Wat je even kwijt wil #28

ik zou gister gebeld worden dat m’n auto klaar is maar ben niet gebeld. had er eigenlijk wel op gerekend dat ik 'm vandaag weer zou hebben dus dit is wel echt kut. heb vandaag dingen gepland die alleen met de auto kunnen dus hoe irritant is dit. ga ze gelijk om 13u bellen zo! uuugh

Komt toch ook pas morgen?

Oh gek, meestal komt het op de 24ste. Maar ik heb ook nog niks.

Dit staat op de site van DUO bij mij

Ik moet hier even ventileren. Ik zit zo vast. Ik zit al de hele dag op m’n (relatief nieuwe) werk en er komt gewoon niets uit m’n vingers. Ik heb geen zin, ik heb geen vertrouwen erin dat ik het kan en ik kan wel janken.

Ik heb het gevoel dat ik deze baan gewoon niet kan. Ik doe niet wat ik wil doen en krijg niet af wat ik af wil krijgen. Ik heb last van uitstelgedrag omdat ik bang ben om fouten te maken. Heb ik in bepaalde aspecten dat uitstelgedrag aan de kant gezet en mezelf er keihard tegen aan gegooid, werd ik gisteren vet geconfronteerd met de gevoelens die ik zo hard probeerde te vermijden. Ik heb ook het gevoel dat ze me maar beter kunnen ontslaan, zodat ik tegen mezelf kan zeggen zie je nu wel, had je nu eindelijk je droombaan heb je het verneukt.

Felt kut, might delete later.

5 likes

Is het legitiem om je ouders te vermoorden zodat je hun superchille stoel kan erven? Asking for a friend

12 likes

Ten eerste, thanks voor jullie antwoord!

Ja, het is iets waar ik heel erg in geloof, het past ook gewoon helemaal bij mij en het is iets waar ik heel lang van gedroomd heb. Alleen in die droom was ik er heel goed in en liet ik me niet tegen houden door faalangst. :joy: Ik ben bijna 2 maanden aan het werk.

@Falkor Het nadeel is dat ik in een kleine organisatie werk, waarbij iedereen ook nog nevenactiviteiten heeft en eigenlijk vanuit huis werkt. Ik zit ook de helft van de week alleen op een kantoor en ik ben de enige die mijn functie uitvoert, waardoor ik heel erg op m’n eigen gedachten / eigen gevoel ben aangewezen. En toen dacht ik eindelijk dat ik ergens goed in gehandeld had (ik heb er ook geen spijt van, ik sta nog steeds achter de keuze die ik heb gemaakt), maar toen kreeg ik tegenreactie dat ik dat bepaalde ding maar nooit meer moest doen.

Nooooo wat shit. Je werd dus blauw nadat de zwelling wegtrok? Ik hoopte dat het blauw worden mij gespaard zou blijven haha. Pijn valt gelukkig mee, maar heb veel pijnstillers. Thanks!

1 like

Nah gewoon een keer meenemen als ze niet thuis zijn!

1 like

Wat shit dat je je zo voelt!
Ik sluit mij aan bij wat @Falkor zegt. Het is ook aan je werkplaats/werkgever om nieuwe collega’s goed te begeleiden en hen op hun gemak te laten voelen (zeker op het begin). Dus ik denk dat zodra je het aankaart over hoe je je voelt en waar je tegen aanloopt zij je zeker kunnen en willen helpen, want ze hebben je inderdaad niet voor niets aangenomen! Succes, een nieuwe baan is altijd spannend maar als dit soort dingen spelen is het ook vooral kut.

4 likes

Wow dark

4 likes

Dit is de primaire reden dat ik mijn toekomstige kind twee of meer namen wil geven. Ik ben teleurgesteld dat mijn tweede namen geen Ursula Catharina zijn. Nu ben ik FAK. Mijn zusje is TAK.

6 likes

Zo ben ik

1 like

@Desalnietteplus @Falkor Ik voel me al iets beter nu. Ik ga gewoon proberen te leren dealen met het fouten maken, een andere manier proberen te vinden dat het niet zo als verkeerd voelt en het zeker bespreekbaar maken hier. Thanks voor jullie support!

2 likes

Nondeju. Net noodles gemaakt, is die dus een partij heet.
Heel mijn mond staat in de fik.
Dat stond niet op de verpakking

Niet waar!

Braised chicken van een of ander vaag merk.
Heb het inmiddels kunnen blussen met melk

1 like

Nee dan erf je niet meer van ze

4 likes

Jammer dat ze niet meteen ja heeft gezegd. Maar wat maakt dat je je schaamt? Het klinkt meer dat ze praktische overwegingen heeft die niets met jou als persoon te maken hebben. Het doet me een beetje denken aan een reactie die ik ooit kreeg of iemand wilde mentoren, die dit heel zwaar oppakte en allerlei dingen wilde afstemmen voordat ze die “verantwoordelijkheid” aannam (wat in dit geval helemaal geen big deal was). Misschien heeft deze persoon dat ook.

1 like

Dankjewel! Wat fijn om een luisterend oor te hebben en een andere kijk op de zaak te horen. Wat betreft dat alleen werken, ik moet ook leren meer te durven vragen en open te stellen, want we hebben alle moderne techniek om los van elkaar toch goed en duidelijk samen te kunnen werken, maar dat vind ik nu nog wat onwennig omdat ik altijd gewend ben geweest te overleggen met mensen face-to-face. Maar dat is gewenning en ik ga er vanuit dat dat uiteindelijk wel goed komt en dat ik leer meer zelfstandige keuzes te maken doordat ik meer ervaring heb. Mja, nu gewoon dus vooral leren en zoeken naar een fijne manier van leren voor mezelf.

1 like