette ik KAK :tired_face:

7 likes

Bingoooooo :joy:

1 like