Ik wil graag nog een keer een XTC tegenkomen.
Ik heb mijn facebook voor een weekje gedeactiveerd. Even kijken hoe het me bevalt!
Ik was net bij de supermarkt en kwam een stukje bresilienne taart tegen dat serieus aan -75% was met houdbaarheidsdatum op vandaag. Ik had nog niet ontbeten dus begon net niet te kwijlen toen ik dit zag.
Heb het opgegeten en nu ben ik zo intens ongemakkelijk echt bah wat een teleurstelling
mijn oude buurman was WC en ik weet van iemand anders dat zij CRY is
en iemand die FC heeft en in combinatie met zijn achternaam lijkt het net een voetbalclub haha
Ik ben een KK en met mn oude werknemerspas moest iedereen altijd er wat van zeggen
. Ben wel blij dat ik niet naar mijn oma vernoemd ben, want dan heette ik KAK 
Bingoooooo 
Ik verveel me nu al
Als het goed is zit er nog voor 1 keer doortrekken water in de stortbak!
Bij mij is het water ook afgesloten en ik moet ook plassen 
Ja, CUM of PIS wil ik ook nog wel een keer tegenkomen eigenlijk.
Ik baal echt van mijn gewicht, er is nog niks vanaf gegaan nadat ik ben aangekomen op mijn (vreet)vakantie in Amerika terwijl ik een aantal weken geleden weer begonnen met hardlopen. WHYYYYYYYYY 
Mijn nicht heet VAP en ik vind het altijd zo jammer dat ze niet Fiona of Floor of zo heet.
Iemand een idee hoe ik mijn havermout/vlokken zo compact krijg? Dit is een overnight oats van de AH to en ik vind het zo lekker!
Als ik het maak komt het er zo uit te zien 
En als ik er meer havemout bij doe is het net cement. Vind het zo ranzig dan 
Edit : Excuus voor de vieze foto. Het lijkt net alsof het prutje al een keer is gegeten 
Hmmm… Is het niet stiekem eerst verhit? Dus eigenlijk afgekoelde havermoutpap? Gebruiken ze ander vocht om het te maken dan jij (water/bepaalde soort melk)? Misschien zijn het andere vlokken (grove versus van die vermalen vlokken)?
Ze gebruiken havermout vlokken, en dat heb ik toen aangeschaft. Kreeg ik ook niet het juiste resultaat mee. Misschien verhitten ze het inderdaad wel! Ze gebruiken ook volle melk, dus zal dat in de combinatie met opwarmen eens proberen. Want op de “overnight” manier lijkt het er in de verste verte niet op
Je kan ook speltvlokken proberen ipv havervlokken, die zijn wat steviger.
Haha! Ik ben LAM. En mijn moeder is AJAM maar we zijn niet Indo. Maar dus wel allebei een dier.
Ik vind het cute dat je bij LAM aan een lammetje denkt.
Minder vocht erbij doen.