Wat je even kwijt wil #28

Ik verveel me nu al

Als het goed is zit er nog voor 1 keer doortrekken water in de stortbak!

Bij mij is het water ook afgesloten en ik moet ook plassen :no_mouth:

Ja, CUM of PIS wil ik ook nog wel een keer tegenkomen eigenlijk.

5 likes

Ik baal echt van mijn gewicht, er is nog niks vanaf gegaan nadat ik ben aangekomen op mijn (vreet)vakantie in Amerika terwijl ik een aantal weken geleden weer begonnen met hardlopen. WHYYYYYYYYY :face_with_symbols_over_mouth:

Mijn nicht heet VAP en ik vind het altijd zo jammer dat ze niet Fiona of Floor of zo heet.

7 likes

Iemand een idee hoe ik mijn havermout/vlokken zo compact krijg? Dit is een overnight oats van de AH to en ik vind het zo lekker!

Als ik het maak komt het er zo uit te zien :joy:

En als ik er meer havemout bij doe is het net cement. Vind het zo ranzig dan :sob:

Edit : Excuus voor de vieze foto. Het lijkt net alsof het prutje al een keer is gegeten :nauseated_face:

3 likes

Hmmm… Is het niet stiekem eerst verhit? Dus eigenlijk afgekoelde havermoutpap? Gebruiken ze ander vocht om het te maken dan jij (water/bepaalde soort melk)? Misschien zijn het andere vlokken (grove versus van die vermalen vlokken)?

Ze gebruiken havermout vlokken, en dat heb ik toen aangeschaft. Kreeg ik ook niet het juiste resultaat mee. Misschien verhitten ze het inderdaad wel! Ze gebruiken ook volle melk, dus zal dat in de combinatie met opwarmen eens proberen. Want op de “overnight” manier lijkt het er in de verste verte niet op

Je kan ook speltvlokken proberen ipv havervlokken, die zijn wat steviger.

1 like

Haha! Ik ben LAM. En mijn moeder is AJAM maar we zijn niet Indo. Maar dus wel allebei een dier.

7 likes

Ik vind het cute dat je bij LAM aan een lammetje denkt.

30 likes

Minder vocht erbij doen.

:angel:

Ik keek net een clip en die zanger van The Smiths had takken in zijn broek? Waarom? En toen wilde ik het giffen en maak ik nog een spelfout. :joy:

4 likes

Ik was op mijn hoofd gevallen en er was een behoorlijke zwelling. De zwelling is nu naar beneden aan het zakken waardoor ik er elke dag anders (en misvormd) uitzie. Maar vandaag is het wel echt vreselijk haha, het is heel dik onder mijn ogen waardoor mijn ogen open houden al vervelend is en ik moet studeren :unamused:.

M’n chocolade reep met kaartje is bij een vriendin die in shit zit, bezorgt maar ze zegt er nog niks over (ze is thuis). Denk dat die in de brievenbus ligt en ze die nog niet geleegd heeft :weary::weary:

afbeelding

3 likes

Ahhh mijn opleiding heeft gevraagd of ik een filmpje van een minuut wil maken over mn stage. En ze bedoelen sowieso gewoon een kletsfilmpje maar ik wil echt flashy beelden en eigenlijk een goeie camera en het editen… hahaha

Ging net een pakje ophalen in een winkel, komt die gozer uit de achterkamer met een kat in z’n capuchon :face_with_raised_eyebrow: Toen zei ik natuurlijk “Goedemorgen, ik kom een kat ophalen,” in plaats van pakje…

41 likes

Nee, weet wel dat je met hardlopen niet zoveel verbrand, maar ondanks de moeite wel teleurstellend. Vind het gewoon stom dat mijn gewicht opeens meer is dan het de afgelopen jaren was.