Minder vocht erbij doen.

Ik keek net een clip en die zanger van The Smiths had takken in zijn broek? Waarom? En toen wilde ik het giffen en maak ik nog een spelfout. 
Ik was op mijn hoofd gevallen en er was een behoorlijke zwelling. De zwelling is nu naar beneden aan het zakken waardoor ik er elke dag anders (en misvormd) uitzie. Maar vandaag is het wel echt vreselijk haha, het is heel dik onder mijn ogen waardoor mijn ogen open houden al vervelend is en ik moet studeren
.
Mān chocolade reep met kaartje is bij een vriendin die in shit zit, bezorgt maar ze zegt er nog niks over (ze is thuis). Denk dat die in de brievenbus ligt en ze die nog niet geleegd heeft 

Ahhh mijn opleiding heeft gevraagd of ik een filmpje van een minuut wil maken over mn stage. En ze bedoelen sowieso gewoon een kletsfilmpje maar ik wil echt flashy beelden en eigenlijk een goeie camera en het editen⦠hahaha
Ging net een pakje ophalen in een winkel, komt die gozer uit de achterkamer met een kat in zān capuchon
Toen zei ik natuurlijk āGoedemorgen, ik kom een kat ophalen,ā in plaats van pakjeā¦
Nee, weet wel dat je met hardlopen niet zoveel verbrand, maar ondanks de moeite wel teleurstellend. Vind het gewoon stom dat mijn gewicht opeens meer is dan het de afgelopen jaren was.
ik zou gister gebeld worden dat mān auto klaar is maar ben niet gebeld. had er eigenlijk wel op gerekend dat ik 'm vandaag weer zou hebben dus dit is wel echt kut. heb vandaag dingen gepland die alleen met de auto kunnen dus hoe irritant is dit. ga ze gelijk om 13u bellen zo! uuugh
Komt toch ook pas morgen?
Oh gek, meestal komt het op de 24ste. Maar ik heb ook nog niks.
Ik moet hier even ventileren. Ik zit zo vast. Ik zit al de hele dag op mān (relatief nieuwe) werk en er komt gewoon niets uit mān vingers. Ik heb geen zin, ik heb geen vertrouwen erin dat ik het kan en ik kan wel janken.
Ik heb het gevoel dat ik deze baan gewoon niet kan. Ik doe niet wat ik wil doen en krijg niet af wat ik af wil krijgen. Ik heb last van uitstelgedrag omdat ik bang ben om fouten te maken. Heb ik in bepaalde aspecten dat uitstelgedrag aan de kant gezet en mezelf er keihard tegen aan gegooid, werd ik gisteren vet geconfronteerd met de gevoelens die ik zo hard probeerde te vermijden. Ik heb ook het gevoel dat ze me maar beter kunnen ontslaan, zodat ik tegen mezelf kan zeggen zie je nu wel, had je nu eindelijk je droombaan heb je het verneukt.
Felt kut, might delete later.
Is het legitiem om je ouders te vermoorden zodat je hun superchille stoel kan erven? Asking for a friend
Ten eerste, thanks voor jullie antwoord!
Ja, het is iets waar ik heel erg in geloof, het past ook gewoon helemaal bij mij en het is iets waar ik heel lang van gedroomd heb. Alleen in die droom was ik er heel goed in en liet ik me niet tegen houden door faalangst.
Ik ben bijna 2 maanden aan het werk.
@Falkor Het nadeel is dat ik in een kleine organisatie werk, waarbij iedereen ook nog nevenactiviteiten heeft en eigenlijk vanuit huis werkt. Ik zit ook de helft van de week alleen op een kantoor en ik ben de enige die mijn functie uitvoert, waardoor ik heel erg op mān eigen gedachten / eigen gevoel ben aangewezen. En toen dacht ik eindelijk dat ik ergens goed in gehandeld had (ik heb er ook geen spijt van, ik sta nog steeds achter de keuze die ik heb gemaakt), maar toen kreeg ik tegenreactie dat ik dat bepaalde ding maar nooit meer moest doen.
Nooooo wat shit. Je werd dus blauw nadat de zwelling wegtrok? Ik hoopte dat het blauw worden mij gespaard zou blijven haha. Pijn valt gelukkig mee, maar heb veel pijnstillers. Thanks!
Nah gewoon een keer meenemen als ze niet thuis zijn!
Wat shit dat je je zo voelt!
Ik sluit mij aan bij wat @Falkor zegt. Het is ook aan je werkplaats/werkgever om nieuwe collegaās goed te begeleiden en hen op hun gemak te laten voelen (zeker op het begin). Dus ik denk dat zodra je het aankaart over hoe je je voelt en waar je tegen aanloopt zij je zeker kunnen en willen helpen, want ze hebben je inderdaad niet voor niets aangenomen! Succes, een nieuwe baan is altijd spannend maar als dit soort dingen spelen is het ook vooral kut.
Wow dark